Prvo mali uvod
Pre par dana mi je pukao jedan kabl od svecice, i prouzrokovao nekoliko detonacija, te je od poslednje puklo crevo (ono koje prilikom detonacije ispada, te se posle vrati) i nabilo neku klapnu (koja se vidi kad se skine poklopac filtera vazduha) skroz do vrha.
Kad sam stavio nove kablove, nove svecice, malo skratio crevo na mestu gde je puklo (sad je krace za cca 1cm) i vratio nazad; klapnu samo gurnuo na dole motor je proradio.
Sad na benzin pali i radi kao nikad pre, dok na plin u rasponu od 800 do 2500 obrtaja trza i gusi se i to posebno kad se zagreje motor. A preko 2500 pa do 6000 ide jako dobro. Takodje kad je na leru dok radi na plin, ako dam pun gas motor guta knedle ili se ugasi.
Kome da se obratim majstoru za plin (tj. IvanT) ili da idem kod majstora za sve ostalo.
Pre par dana mi je pukao jedan kabl od svecice, i prouzrokovao nekoliko detonacija, te je od poslednje puklo crevo (ono koje prilikom detonacije ispada, te se posle vrati) i nabilo neku klapnu (koja se vidi kad se skine poklopac filtera vazduha) skroz do vrha.
Kad sam stavio nove kablove, nove svecice, malo skratio crevo na mestu gde je puklo (sad je krace za cca 1cm) i vratio nazad; klapnu samo gurnuo na dole motor je proradio.
Sad na benzin pali i radi kao nikad pre, dok na plin u rasponu od 800 do 2500 obrtaja trza i gusi se i to posebno kad se zagreje motor. A preko 2500 pa do 6000 ide jako dobro. Takodje kad je na leru dok radi na plin, ako dam pun gas motor guta knedle ili se ugasi.
Kome da se obratim majstoru za plin (tj. IvanT) ili da idem kod majstora za sve ostalo.
Comment