Na benzin radi OK a na plin trza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bota
    CBC Član
    • 26.07.2006
    • 35
    • Beograd

    Na benzin radi OK a na plin trza

    Prvo mali uvod

    Pre par dana mi je pukao jedan kabl od svecice, i prouzrokovao nekoliko detonacija, te je od poslednje puklo crevo (ono koje prilikom detonacije ispada, te se posle vrati) i nabilo neku klapnu (koja se vidi kad se skine poklopac filtera vazduha) skroz do vrha.
    Kad sam stavio nove kablove, nove svecice, malo skratio crevo na mestu gde je puklo (sad je krace za cca 1cm) i vratio nazad; klapnu samo gurnuo na dole motor je proradio.

    Sad na benzin pali i radi kao nikad pre, dok na plin u rasponu od 800 do 2500 obrtaja trza i gusi se i to posebno kad se zagreje motor. A preko 2500 pa do 6000 ide jako dobro. Takodje kad je na leru dok radi na plin, ako dam pun gas motor guta knedle ili se ugasi.

    Kome da se obratim majstoru za plin (tj. IvanT) ili da idem kod majstora za sve ostalo.
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Dve godine si chlan ovog foruma a josh uvek nisi ispunio svoju lokaciju u korisnichkom profilu. I sad kako da te neko uputi kod bilo koga kad ne znamo ni odakle si? Bilo bi malo neozbiljno da te neko upucuje kod Ivana a ti zhivish na primer u Kurshumliji

    Sorry na off-u, ali morao sam da primetim.

    PS. Ako vec zhivish u Beogradu onda ne znam zashto imash bilo kakvih dilema...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • bota
      CBC Član
      • 26.07.2006
      • 35
      • Beograd

      #3
      evo popunio lokaciju.

      bio kod Ivana, kod njega sve radilo OK. Ali evo opet trza i trza.

      Mozda mi treba psihijatar.

      Comment

      • calypso
        CBC Član
        • 15.05.2008
        • 11
        • Zagreb

        #4
        Re: Na benzin radi OK a na plin trza

        Originally posted by bota
        Sad na benzin pali i radi kao nikad pre, dok na plin u rasponu od 800 do 2500 obrtaja trza i gusi se i to posebno kad se zagreje motor. A preko 2500 pa do 6000 ide jako dobro. Takodje kad je na leru dok radi na plin, ako dam pun gas motor guta knedle ili se ugasi.

        Kome da se obratim majstoru za plin (tj. IvanT) ili da idem kod majstora za sve ostalo.
        Tako je meni bilo na Xsari, razlog je bio nekalibriran kompjuter. Bas ista situacija, u leru dam gas, ovaj guta knedle ili se ugasi. Bio sam na ovlastenom servisu jedno 3 puta i svaki put su me slali da odem mom serviseru da mi sredi motor da radi savrseno mirno. Na kraju se tip kojem sam reklamirao plin izdero na mene i poceo kako moj serviser ne zna svoj posao itd itd. Ja otisao na drugi servis, decko mi je sredio plin da radi ko benzin. Istina, morao je nekakve kompenzacije i korekcije raditi, ali je uspio srediti sve.

        Iako, postoji jos nesto sto bi moglo biti i zbog cega auto zna gubiti snagu na trenutke - MAF senzor (mass air flow). Meni se to dogadja iznimno rijetko. U principu se manifestira tako da stisnes gas, a auto usporava i nekako cudno brlja, kao malo bi, pa malo ne bi.

        Takodjer, provjeri i lambda sondu.
        2006-2009 Citroen Xsara 1.4i, 1998, BRC plin
        2009- Citroen XM 2.0i 16v, 1995

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          ja bi rekao da to falsira negde...btw kakvo to crevo spada ? ako imas klapnu trebalo bi na njoj da je gumeni prsten koji pusta pritisak napolje kad detonira... ili mislis na klapnu od protokomera ? daj neku sliku da ne tupimo ona neka klapna i ono neko crevo...
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Bota ili rešio problem do sada ili je batalio auto...

            Drug calypso je potegao par tema iz mrtvih i to većinom na pogrešan način

            Klapna je od K glave, crevo koje spada je ispod K glave i služi za ler motor, kad spadne ne može se upaliti auto ni na benzin. Kod detonacije se zaglavi klapna od K glave pa opet ne može upaliti ninašta jer nema dovod vazduha.
            Nema štelovanja komjuterom i nema loše podešenih mapa te bi ovim putom zamolio druga calypso-a da odgovara samo ako je 100% pročitao i shvatio na šta se pitanje odnosi, ovde se ne pogadja nego se zna.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              da...treba nekad pogledati i datume postova...sto obicno ne radim
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              Working...
              X