@opelkadett-e
Osim sto te malo zezaju ovim zadnjim komentarima, sve ti je vec receno, ako ti je stari motor stvarno crk'o (nisi objasnio kako je to zakljuceno, i sta mu je tacno crklo), onda nije samo plin kriv za to...
I sve ti i na tom "novom" motoru moze dobro napraviti neki posten majstor, koji zna sta radi, i zbog toga ne zali 1 dan, i par sto kilometara, nego ga ugradi kako bog zapovjeda, i sipaj "sitno" u rezervoar...
Moj slucaj je Felicia 1.3 karburator, i nakon 45.000 km na (mahom) plinu, i oko 3 godine, nije bilo problema osim sa strujom (komutator paljenja, spulna u razvodnoj kapi...), a to bi bio problem i da nisam ugradio plin...
U HR ti je plinska ugradnja sigurno skuplja nego u SR, pa kako si blizu Sl. Broda, onda ti je do BG 200-tinjak km...
Osim sto te malo zezaju ovim zadnjim komentarima, sve ti je vec receno, ako ti je stari motor stvarno crk'o (nisi objasnio kako je to zakljuceno, i sta mu je tacno crklo), onda nije samo plin kriv za to...
I sve ti i na tom "novom" motoru moze dobro napraviti neki posten majstor, koji zna sta radi, i zbog toga ne zali 1 dan, i par sto kilometara, nego ga ugradi kako bog zapovjeda, i sipaj "sitno" u rezervoar...
Moj slucaj je Felicia 1.3 karburator, i nakon 45.000 km na (mahom) plinu, i oko 3 godine, nije bilo problema osim sa strujom (komutator paljenja, spulna u razvodnoj kapi...), a to bi bio problem i da nisam ugradio plin...
U HR ti je plinska ugradnja sigurno skuplja nego u SR, pa kako si blizu Sl. Broda, onda ti je do BG 200-tinjak km...
Comment