Zdravo,imam problem sa pasatom,dakle evo o cemu se radi.Koliko vidim na forumu jedan momak je vec imao slican problem kao moj ali je u piatnju bio pasat b3.Ako mislite da bespotrebno otvaram temu,izbrisite je nema ljutne.Dakle posedujem pasat b4, 1800 ccm,66kw,monopoint,god.96.U njega je ugradjen plinski uredjaj marke brc,atestiran i upisan u saobracajnoj.E,sad gde je problem?Kad upalim auto na benzin,nece da radi na leru,gasi se ,moram da drzim papucicu dok se malo ne zagreje,onda kao radi na leru ali se sav trese,kad prebacim na plin potpuno drugacija slika radi na 1800 obrtaja i nema sanse da ih spusti,slabo vuce i puno trosi,napominjem da sam promenio kablove,razvodnu ruku,kapu,svecice i to je to sto se tice elektronike ali i dalje isto.Citao sam da treba da se resetue ECU za b3,da li vazi to i za ovaj model?Imate li neki predlog.Hvala unapred ako trebaju jos neki podaci pitajte ali vas molim za pomoc
pasat b4
Collapse
X
-
probaj sa reset-om , skini klemu, 60 sec, pa vrati i pali na benz (ne prebacuj na plin), provozaj i vidi kako se ponasa. ako je ok, onda je to resenje (naravno ne da skidas klemu svaki put nego preko relea da se gasi napajanje ecu-a)http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
-
-
bilo koju klemu. relej bi trebalo da je na zici od napajanja ecu-a, nadjes snop koji ide od ecu-a i propratis.http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
pasat
Opet ja,zahvaljujem na predlogu,uradio to ali opet isto.Bio sam kod majstora koji je to sredio,ali,sad je problem sto mnogo trosi,tacnije 16,5 lit.gradske voznje,da li je problem u stelovanju?sto tako mi se desi da mi odjednom padnu obrtaji na 600 i tako isto radi i na benzinu,malo isturiram i on se vrati u normalu,zna li neko st je to?
Comment
-
Comment