Stvarno, toliko je toga pisano da je skoro nemoguće napraviti novu temu a da to već nije obradjeno bar u tri primerka.
Primer, otvorio sam novu temu gde se pita oko auta u "baš taj auto" stavio je u lepljive da bude prva, najprvija da se vidi, da ne potone u zaborav, da se ne otvara siajset istih tema pa da se jure po forumu. Svaki sledeći pitalac bi trebalo da je pročita i ako nema "baš njegovog auta" postavi tamo pitanje i tako dok ne upišemo sve aute.
Ne vredi, opet se otvaraju nove posebne teme za "baš u moj auto"
Možda nekom zvuči malo sarkastično (jeste), nadrndano (nije) ili smorno (jeste) ovo pisanje, ali jedna ekipa je ovde uložila maksimalan trud, izgubila da ne kažem hiljade ali bar stotine sati slobodnog vremena posle obično napornog radnog dana i nesebično odgovarala na svako pitanje od stručnih do nestručnih, bez tajni zanata iliti velikih tajni malih majstora.
Veličina jednog majstora se ogleda u tome da deli svoje znanje i pomaže ljudima i bez para ili zazora da će ga neko "pokrasti" u znaju ili mu oteti posao. Ovaj forum je najveći na balkanu a može se ravnoprano staviti u rang i sa drugim forumima na zapadu po znanju i obradjenim temama samo treba neko to da se potrudi bar malo da pročita.
Svi mi nemamo vremena i kad nam treba neki odgovor želimo ga odmah, to mi je jasno, ali mi nije jasno zašto ne ceniti i tudje vreme i potražiti odgovor kad ga već ima.
Daklem da ne bude laponski, u tog Opela ne treba flaš lube i ko to kaže da treba slobodno mu recite da je jedan nadrndani majstor sa tamo nekog foruma rekao da strpa svoju diplomu u tamo gde sunce ne ulazi (ako je majstor) a ako je običan vozač koji ej čuo od prijatelja dok je nosio lek tetki, neka ne lupeta, ja sam rekao
Zašto ne treba i gde treba, piše na forumu.
Ovaj forum je pametnica pa me obaveštava da dok sam ja pisao ovu papazjaniju neko je drugi u medjuvremnu upisao poruku pa kaže :
a da li bi mu što "pomoglo" da se ipak stavi?
Uvek pomaže kad se stavi Šalim se malo naravno, nema potrebe, bacanje para.
Svaki venturi uredjaj (tj. bilo koji osim sekventa) je podlozniji problemima osim (opet) sekventa, vise trosi i manje snage daje...
Na tvoj motor se lepo ugradjuje (tj. moze da se ugradi) venturi sa ili bez LCS-a i trebalo bi da radi kako treba.
Jedini i najveci problem kod venturija je sto reaguje i na najmanju neispravnost instalacije (svecice, kablovi, sta god...) i dolazu do qrslusa dok sve te manje nispravnosti benzin (ili sekvent) mnogo bolje podnosi.
Upravo tako. Po četvrti put menjam gumena creva koja su detonacije na plinu pocepale. Motor mora biti u perfektnom stanju da se one ne bi dešavale (novi kablovi, svećice, gumice ventila, perfektna zaptivenost svih creva itd.)
A ni tad nema garancije da ce sve biti OK, samo je manja verovatnoca za sr@nja... ni sekvent nije imun na glooposti samo ih je mnoooogo manje nego kod venturija. Najmanje problema ce biti kod direktnog ubrizgavanja gasa u cilindar kad bude dostupno po nekoj prihvatljivoj ceni, To ce resiti i problem GDI motora, turbo motora (s vecim nadpritiskom) i sl. Uostalom ... kakav je to turbo ako ne daje minimum 1.5bar ?!
Ukratko, umesto benzina ce se ubrizgavati LPG i sve ce biti mnogo slicnije radu na benzin nego sto je sad.
Sistemi postoje ali su mnoooogo skupi za sad.
Do ovog dana motor s karburatorom je "najotporniji" na plin u smislu problema.
mene zanima da li je za Vectru B x16XEL nužno potreban sekvent, jer ona ima alu granu, doduše relativno tanku? jer je razlika u cijeni i više no uvjerljiva
nemojte ljudi ko boga vas molim,ovaj bunar izgleda jedino dora čisti
jedno 398 puta je rečeno da u vectru b x taj i taj mora sekvencionalni sistem
i ponovo se pita a jel može venturi,pa venturi može gotovo na sve ali to je isto kao i pitanje da li može da se napravi peć od drveta-može ali samo za jednokratnu upotrebu
nakon nekoliko dana razmišljanja, odluka je pala na sekvencijalni sistem, a jedina je dvojba koji sistem ugraditi Lovato ili Tomasetti... Lovato mogu dobiti i nešto jeftinije, točnije 150€ jeftinije, ali mi se čini da je Tomasetti preporučljiviji zbog samokonfiguriranja ECU-a... pa bih uvažene stručnjake molio za pomoć pri odabiru...
da, u HR samo promjene nagore, vjeruj mi
a yebiga, možda lik ugrađuje neko smeće na kraju, tko zna. jedan mi je pak pokušao uvalit landi umjesto landi renzo, koji on uporno tako zove, iako to nije nije ni landi loš, ali nije landi renzo.
ne znam, na kraju mi se ovaj tomasetto čini najbližim, osobito zbog povjerenja u samog majstora, jedino što nisam sasvim siguran u tomasetto kao takav, ne znam nikod ga je ugrađivao u Vectru, ovakvu, pa sam malo skeptičan. kakvo je tvoj mišljenje?
Comment