Suza 1.3 i LPG (moguc probem)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kele
    CBC Član
    • 20.08.2007
    • 95
    • Sonta

    Suza 1.3 i LPG (moguc probem)

    Pozdrav!
    Pre oko 10 meseci ugradio sam gas u suzu (OHC,1.3l,karburator) i interesuje me sledece:

    -Na leru kada se upali neki veci potrosac struje obrtaji padnu na 500 o/min.Moze li se tu sta uraditi?

    -Primetio sam da kada odvrcem ventil(onaj izmedju isparivaca i karburatora) motor umesto da poveca obrtaje,kao da pocinje da se gusi na leru ,a sam ventil nije mnogo odvrnut.(na stojadinu mi je sa odvrtanjem ventila i motor povecavao obrtaje).

    -Da li se sme redukovati usis vazduha,i dovodi li to do povecanja potrosnje gasa i ako se to sme raditi kako da izvedem to na suzi.

    Inace isparivac je tipa Voltran.
  • torlak
    CBC Veteran
    • 10.11.2007
    • 100
    • knjazevac

    #2
    pozz
    a jesi li probao da zavrces taj sraf iako nije mnogo odvrnut,ipak je to voltran? koliki mu je ler dok se ne upale ti potrosaci?

    Comment

    • kele
      CBC Član
      • 20.08.2007
      • 95
      • Sonta

      #3
      Kada radi normalno,ler mu je 900-1000 o/min.

      Zavrtanje sam probao,a rezultat je da motor kada mu naglo dodam gas kao da trokira do otprilike 2000 obrtaja a preko toga kao da radi normalno.

      Comment

      • torlak
        CBC Veteran
        • 10.11.2007
        • 100
        • knjazevac

        #4
        ja 'procitao' da je u pitanju sraf na isparivacu!
        probaj da drzis gas na nekih 2500 obrtaja pa zavrci taj sraf izmedju isparivaca i karburatora ,dodjes do situacije da se auto kao ugasi ti brzo odvrci krug i po i nadji na onom srafu na isparivacu gde je najbolji ler.

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Mislis da ce te shvatiti?
          Procedura je vise puta detaljno opisana na ovom forumu ali nema ko da cita.
          Lepo pise "procitaj ili ne pitaj".

          Comment

          • torlak
            CBC Veteran
            • 10.11.2007
            • 100
            • knjazevac

            #6
            valjda hoce...ili neka trazi detaljnije napisano

            Comment

            • kele
              CBC Član
              • 20.08.2007
              • 95
              • Sonta

              #7
              E momci,svaka cast...
              Uradio sam kao sto ste napisali i sada mnogo bolje radi makina...
              Malo mi je cudno da mi majstor koji mi je ugradjivao gas nije mogao ovo resiti,a sto je najgore vozim ga tako 10 meseci.

              Sraf je bio mnogo vise odvrnut nego sto je sada...Ipak potrosnja mi nije prelazila 8 litara...

              Jos jednom hvala na savetu i izvinjavam se ako je ovako nesto vec bilo postovano...

              Comment

              • gorky
                CBC Senator XXL
                • 08.06.2007
                • 860
                • Vojvodina,Kikinda

                #8
                ja ne poznajem ni jednog majstora da ugrađuje voltrana

                Comment

                • kele
                  CBC Član
                  • 20.08.2007
                  • 95
                  • Sonta

                  #9
                  E nazalost ja poznajem jednog...Ali isti majstor mi je i na stojadinu ugradio isti isparivac i nije bilo problema...

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Gorky je lepo napisao...nepoznaje majstora, ali poznaje "majstora".
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Greota. Jedan od najboljih motora svih vremena a tako losa kopija isparivaca.
                      Nego, vazno je da trosi 8 litara.

                      Comment

                      • torlak
                        CBC Veteran
                        • 10.11.2007
                        • 100
                        • knjazevac

                        #12
                        ...i da radi!

                        Comment

                        • djurdjija
                          CBC Senator XXL
                          • 07.02.2006
                          • 365
                          • Prokuplje

                          #13
                          @Dranix
                          da li si imao iskustva sa voltranom,kada pricas da je tako los i zbog cega.,Ne pricamo o ventilima vec o samom isparivacu,.kada stavis original lovatovu membranu na voltran kakva je situacija?Da li je od njega bolji reg bul ili kako se vec zvase ono zivince eurogasa osim sto je dobrano skuplji a membrane mu kostaju 15-tak eura.
                          Ako si preterao sa uvodjenjem gasa nomalno je da ce motor poceti da se gusi slicni su simptomi kada motor dobija prremalo gasa sa previse vazduha.Oce da zeza i ona klapna preko koje ulazi vruc vazduh.probaj da na usis stavis neku pregradu i vidi kako onda motor reaguje.

                          Comment

                          • torlak
                            CBC Veteran
                            • 10.11.2007
                            • 100
                            • knjazevac

                            #14
                            kolko sam ja video razlika je samo u "vodenoj" membrani.
                            znam,posto je ovamo voltran jako popularan, da su se nasi taxisti havalili kako nisu imali problema citavih 70 hiljada,ali veliki broj njih je se zalio na probleme ugla vnom vezanih za ler gas cesto su morali na stelovanje ,nekima se cuje da 'sisiti' kad daju kontakt i lose im pali.u pitanju je ,po mojoj teoriji,los kvalitet materijala ,federi,gumice pa mozda i poluga.

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Tek stogod. Sta mu je onda dobro? Kuciste?
                              Ja pravo da vam kazem nisam taj Voltran video nikad uzivo i bolje da ga i ne vidim. Sasvim verujem na rec kad vecina najboljih majstora u zemlji kazu da nije ni za sta i kad ga oni ne ugradjuju jer ne zele da imaju problema bez obzira na to koliko koji isparivac na srpskom trzistu kosta.
                              Neke od tih ljudi slucajno poznajem i licno pa znam pouzdano da rade uvek u interesu svojih musterija.
                              S druge strana ne sumnjam da svaki novi isparivac moze da radi dobro ali me ne zanima da razmisljam koliko dugo i koliko stabilno za neku sitnu lovu.
                              Taksisti mi ni po cemu nisu sorta za poredjenje pa je to jos jedan razlog vise da nikad ne slusam sta oni pricaju jer su oni uvek "znali sve najbolje" pa zato verovatno i rade posao koji rade.
                              Cisto sumnjam takodje da je i jedan isparivac na taksiju podesen kako treba jer jelte oni znaju bolje i od proverenih majstora i njihovih mernih metoda.
                              Voltran kao marka je meni zapisan crvenim slovima kao sumnjiv i to je dovoljno da ga nikad i ne pomenem a tek da mi nikada ne bi bio izbor. Bar tu ima sta da se bira a ima bas dobrih isparivaca sa veoma prihvatljivim cenama. Recimo, Lovato,BRC, Landirenzo,Zavoli i svaki je provereno daleko bolji nego to djubre od Voltrana. Cemu onda bilo koje eksperimentisanje ili dilema?
                              Nemam nista protiv da svako odabere sta mu je po volji ali to nema nikakve veze sa tehnikom nego samo sa ekonomijom a kao sto se zna da je od "mrsavog mesa posna corba". Nadam se da je to svima jasno.
                              Pogledajte samo cenu goriva. Sta ste ustedeli pa da vas zeza jedan isparivac da ne znate da li ste vi ludi ili je necastivi umesao prste kad radi kako on hoce a ne onako kako je podesen.

                              Comment

                              Working...
                              X