Kad se ugasi, teze pali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • matan
    CBC Član
    • 07.08.2006
    • 35
    • Beograd

    Kad se ugasi, teze pali

    Auto je honda concerto, 1992 dual point (ili mono?), plin lovato sa lambda kontrolom.

    Posle zadnjeg servisa (ulje, filter,svecie,stelovanje ventila i saug gasa) ove zime poceo je da se javlja jedan(dva) problem.

    Kad je hladan auto pali uvek bez greske (na benzin uvek) i zimi i leti.

    1. Na leru, primetnije dok nije zagrejan, kad pređe na gas, spusta se na uglavnom na 300-400 obrtaja, (retko radi na 700-800), tako da se ponekad i ugasi npr. kad oduzmem gas u prvoj i stisnem kvacilo.
    Kad je na benzinu ler mu je kako treba u 90% slucajeva, svakoko nema ovih drastičnih padov. U brzini auto jako lepo vuce i na benzin i na gas.

    2. Sad sledi veci problem. Primetio sam da ako odmah pređem na plin (oko 2500 obrtaja), kad mi se ugasi auto a pritom sam vremenski malo vozio (po gradu), auto nece da upali (ili hoce ali ako odmah ne stisnem gas, zaguši se i vise nemam prilike) vec moram da sacekam 1-2min i onda upali bez problema. Ovo sam povezao sa time (mozda pogresno) da mi je majstor stavio da saug drzi broj obrtaja prvih par minuta na 1500 (a ranije toga nije bilo) pa se, recicu laicki, nagruva benzin u vec sta, auto brzo prebačen na plin, i isparivač benzina ostane zagušen pa mu treba neko vreme da ispari.
    Međutim koko dolazi vrelije vreme, sve mu duže vreme treba da ispari. Kad je vrelo, moram da otvorim i haubu na 5-10 min, a na velikim vrucinama mi se svakako gusi kad ga palim posle prvog paljenje bilo da se brzo prebacio na plin bilo sporije (gotovo nema problema kad ide na benzin- pali uvek, samo kad mu ‚‚prođe efekat sauga‚‚, vrti na nižim obrtaijma).

    Sve u svemu jako nezgodno kad auto stane na semaforu ili raskrsnici pa treba da cekam neko vreme da upali.

    Molim za pomoc.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Posledica nezagrejanog isparivača koji tovari znatno više gasa nego što treba motoru. Kada se u tom slučaju ugasi ima previše gasa u grani plus benzin na koji pali normalno i zato neće da upali.
    Lek je da se malo prešteluje, verovatno i kasnije ima viška gasa ili da malo zagreješ isparivač minut dva pa onda prebaciš na plin. Treba proveriti i nivo tečnosti za hladjenje ako je isparivač visoko možda mu treba više da se ugreje.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • matan
      CBC Član
      • 07.08.2006
      • 35
      • Beograd

      #3
      A da li bi pomoglo da mi majstor iskjljuci saug prilikom paljenja posto nisam imao ovih problema ranije pre nego sto mi ga je majstor prestelovao da vrti motor na 1500 obr prilikom paljenja?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Ne mora da ga isključi ali mora pravilno da ga našteluje.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • GTom
          CBC Član
          • 07.11.2005
          • 22
          • Herceg-Novi

          #5
          I kod mene se dešava isti problem, predpostavljam da je i riješenje isto.
          Golf 3, 1993, 1,6, BRC

          Kada vidim sa majstorom, javiću kakav je rezultat.

          Comment

          • matan
            CBC Član
            • 07.08.2006
            • 35
            • Beograd

            #6
            Originally posted by Dora
            Lek je da se malo prešteluje, verovatno i kasnije ima viška gasa ili da malo zagreješ isparivač minut dva pa onda prebaciš na plin.
            Kad dodje vrelo vreme ne vredi ni da vozim par minuta na benzin pa prebacim jer ako mi se ugasi,isto nece da upali. Kad zahladni, bolje je.

            U svakom slucaju idem u cetvrtak u AC Rasic...

            Pozdrav!

            Comment

            • matan
              CBC Član
              • 07.08.2006
              • 35
              • Beograd

              #7
              Trebalo je samo auto prestelovati, jer je na zadnjem servisu promenjen protok vazduha pa samim tim i smesa za gas.
              Sto se tice paljenja auta, bio je u pitanju rele pumpe koji je bio otisao ali je uspesno zalemnljen.

              Comment

              • calypso
                CBC Član
                • 15.05.2008
                • 11
                • Zagreb

                #8
                Inace, kada auto ne zeli upaliti na benzin, zna biti do toga da su se benzinske brizgaljke zacepile, pa bi ih trebalo pocistiti. Ili se s vremena na vrijeme provozas na benzin, tek toliko da se malo srede.

                U principu, ja sam skuzio da mi je prije ciscenja brizgaljki, auto prilicno tesko palio cak i hladan (iz jedno 6-7 verglanja bi upalio). Nakon sto sam pocistio brizgaljke, pali iz 1-2 verglanja. Jedino ista stvar kao i tebi, ako se auto ugasi dok je na plinu i odmah pokusam upaliti, onda mu treba jedno 4-5 verglanja dok upali i osjeti se da je to nekako verglanje 'na suho'.

                U svakom slucaju, provjeri da li ti ciscenje brizgaljki moze pomoci.
                2006-2009 Citroen Xsara 1.4i, 1998, BRC plin
                2009- Citroen XM 2.0i 16v, 1995

                Comment

                Working...
                X