Auto je honda concerto, 1992 dual point (ili mono?), plin lovato sa lambda kontrolom.
Posle zadnjeg servisa (ulje, filter,svecie,stelovanje ventila i saug gasa) ove zime poceo je da se javlja jedan(dva) problem.
Kad je hladan auto pali uvek bez greske (na benzin uvek) i zimi i leti.
1. Na leru, primetnije dok nije zagrejan, kad pređe na gas, spusta se na uglavnom na 300-400 obrtaja, (retko radi na 700-800), tako da se ponekad i ugasi npr. kad oduzmem gas u prvoj i stisnem kvacilo.
Kad je na benzinu ler mu je kako treba u 90% slucajeva, svakoko nema ovih drastičnih padov. U brzini auto jako lepo vuce i na benzin i na gas.
2. Sad sledi veci problem. Primetio sam da ako odmah pređem na plin (oko 2500 obrtaja), kad mi se ugasi auto a pritom sam vremenski malo vozio (po gradu), auto nece da upali (ili hoce ali ako odmah ne stisnem gas, zaguši se i vise nemam prilike) vec moram da sacekam 1-2min i onda upali bez problema. Ovo sam povezao sa time (mozda pogresno) da mi je majstor stavio da saug drzi broj obrtaja prvih par minuta na 1500 (a ranije toga nije bilo) pa se, recicu laicki, nagruva benzin u vec sta, auto brzo prebačen na plin, i isparivač benzina ostane zagušen pa mu treba neko vreme da ispari.
Međutim koko dolazi vrelije vreme, sve mu duže vreme treba da ispari. Kad je vrelo, moram da otvorim i haubu na 5-10 min, a na velikim vrucinama mi se svakako gusi kad ga palim posle prvog paljenje bilo da se brzo prebacio na plin bilo sporije (gotovo nema problema kad ide na benzin- pali uvek, samo kad mu ‚‚prođe efekat sauga‚‚, vrti na nižim obrtaijma).
Sve u svemu jako nezgodno kad auto stane na semaforu ili raskrsnici pa treba da cekam neko vreme da upali.
Molim za pomoc.
Posle zadnjeg servisa (ulje, filter,svecie,stelovanje ventila i saug gasa) ove zime poceo je da se javlja jedan(dva) problem.
Kad je hladan auto pali uvek bez greske (na benzin uvek) i zimi i leti.
1. Na leru, primetnije dok nije zagrejan, kad pređe na gas, spusta se na uglavnom na 300-400 obrtaja, (retko radi na 700-800), tako da se ponekad i ugasi npr. kad oduzmem gas u prvoj i stisnem kvacilo.
Kad je na benzinu ler mu je kako treba u 90% slucajeva, svakoko nema ovih drastičnih padov. U brzini auto jako lepo vuce i na benzin i na gas.
2. Sad sledi veci problem. Primetio sam da ako odmah pređem na plin (oko 2500 obrtaja), kad mi se ugasi auto a pritom sam vremenski malo vozio (po gradu), auto nece da upali (ili hoce ali ako odmah ne stisnem gas, zaguši se i vise nemam prilike) vec moram da sacekam 1-2min i onda upali bez problema. Ovo sam povezao sa time (mozda pogresno) da mi je majstor stavio da saug drzi broj obrtaja prvih par minuta na 1500 (a ranije toga nije bilo) pa se, recicu laicki, nagruva benzin u vec sta, auto brzo prebačen na plin, i isparivač benzina ostane zagušen pa mu treba neko vreme da ispari.
Međutim koko dolazi vrelije vreme, sve mu duže vreme treba da ispari. Kad je vrelo, moram da otvorim i haubu na 5-10 min, a na velikim vrucinama mi se svakako gusi kad ga palim posle prvog paljenje bilo da se brzo prebacio na plin bilo sporije (gotovo nema problema kad ide na benzin- pali uvek, samo kad mu ‚‚prođe efekat sauga‚‚, vrti na nižim obrtaijma).
Sve u svemu jako nezgodno kad auto stane na semaforu ili raskrsnici pa treba da cekam neko vreme da upali.
Molim za pomoc.
Comment