Tesko pali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dexter034
    CBC Član
    • 28.05.2008
    • 12
    • Arandjelovac

    Tesko pali

    Pozdrav za sve na forumu.

    Auto je zastava sa dvogrlim karbom, stavljen mesac. Na benzinu pali na prvi zub ali na plinu upali i odmah se ugasi, i kada je hladan i na radnoj temperaturi. Upali posle dugog verglanja i stiskanja coka za plin. Kad upali nema problema ne gasi se i vuce odlicno. Ne znam sta bi mogao da bude problem. Pocelo je da me nervira tako da mi dodje da pocupam sve.
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Pali uvek na benzin dok nisi sjebao anlaser i akumulator. Iz vise razloga osim detonacija je to svakako preporucljivo.
    Budi siguran da u isparivacu nema ulja. Koji isparivac imas?
    Svaki venturi sistem pali lako na gas samo kada ima gasa u crevu izmedju isparivaca i miksera. Kad on ispari posle izvesnog vremena teze i pali direktno na gas.
    Reduktoru treba snaga vacuuma i izvesno vreme da povuce gas a to se najbolje postize ako motor vec radi na benzin pa samo prebacis na gas umesto da ga vrtis i silujes anlaserom kad je snaga vacuuma daleko manja a samim tim i sposobnost da povuce gas i upali i pored stisnutog choka. Zasto bi se zezao na taj nacin kad ne moras?
    Pokusaj da upalis odmah posle gasenja direktno na gas hladan ili vruc motor i videces da pali bez problema.
    Objasni jos jednom tacno kakav sistem imas i koji je prekidac i nacin prebacivanja sa benzina na gas i obrnuto.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Odvrni malo slavinu za glavno grlo, treba da pali lakše i da vuče još odličnije.

      Proveri i vakum crevce od usisne grane do isparivača da nije popucalo.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • dexter034
        CBC Član
        • 28.05.2008
        • 12
        • Arandjelovac

        #4
        Isparivac je Lovato, creva su nova tako da ne bi trebalo da bude problema, svecice isto kao i kapa i ruka, posto sam skoro stavio 2-grli, i kad je vruc i kad je hladan ponasa se kao kada na benzinu nema goriva tj upali i odmah se ugasi, pogotovo ako malo stisnem gas. Ulja u isparivacu nema jedino ako se nisu membrane biiip. Jedno pitanje: jel ima veze koliko je zavijen/odvijen elektro cok, posto sam menjao onu gumicu pa mozda nisam dobro stavio.

        E da sta mi preporucujete racvu sa dva srafda ili jednim, trenutno imam sa dva,

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Slavinu sa dva šrafa. čok nema veze sem ako ne gura konstatno membranu što se čuej kad je dat kontakt kao tiho šištanje (pušta gas).

          Ostalo prvo uradi iz gornje poruke.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dexter034
            CBC Član
            • 28.05.2008
            • 12
            • Arandjelovac

            #6
            Probao sam sve, odvrtao i zavrtao, creva sva ok, paljenje na mestu, i nece. Jel moguce da su membrane vrisnule? Ili mozda do mesaca?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Ne znam koliko je prešao ali teško da membrane toliko utiču.

              Za paljenje motora mora biti kompresija, vazduh, gorivo i varnica.
              Po tome što kažeš da uz čok upali fali goriva, po tome što dugo verglaš pa upali, ima viška goriva. Teško je na osnovu ovakvog opisa dati neku dijagnozu.

              Probaj malo više podataka, sednem u auto, okrenem ključ i uradim to i to...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • dexter034
                CBC Član
                • 28.05.2008
                • 12
                • Arandjelovac

                #8
                Motor je u extra stanju, ne duva na iber, paljenje bi trebalo da je ok posto neverovatno dobro pali na benzinu, a na plinu sednem i kresnem on upali al samo na sekund i ugasi se, i onda moram dugo da verglam uz dodavanje gasa i stiskanjem coka. Ovo se desava i kada je hladan i na radnoj temperaturi, odmah posle voznje. Znaci ako ugasim pa probam da upalim ista stvar.

                Ostalo mi je da promenim bobinu i komutator paljenja. Jedino nisam gledao plinski filter, posto nema sanse da ga odvijem, jedino ako polomim kutiju za hladjenje/grejanje.
                A i primetio sam da ne reaguje kao pre na ler srafu na isparivacu, tj ne podize ni malo broj obrtaja kao sto je pre, samo mogu da nastelujem stabilan ler.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Probaj da skineš ceo ventil pa onda u mengelama odviješ, sačuvaćeš kutiju.

                  Štelovanje lera nikad ne sme dati rezultat podizanja lera niti smanjivanja, sem pri samom štelovanju. Za ler se i dalje brine motor. Česta je greška da se broj obrtaja šteluje na tom šrafu.

                  Da li imaš uvid na neki način da ne dolazi slučajno i benzin do motora zajedno sa plinom?
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  Working...
                  X