Ljudi pomogajte, auto mi se gasi na leru ali samo kada je motor zagrejan. Inače vozim Ford eskorta 1.3 sa karburatorom i Lovato uređajem. Moram da napomenem da se to dešava i kada vozim na benzin ali ređe. Moja sumnja je na struju (posto se dešava i na gasu i na benzinu), promenio sam sve sem kablova (bojim se da cu kupiti gore nego što sad imam). Ostaje samo da prepodesim paljenje (da li mi to preporučujete i da li da ga štelujem na gas ili benzin, napominjemda 95%vozim na gas). Inače majstor kod koga sam ugradio Lovato mi je malo pojačao ler na uređaju ali i dalje se to dešava. Još da dodam, pošto sumnjam i na to, da mi ono crevo sa toplim vazduhom iz motora ulazi u kućište filtera ali koliko sam video ona klapna je prilično zatvorena (neznam da li je baš 100 %) pa da li je bolje da ga iščupam iz kućišta filtera.
Gasi se na leru?
Collapse
X
-
Re: Gasi se na leru?
Originally posted by asebaLjudi pomogajte, auto mi se gasi na leru ali samo kada je motor zagrejan. Inače vozim Ford eskorta 1.3 sa karburatorom i Lovato uređajem. Moram da napomenem da se to dešava i kada vozim na benzin ali ređe. Moja sumnja je na struju (posto se dešava i na gasu i na benzinu), promenio sam sve sem kablova (bojim se da cu kupiti gore nego što sad imam). Ostaje samo da prepodesim paljenje (da li mi to preporučujete i da li da ga štelujem na gas ili benzin, napominjemda 95%vozim na gas). Inače majstor kod koga sam ugradio Lovato mi je malo pojačao ler na uređaju ali i dalje se to dešava. Još da dodam, pošto sumnjam i na to, da mi ono crevo sa toplim vazduhom iz motora ulazi u kućište filtera ali koliko sam video ona klapna je prilično zatvorena (neznam da li je baš 100 %) pa da li je bolje da ga iščupam iz kućišta filtera.
-
-
U međuvremenu skinuo sam crevo za topli vazduh i stavio tu klapnu na hladan vazduh i na moje oduševljenje problem se naizgled izgubio. Auto se jedno vreme nije gasio na leru. Međutim pojavio se novi ali veoma sličan problem. Kada pokušam da upalim auto koji se nije još ohladio (do 1 sata po gašenju) bezuspešno je sve dok ne prebacim prekidač u neutralan položaj kada ne vuče ni gas ni benzin, pa ga po paljenju brzo prebacim na gas. Napominjem da auto tada neće da upali ni na gas ni na benzin, kao da pre****. A što je najgore ponovo je počeo da mi se gasi na semaforu na leru samo što mi je sada još teže da ga upalim.
Doro jel još misliš da je problem u karburatoru, da ga teram negde na štelovanje i čišćenje.
Comment
-
-
Originally posted by asebaupali ni na gas ni na benzin, kao da pre****. A što je najgore ponovo je počeo da mi se gasi na semaforu na leru samo što mi je sada još teže da ga upalim.
Doro jel još misliš da je problem u karburatoru, da ga teram negde na štelovanje i čišćenje.
Pošto kažeš da i na benzinu radi loše, preporučio bih ti da prvo to središ jer za pravilan rad na gasu mora prvo na benzinu da radi dobro. Posle toga ide lečenje gasa ko bude trebalo.
Comment
-
-
Prešao sam sa uređajem oko 15000 km , a filter za gas sam menjao pre 4000 a za vazduh pre 2000 km. Ako nešto znači atestirao sam uređaj u AMSS u BG, tako da je neka kardinalna greška kod ugradnje valjda isključena. Inače ovo što sam rekao da mi je majstor pojačao ler na isparivaču, možda sam se malo trapavo izrazio, meni se tako učinilo da auto na leru ima veći broj obrtaja(nemam obtromer pa da znam).
Moram da kažem da je auto pre plina dobro išao na benzin. Da li je moguće da sam zeznuo karburator zato što sam mnogo vozio na gas (95%) a veoma malo na benzin?
Comment
-
-
Imam i ja slichan problem ali ne gasi se auto vech obrtaji padnu do 200 pa 800 200 i onda se smirii.To se deshava samo na plinu dok na benzin je o.k.Problem se javio pre dva dana i plasshim se da ne pochne da gasi.Inache ured je landirenzzo sa atestom a motor 1.6 multi efi (ako to neshto znachi)Do sada je radio bolje na plin nego na benzin a sada ovo?!Jahači magle
Comment
-
Comment