protokomer i gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pavle123
    CBC Član
    • 21.03.2008
    • 17
    • nis

    protokomer i gas

    Dakle treba mi savet u vezi ugradnje plina na auto, naime u pitanju je audi 80 1.6e, multipoint motor, 94.g. u kojeg vec duze vreme planiranm ugradnuju plina, no muci me neispravan protokomer koji nikako da nadjem, stvara neravnomeran ler, nekad teze vraca gas i sl,
    Pitanje je dakle da li ce neispravan protokomer imati uticaja kada auto radi na gas, s tim da planiram ugradnju klasicnog vakum uredjaja (lovato venturi nejverovatnije). Ako mi neko od vas koji zna ovu problematiku objasni da nece, odmah bi ugradio plin, a protokomer bih resavao kasnije.
    Unapred hvala za odgovore uz izvinjnje ako je o ovom pitanju već govoreno. ps. trazio nisam nasao.[/b]
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    #2
    Kad prebacis na plindzu muke sa protokomerom prestaju...

    Comment

    • torlak
      CBC Veteran
      • 10.11.2007
      • 100
      • knjazevac

      #3
      sto se toga tice,vec godinu dana bez funkcionalnog protokomera bez problema

      Comment

      • deki-ascona
        Bio nam je drug! RIP
        • 10.04.2007
        • 2118
        • NI , Trosharina

        #4
        2 godine...
        Originally posted by Valent Vudriga
        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          ako ecu koristi protokomer samo za gorivo (npr L-jetronic) onda nema veze ako je neispravan za plin.
          ako se signal sa protokomera koristi i za paljenje (npr. motronic) onda neispravan protokomer utice i na performanse na plinu, tj. paljenje je "rastelovano" auto najcesce radi, ide, ali sa manje vise smanjenom snagom, u zavisnosti koliko je los protokomer.
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • deki-ascona
            Bio nam je drug! RIP
            • 10.04.2007
            • 2118
            • NI , Trosharina

            #6
            Hm, kod mene Motronic ML 4.1.

            Posto ne mogu da nadjem protokomer za moj auto,jel moze da se stavi od vektre sa C20NE oznakom motora, samo sto je Motronic M 1.5?
            Ili sa nekog drugog opela , sa oznakom motora 20NE (bez katalizatora npr.)?
            Originally posted by Valent Vudriga
            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

            Comment

            • pavle123
              CBC Član
              • 21.03.2008
              • 17
              • nis

              #7
              Evo osnovnog o autu ( audi 80,b4, 94.god, 1.6 multipoint, 74kw, ozn.mot.
              ADA...), a stavicu i neku sliku, pa ako ko zna koji je protokomer u pitanju neka napise. u svakom slucaju ostaje glavno pitanje,. da li ce uticati na rad na plinu.
              mucim se vec dugo da nadjem drugi, bas bi mi leglo da ne moram da ga menjam, barem ne odmah. Kvar se ogleda u neravnomernom ler gasu. U svakom slucaju hvala na odgovorima.


              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                Posto ne mogu da nadjem protokomer za moj auto,jel moze da se stavi od vektre sa C20NE oznakom motora, samo sto je Motronic M 1.5?
                Ili sa nekog drugog opela , sa oznakom motora 20NE (bez katalizatora npr.)?
                sta ti je uopste otislo na protokomeru ? ti protokomeri sa klapnom su relativno jednostavni i jedino se vremenom pojede traka po kojoj ide klizac..
                postoje dve vrste po tipu signala protokomera sa klapnom, da ne sirim pricu, sustina je da oni stariji koji su se prvi pojavili imali su takvu karakteristiku da je ec imao manje posla prilikom racunanja kolicine vadzuha, ali je sama elektronika u protokomeru bila slozenija (skuplja), pa kasnije kako su ecu-i napredovali nije vise bilo potrebe za tim, vec je izlaz sirov, nekorigovan, otvotrenost klapne/napon, a ecu radi ostatak posla.

                poenta je da se ova dva tipa protokomera ne mogu medjusobno menjati.
                ako su istog tipa, onda u sustini mogu, u slucaju bas krajnje nuzde, uz korekciju jacine opruge, namotavanjem/odmotavanjem, i to nekad radi ok, manje-vise.

                naravno posto je opel u pitanju, savetujem ti da ipak potrazis odgovarajuci protokomer za toj motor, jer bar toga bi trebalo da ima svuda... kod otpadara, pa probaj jedan, drugi treci, dok ne nabodes
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #9
                  Onda mi je najsigurnije da trazim po oznaci na samom protokomeru.

                  Problem je sto sa istim motorom ima Motronic M 1.5 i ML 4.1 podjednako zastupljeni na kadetima, astrama, vektrama i omegama proizvedenim izmedju '88 i '94.

                  Nema nacina da znam koji je tip na kom autu kad nadjem na otpadu.

                  Sve to oko protokomera mi je jako sumnjivo: majstor koji je cistio (i dobro ocistio) dizne mi je konstatovao los protokomer, navodno pokrivljena klapna. A kad rukom pomeram klizac na protokomeru klapna klizi kao podmazana. Kad pomeram klapnu klizac se normalno pomera. Klizac sam ocistio sprejom za el.kontakte i tuferom za sminku (citao sam da se tako izbegne da dlacice od vate ostanu na klizacu). Ler na benzinu je stabilan, samo se iz auspuha cuje lose sagorevanje (samo na benzinu). U medjuvremenu je procurila i pumpa za gorivo, pa sam stavio drugu sa nekog renoa sa istim pritiskom , koja radi kad joj se prohte
                  Hteo sam da kazem da je mozda protokomer ispravan. Na plinu nikakvih problema nemam, cak palim na plin kad me benz.pumpa zahebe . Na benz.je voznja Ok, samo je potrosnja benzina ogromna - preko 20l.

                  Paljenje je u redu, majstor gledao onom strob.lampom.

                  A jedan majstor koji izgleda zna te stvari oko protokomera dobio infarkt, steta, bas mi je delovao kao "znalac", imao sam zakazano...

                  Izgleda da cu morati na dijagnostiku kod nekog treceg majstora.
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • pavle123
                    CBC Član
                    • 21.03.2008
                    • 17
                    • nis

                    #10
                    Drugari dajte jos neki savet u vezi ovog mog protokomera, da ne bude da sam ga slikao badava-salim se naravno.

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      Sve to oko protokomera mi je jako sumnjivo: majstor koji je cistio (i dobro ocistio) dizne mi je konstatovao los protokomer, navodno pokrivljena klapna. A kad rukom pomeram klizac na protokomeru klapna klizi kao podmazana. Kad pomeram klapnu klizac se normalno pomera. Klizac sam ocistio sprejom za el.kontakte i tuferom za sminku (citao sam da se tako izbegne da dlacice od vate ostanu na klizacu). Ler na benzinu je stabilan, samo se iz auspuha cuje lose sagorevanje (samo na benzinu). U medjuvremenu je procurila i pumpa za gorivo, pa sam stavio drugu sa nekog renoa sa istim pritiskom , koja radi kad joj se prohte
                      Hteo sam da kazem da je mozda protokomer ispravan. Na plinu nikakvih problema nemam, cak palim na plin kad me benz.pumpa zahebe . Na benz.je voznja Ok, samo je potrosnja benzina ogromna - preko 20l.
                      velika potrosnja benzina moze biti i od drugih stvari.. npr, od losih senzora temperature vode i vazduha, tzv. NTC senzora. NTC za vazduh se nalazi unutar protokomera , i obicno su njegovi izlazi dva krajnja pina na prikljucku protokomera. NTC vode u motoru se obicno nalazi na glavi,
                      i on takodje utice na ubrizganu kolicinu goriva. naravno moze biti jos i sto drugih stvari, i generalno hoce da zaboli glava kad probas na starim kolima da dovedes sve u red. ako radi na gas ok, onda teraj i ne uzbudjuj se previse
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      Working...
                      X