Detonacija, trzanje, Mercedes 190 - brc plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • velkovski
    CBC Član
    • 27.07.2008
    • 14
    • beograd

    Detonacija, trzanje, Mercedes 190 - brc plin

    Pozdrav svima,

    Vozim na plin (brc) vec 3-4 godine, iskljucio sam ler gas (iscupao kabal iz tog dela) jer sa njim mi varira ler gas digne na preko 2000 pa ga spusti i tako stalno, imam problem zimi jer mi se gasi dok se ne ugreje ali vec posle par kilometara bude sve ok i ne gasi se, ali sve mi je perfektno radilo, trosio mi je oko 11-12 lit gasa, inace auto je Mercedes 190e, ima k-glavu, onda je poceo da mi trosi previse, zamenio sam mu filter za vazduh i potrosnja se vratila na normalu, ali pre mesec dana su pocele da mi se javljaju ucestale detonacije i izbija mi crevo za vazduh i onda se gasi auto, kada vratim crevo drzi ler gas i sve je u redu. ali to mi se desava u vecini slucajeva kada je hladan auto, tako da mu drzim mali gas kako ne bi doslo do detonacija, kada mu treba malo jaca snaga uzbrdo ili kada mu dam malo jaci gas obavezno pocne da trokira i onda se desavaju detonacije, inace pre par meseci sam mu promenio kablove, kapu, malo pre toga i svecice mada su vec presle mozda 20 000, pre neki dan sam mu promenio onu veliku gumu na k glavi (40eu) jer je od tih detonacija napravila rupu (verovatno je i dotrajala). Jel ima neko neku ideju sta bi moglo da bude?

    Hvala
  • majstorbob80
    CBC Veteran
    • 13.05.2008
    • 184
    • beograd
    • 735E32, 525E39 Mlook

    #2
    Pokusaj ponovo sa svecicama, ali malo kvalitetnijim, a verovatno postoji i problem sa smeshom.
    Čovek se uči dok god je živ!!

    Comment

    • dejan73
      CBC Član
      • 28.07.2008
      • 18
      • Beograd

      #3
      Ako nije u pitanju struja (kablovi, kapa, svećice, rotor-ruka), možda je u pitanju problem sa vakumom ? Možda je negde neko crevo za vakum probušeno, pocepano ili možda spalo ?
      Imao sam sličnih problema kada mi je jedno crevo za vakuum delimično spalo (bilo labavo).

      Pogotovo mi deluje da je to pošto ti ler kada je uključena regulacija "pliva".

      Pogledaj pažljivo kompletno sva creva za vakum, usisnu granu... da negde ne vuče "falš" vazduh.

      A ako nije ni to... moraće neko stručniji.

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #4
        lici i na losu- siromasnu smesu... proveri filter gasa...
        i naravno fals...
        kao i da li su sva tri creva na mesacu tamo gde treba da budu...i da idu dokle treba da idu...
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • velkovski
          CBC Član
          • 27.07.2008
          • 14
          • beograd

          #5
          Danas sam probao da prikljucim ponovo ler motor i kada je na benzinu na leru stalno dize i spusta ler negde od 500-2000 obrtaja a kada ga prebacim na plin onda drzi na 2000 al nikako da se spusti cak i kad se zagreje motor, pa sam opet iskljucio, a trokiranje mi se desava i na benzinu probao sam danas malo duze da vozim na benzin ali nema detonacije, ali posle nekog vremena ide ko lud i na benzin i na plin, kao da je sve ok, stvarno mi nije jasno sta moze da bude idem sutra u servis mada majsto ide redom pa menja i sta treba i sta ne tako ako ima neko neki predlog radu cu predloziti majstoru da krenemo od njega

          Comment

          • dejan73
            CBC Član
            • 28.07.2008
            • 18
            • Beograd

            #6
            Hmmm....

            Kao što sam i rekao... sumnjam na neki problem sa "falš" vazduhom, a na to me navodi činjenica da ler "diše".

            Ako samo na benzinu ler "diše", a na plinu ne, moguće je da ventil za kontrolu lera (odnosno elektronika koja upravlja ventilom) nije dobro povezan kada motor radi na plin (ostaje otvoren potpuno) pa je ler jako visok. Ne znam kako je rešen "saug" kod tog Mercedesa, da li samo preko kontrole lera ili postoji još jedan ventil za "dodatni vazduh". Ako postoji, možda je problem na njemu ili oko njega (možda na njemu ili pripadajućim crevima vuče falš vazduh), jer kako kažeš posle nekog vremena radi dobro (kada se motor malo zagreje ?).

            Pogledaj detaljno sva creva, usisnu granu, mikser za plin, filter za vazduh (kućiište) i sve ostalo gde god postoji vakum. Po svoj prilici negde "u****va" falš vazduh.

            Bar ja tako mislim...

            Javi šta si uradio.

            Pozdrav.

            Comment

            • velkovski
              CBC Član
              • 27.07.2008
              • 14
              • beograd

              #7
              Danas kada sam probavao da prikljucim opet taj ler motor (posto ga drzim iskljucenim od kad sam ugradio plin jedno 3-4 god.), proverio sam sva creva cak i dok je radio motor sam redom gledao dal negde nesto nije dobro namesteno (iso sam redom od creva do creva i pomerao da vidim jel ima neke razlike ali nista). I evo malo pre iso do drugara i sve je bilo ok, a u povratku poceo po starom, samo da napomenem da sam iskljucio ler motor jer sa njim nema sanse da se vozi drzi preko 2000 ler gas (na gasu), a na benzinu stalno varira od 500-2000 bez prestanka.

              Znaci kada je iskljucen onda ne varira gas nego je samo ler 500 ili se gasi kad je hladnije vreme, to je tako dok se ne ugreje a posle normalno radi sto se tice lera.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Sve piše ali nema ko da čita..
                Postoji jedna čudna sprava, zovu je korektor lera za Mercedesa. Ako nema u radnji iam na buvljaku kod bugara i košta od 20 do 40 evra zavisi koja i gde.
                Lako se montira i lako se fiksira odredjeni broj obrtaja na leru.
                Malo serče po forumu i biće bolje objašnjeno, ili poseta nekom majstoru a ne monteru.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • velkovski
                  CBC Član
                  • 27.07.2008
                  • 14
                  • beograd

                  #9
                  Originally posted by Dora
                  Sve piše ali nema ko da čita..
                  Postoji jedna čudna sprava, zovu je korektor lera za Mercedesa. Ako nema u radnji iam na buvljaku kod bugara i košta od 20 do 40 evra zavisi koja i gde.
                  Lako se montira i lako se fiksira odredjeni broj obrtaja na leru.
                  Malo serče po forumu i biće bolje objašnjeno, ili poseta nekom majstoru a ne monteru.
                  Koliko sam razumeo to bi trebalo da mi resi ler gas, uz ler motor ili da ipak bude ugasen ler motor pa to naknadno da se stavi?

                  Ako se ne varam vi se bavite auto gasom, imate servis ili tako nesto?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Bavim se ugradnjom gasa ali ima i u BG dosta dobrih servisa, nazovi i raspitaj se za spravu.

                    Koristi se uz ler motor to ejst "komanduje" njime. Na benzin ipak ne bi trebal oda varira ler, treba to pregledati.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • supic dejan
                      CBC Veteran
                      • 11.07.2006
                      • 146
                      • Novi Sad

                      #11
                      Imao sam identičnih problema kao i ti. Naime, kad sam kupio auto, kućište filtera za vazduh je bilo plastično, a verovatno od detonacije je puklo. Tako da je na benzinu ler gas varirao od 500-2000, a na gasu zaglavljivao ler na 2000 pa sve do u nekim momentima i na 4000 obrtaja.
                      Rupu sam krpio sirovom gumom sve dok nisam zamenio kućište filtera za metalno i problem je isčezao i sad da kucnem u drvo 1,2,3.
                      Proveri da ti usled detonacija nije oštećeno crevo ispod kućišta filtera koje ide ka ka-glavi kao i to gumeno kućište u koje se ono utiče jer ukoliko tu imaš lufta ti problemi će ti se nastaviti. Takođe proveri da li ti je, a verovatno jeste iskrivljena klapna na protokomeru jer ona strada najčešće usled detonacija. Ako si stavio neke falš kablove za svećice, bolje ih zameni za neke Bosh, Berru, ... jer ljudi ih izbegavaju jer nisu baša jeftini. Takođe proveri bobinu, razvodnu kapu takođe ako nije od ovih proizvođača takođe zameni jer struja mora biti perfektna da bi tvoja 190-ka radila kako treba. Svećice stavi Bosh ili Ngk ali jednokrake...
                      Srećno u rešavanju problema.

                      Comment

                      Working...
                      X