@Podbagdalac
Ne sumnjam da ti pomaže a pogotovo ako imaš iskistva sa njim i ostalim segmentima rada motora.
Sumnjam u to da se venturi može pomoću toga kvalitetno naštelovati, pogotovo krševi od karburatora. Da budem dobar, 50% automobila ima makar neku rupica bocu na auspuhu, stavljanejm sonde na kraj auspuha kako mora da se radi, dobijaš smešu koja nije baš onakva kako je izašla iz motora.
I drugo najvažnije ako držiš na 2000 obrtaja i našteluješ kako treba, na 4000 će biti ćorak i obrnuto, isto tako u vožnji neće biti ista stvar ako ide 2000 nizbrdo ili uzbrdo.
Zato je izmišljen LCS da bi imao stalno podešavanje u zavisnosti od uslova vožnje i opterećenja motora. Da se može fino podesiti samo sa lambda sondom na kraj auspuha, ne bi bilo potrebe za LCS.
Ukratko ne kažem da nije korisno pogledati kako u nekim režimima stoji smeša i da to ne pomaže majstoru u radu ali nije ni približno onome kako ljudi misle o "kompjuterskom" štelovanju a ni kako majstori koji zadivljuju ljude sa "kompjuterom" predstavljaju.
Za nekog ko ima iskustva je isto naštelovati sa ili bez toga. Za nekog ko nema istkustva je isto raštelovati sa ili bez njega...
Gas analizator ima veliko polje primene u dijagnostici ali uz praćenje i ostalih parametara. Za štelovanje auta koji nemaju fabričku sondu pa time ni povratnu spregu da se koriguje to što je loše, nema nikakvog smisla ali ostavlja utisak na vlasnike tih automobila, nekad toliko kao u susednoj temi da čovek baci 250 evra jer mu neko kaže nema plina a pri tome ne odvrne ni malo slavinu jer se ne razume u gas.
Ne sumnjam da ti pomaže a pogotovo ako imaš iskistva sa njim i ostalim segmentima rada motora.
Sumnjam u to da se venturi može pomoću toga kvalitetno naštelovati, pogotovo krševi od karburatora. Da budem dobar, 50% automobila ima makar neku rupica bocu na auspuhu, stavljanejm sonde na kraj auspuha kako mora da se radi, dobijaš smešu koja nije baš onakva kako je izašla iz motora.
I drugo najvažnije ako držiš na 2000 obrtaja i našteluješ kako treba, na 4000 će biti ćorak i obrnuto, isto tako u vožnji neće biti ista stvar ako ide 2000 nizbrdo ili uzbrdo.
Zato je izmišljen LCS da bi imao stalno podešavanje u zavisnosti od uslova vožnje i opterećenja motora. Da se može fino podesiti samo sa lambda sondom na kraj auspuha, ne bi bilo potrebe za LCS.
Ukratko ne kažem da nije korisno pogledati kako u nekim režimima stoji smeša i da to ne pomaže majstoru u radu ali nije ni približno onome kako ljudi misle o "kompjuterskom" štelovanju a ni kako majstori koji zadivljuju ljude sa "kompjuterom" predstavljaju.
Za nekog ko ima iskustva je isto naštelovati sa ili bez toga. Za nekog ko nema istkustva je isto raštelovati sa ili bez njega...
Gas analizator ima veliko polje primene u dijagnostici ali uz praćenje i ostalih parametara. Za štelovanje auta koji nemaju fabričku sondu pa time ni povratnu spregu da se koriguje to što je loše, nema nikakvog smisla ali ostavlja utisak na vlasnike tih automobila, nekad toliko kao u susednoj temi da čovek baci 250 evra jer mu neko kaže nema plina a pri tome ne odvrne ni malo slavinu jer se ne razume u gas.
Comment