Lovato

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vlada lo
    CBC Početnik
    • 08.08.2008
    • 7
    • Loznica

    Lovato

    Pre 3 meseca pocinju mi prvi problemi sa uredjajem.Auto trokira puca iz auspuha tj radi kao freza.Odvozim auto kod servisera i dolazi do zakljucka da uredjaj nije u redu.Menjam sve od creva nekog magneta one velike budze(ne znam kako se zove) i onog dela sto ide na karburator.Usput menjam kablove svecice kapu tj sve do krvne grupe moje .Sav zadovoljan pucam skoro 250e.Ali ne lezi vraze,kada sam odvezao auto kod majstora koji kompijuterski nesto gleda oko potrosnje plina zakljucuje da nemam dovoljno plina i da mi ona budza(za koju ne znam ime ) ne daje dovoljno plina.Menjam je ponovo opet isto.Stavljam i 3 ali mukama nema kraja.Svaki put mi kaze auto nema dovoljno plina.Zatvaraju mi dovod vazduha auto radi.Potrosnju ni bog ne moze da utvrdi.Svaki put kad pokusam da nastelujem plin isti odgovor NEMA dovoljno plina.Majstor sto mi je ugradio plin tvrdi da je nemoguce jer je sva 3 puta ugradio nov uredjaj.Muka mi je vise od svega jedan tvrdi da nema drugi da ima.Ako skinem redukciju vazduha sa filtera auto trokira i puca mu iz auspuha.Auto je Ford Orion 1,6 karburator 1600kubika.Od plinskog uredjaja jos nisam menjao jedino bocu.Auto elektricar je gledao 5 puta auto i tvrdi da je instalacija ok.Auto sad trenutno radi ali uopste mi se ne svidja njegov rad.Kad drzim konstantni gas imam osecaj kao da mi malo trokira u delicu sekunde.Ler gas cas imam cas nemam.Da li je imao ko slican problem???
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    nisi napisao koliko je stara cela autogas instalacija...
    ako je matora moguce je da ti se zacepio filter u gasnom ventilu pa zato nema dovoljno gasa. takodje ako nije matora instalacija ako je npr pretakan gas iz kuhinjskih boca moguce je da je zapusen filter isto jer u kuh.bocama ima dosta prljavstine
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Vlada lo
      CBC Početnik
      • 08.08.2008
      • 7
      • Loznica

      #3
      Instalacija je stara oko 3god BILA.Napisao sam da sam sve NOVO ubacio jedino jos bocu nisam menjao.

      Comment

      • Vlada lo
        CBC Početnik
        • 08.08.2008
        • 7
        • Loznica

        #4
        Da li je normalno da mi sad na usisu ruke za vazduh bude neki redukcir tj smanjen ulaz vazduha.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Probaj da staviš neki kvalitetniji filter za vazduh.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            nstalacija je stara oko 3god BILA.Napisao sam da sam sve NOVO ubacio jedino jos bocu nisam menjao.
            znci zamenio si BAKARNU CEV ? zamenio si PLINSKI VENTIL (i koliko ih imas, samo na isparivacu ili ima i na instalaciji) ? zamenio si MULTIVENTIL ? zamenio si MIXER ili DIZNU , sta vec imas? to je otprilike kako kazes sve osim boce, a sumnjam da je majstor bas sve to menjao.

            Menjam sve od creva nekog magneta one velike budze(ne znam kako se zove) i onog dela sto ide na karburator.Usput menjam kablove svecice kapu tj sve do krvne grupe moje
            pitam zato sto iz ovoga sto si napisao nije bas najjasnije.
            bilo bi lepo ako mozes da uslikas delove instalacije koje si zamenio i okacis slike, ovako ako se ne razumemo o cemu pricamo tesko da cemo nesto uraditi. posto si laik za gas, ako zelis da se upustis u resavanje problema samostalno onda ocekuj da se malo pomucis, mi ti mozemo dati instrukcije sta da probas (a da to ne bude menjaj sve zivo), ali moras imati osnovni alat i malo vestine u rukama, i da kazes sta se tacno desava posle svake "operacije", pa mozda i napravimo nesto.

            1.za pocetak , da li je busen karburator ili imas mizer (mesac) ?
            2.koliko gasnih ventila imas, jedan na isparivacu i jedan na bakarnoj cevi ?
            3.posto si isparivac menjao, (a u sklopu njega i gasni ventil na njemu), da li si menjao i gasni ventil na bakarnoj cevi ?
            4.da li ima jos neki gasni el.ventil, npr na boci tj. multiventilu na boci ?
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              Da li je normalno da mi sad na usisu ruke za vazduh bude neki redukcir tj smanjen ulaz vazduha
              nije normalno, tome pribegavaju majstori kad nemaju drugog resenja, a uzrok je najcesce neadekvatan mixer ili kao sto rece dora los filter.

              ako je radilo pre toga bez te restrikcije, onda je mesac ok, nesto drugo je uzrok. ako je su problemi poceli posle zamene filtera za vazduh onda je ili filter los ako ne moze da se usteluje sa tim novim filterom, ili majstor ne zna da ga usteluje. ili ti se javio negde neki fals vazduh, pa sistem ne moze da radi.. proveri sva creva od vakuuma sa usisne, proveri crevo od usisne koje ide na servo za kocnice, itd... da li koci normalno, isto kao i ranije ili je mozda potrebno jace stisnuti kocnicu (to bi znacilo da je probio meh na servu pa recimu tuda falsira itd..)
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Vlada lo
                CBC Početnik
                • 08.08.2008
                • 7
                • Loznica

                #8
                Menjao sam ceo sistem od plina bukvalno sve sem boce.Dao sam 250e!!Menjao sam kablove neke ome su gledali ili tako nesto da budu do 5 koliko se secam.Nov filter vazduha kupljen u Sapcu prodaju samo fordove delove.Nove svecice NKG kupljene po modelu auta tu su me kodrali 2000 din!!???Na karburatoru imam nesto sto se stavlja preko njega ima 2 otvora.Taj deo su nesto i silikonisali da ne uvlaci fals vazduh.I kada sam ga odvezao u PERKINS covek ima kompijutersko stelovanje plina odgovor majstora je bio:,,Nema dovoljno plina ima na leru ali kad se stisne gas nema"Oni NE popravljaju plin vec samo steluju i rade auto mehaniku.Covek je jako korektan i bas se izmaltretirao juce oko mojih kola i rekao mi da izbacim LOVATO da sa njim ima dosta problema i da je najbolji neki italijanski.Ja do one velike budze imam plina ali od nje corak do karburatora.Menjam vec 3 uredjaj i ne mogu verovati da nevalja skoro ni jedan.Kad se vratim sa mora kacam slike.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Sad tek čitam da je karburator u pitanju, šta onaj šaban može meriti komjuterski na tom autu????

                  Turio je sondu na kraj izbušenog auspuha i merio sastav gasova???

                  Jednom davno sam se slejbo i u telefonoteci napisao komjutersko podešavanje misleći naravno na LCS ili sekvente.

                  Od onda je stiglo bar 1000 poziva sa pitanjem koliko košta to štelovanje. Nijedan i slovima NIJEDAN auto nije imao nabrojano već su bili jugići, kečevi, lade i ostali karburatori...

                  Ukratko, nisu majstori za plin u Loznici šabani već taj što ti je merio i pozadinu pomerio.

                  I da, zaboravih..
                  Mislim Lovato je sa Marsa, nije iz Italije i on baš zna da to ne valja iako se ne razuem u plin ali mu karte rekle ili talog kafe?

                  Najlepše obožavam te folirante koji "preko komjutera" oštre oštru sikiru...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #10
                    vlado,jel se ti to nama hvalis kako niko nemoze da ti popravi auto ili sta ?

                    to sto su ti rekli da nema dovoljno plina moz da bude zbog sto razloga.
                    opet, koliko ganih ventila imas ?
                    da li je sa istim mikserom auto ranije radio normalno ?

                    mali test kako da utvrdis da li do isparivaca dolazi dovoljno gasa...zatvori izlazni ventil na boci, skini cev koja ulazi u isparivac i usmeri je da bije napolje, van haube (motor hladan), ostruji sve ventile i polako odvrci izlaz iz boce... ako dobro bije iz cevi onda je sve ok sa instalacijom do isparivaca, da bar to eliminisemo... i pazi da se ne zapalis
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Pa nije da on nema gasa uopste nego ga nema dovoljno po prici.

                      Sumnjivo je sve ovo ali neka bude do daljnjeg pa cemo videti jos.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Pa normalno da ga nema kad meri sondom na kraju auspuha, koji stari auto ima auspuh 100 posto ispravan da nije malo bušan.

                        Drugo šta meri, ler, 3000 obrtaja na leru, sa opterećenjem na 3000???

                        Treće, čak i da je idealno ispravan auspuh... Venturi bez LCS_a kad se tako meri ima 30 obrtaja toleranciju gde je smeša dobra, preko toga će biti siromašna ispod bogata, zato i jeste glupi venturi.

                        Da nema toliko gasa koliko se digla frka ne bi išao.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Vlada lo
                          CBC Početnik
                          • 08.08.2008
                          • 7
                          • Loznica

                          #13
                          Sad ni ja vise ne znam sta se desava .Sad sam isao na more sa pomenutim autom.Otisao vozao se dole i vratio.Potrosnja oko 10l mozda malo i preko.Evo ovako da krenem iz pocetka.Auto mi je jako lose radio.Odvezem ga u servis frajer nabije sondu i nesto kao cita.Na leru ima dovoljno plina ali na velikim obrtajima corak.Pregledamo auto i ustanovimo da je crevo zgnjeceno??!!Promenim dovodno crevo,opet nemam plina Promenim celo kuciste sa filterom i tad bude kao ok.Odem kod majstora sto ga steluje kompijuterski i on opet ustanovi da nemam plina??Kaze uredjaj mebrane itd da skratim kupim ja nov uredjaj ugrade mi momci sto rade plin.Vratim se ponovo kod njega ali on kaze malo bolje ali ne valja Vratim se uzmem drugi opet trk kod njega ali on sav nervozan kaze ma nevalja nista malo bolje ali u principu isto .Usput promenim i kablove,svecice kapu dihtung na poklopcu,filter vazduha itd...Oko kablova sam hteo da poludim kupovao sam sto puta i nakraju kupim na auto otpadu polovne jedino su oni valjali?!!Ajd to i razumem svi kablovi svecica su djubrad.Sad mi auto radi ali nema bas snage rad mu je neuravnotezen vazduh ustinut???Majstor mi preporucuje da ugradim neki italijanski To..(zaboravio sam tacno ime).A za to zadovoljstvo trebam da dam 100e.

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Vlado, čitaš li ti uopšte šta ti se piše???
                            Moraš odlučiti da li će ti auto popravljati taj što meri a ne šteluje ili onaj što šteluje a ne meri....

                            Pošto je tebi očigledno bitno da imaš napismeno od onog što meri da ima dovoljno gasa predlažem da ti on sve uradi kad već zna, što stalno da bacaš pare bezveze.

                            Pre toga treba da snimiš skrivenom kamerom ceo postupak merenja a nakon popravke isto tak oda sve snimiš dok se meri.
                            Oba snimak pošalji ovde a mi (ja) ću ih uvrstiti u obavezno štivo u temi koju ću specijalno otvoriti pod nazivom "kako me majstor voza da trošim pare"....
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            Working...
                            X