Znam da je ova tema izgleda interesantna a nisam video na forumu mozad vec neko jeste dao resenje za probleme sa tim autom sto se tice loseg rada loseg lera gasenja na leru ili izmedju saltanja na semaforu trokiranja na nizim obrtajima loseg sagorevanja itd.
imao sam sve te probleme ...citao forum probao sve i svasta a nisam se oglasavao jer su ljudi vec sve o tome pisali pa nisam hteo i ja da gnjavim o tome i da ponavljam nesto vec receno.
obisao sam sve servise navedene ovde i u mojoj okolini i nista.niko nije resio moj problem.
promenio sam sve na autu...ler motor cistio dizne potenciometa gasa cistio usis menjao tri lambda sonde merio parametre menjao kompjuter menjao eprom u kompjuteru i neznam sta sve..
auto je idalje nakon nekog cackanja radio dobro i nakon 50km ili ti dan dva voznje na benzinu pa na plinu opet prikazivao isto stanje o cemu su svi posetioci ovog foruma a koji imaju taj auto vec pisali...
primetio sam da je potrebno kad kad a otprilike na mesec dva staviti malo wd40 spreja u step ili ler motor i povremeno ga rotirati za 180 stepeni jer se srafi na dva srafa pa je to moguce i to kod svakog podmazivanja i vise problema oko njega nema.radi svrseno.
da se vratim na gas.
lepo objasnjeno u predhodnim postovima da nesto gas buni ecu i otrilike to radi lambda.posao sam odatle.pokusao sam da resetujem racunar sa raznim dijagnostickim uredjajima koji nisu prijavljivali bilo kakvu gresku osim memoriske za lambda sondu koja se javi samo kad auto predje sa benzina na plin i izgubi se kad ponovo predjete na benzin.i original dijagnostik a i zadnja texa kazu da nema greski ali auto opet neradi kako treba..... i tako ja citam forum menjam ecu i on radi 50 -100 km i pocne da blesavi ja stavim stari i odma upalim auto i vozim dalje i opet isto posle 50-100km i opet promenim onaj predhodni ecu i opet 50-100km dobro pa opet nevalja jednostavno ludi obrtaljka.tu meni padne napamet da se racunar nekako sam resetuje na fabricke vrednosti i pocne da radi kako treba pa mu ja onda ukinem plin.jednostavno samo na benzin vozim 500 i kusur km po gradu na otvorenom i sve ok??????auto radi ko sat.zamenim opet onaj stari *ecu koji je dosao sa kolima* i vozim blizu 1000 km i SVE je OK??????znaci nesto gnjavi racunar kad radi na plin.
e sad sta?normalno lambda sonda. da nebih nesto remetio oko sonde a nisam siguran sta ja ukinem samo signal od sonde prema ecu a grejanje ostavim.tacnije odsekao sam crnu zicu i stavio je preko releja tako da kad auto radi na benzin rele drzi spojenu sondu i ecu a na plinu odvoji sondu od ecu. i gle cuda nema vise problema sa autom???plin ili benzin sve jedno kad koliko dal je hladan vruc ili bilo kako vec nekih 2500km predjenih auto miran ko sat.nema ludovanja obrtaja gasenja i ostalog....
normalno kao i svaki zanesenjak iako sve radi i dan danas tragam za resim do kraja pitanje tog problema jer nevolim kad je nesto budzeno na kolima kao taj relej jer da treba stavila bi ga fabrika. naletim na uputstvo za montazu plinskog uredjaj koji je na mojim kolima ali uputstvo proizvodjaca.i to mi resi sve dileme.nadam se da ce i vase kad vidite uputsvo... jos da resim pitanje zasto neko u srbiji prvo ne procita uputsvo ili ode na obuku nego odma ugradjuje plin a nema pojma sta radi osim sto mu auto radi a kako radi posle 100km nije bitno ...pare je uzeo i kaze to tako mora.a majstori iz servisa sa dijgnostikom kazu ma to ti je plin i tako ukrug vec oko 2 god.svi znaju a niko da resi problem.e ovako nadam se da cu pomoci nekom jer ste vi meni pomogli da resim ovaj bauk na fiatu .nadam se da je primenjivo i na ostale automobile..
pozdrav svima nadam se da vas nisam ugnjavio ovolikim pisanjem zeleo sam da pomognem
mozda nisam potrefio gde da postavim ovu temu pa ce admin to da namesti gde treba...
hvala za strpljenje
73 DE yz1mo
imao sam sve te probleme ...citao forum probao sve i svasta a nisam se oglasavao jer su ljudi vec sve o tome pisali pa nisam hteo i ja da gnjavim o tome i da ponavljam nesto vec receno.
obisao sam sve servise navedene ovde i u mojoj okolini i nista.niko nije resio moj problem.
promenio sam sve na autu...ler motor cistio dizne potenciometa gasa cistio usis menjao tri lambda sonde merio parametre menjao kompjuter menjao eprom u kompjuteru i neznam sta sve..
auto je idalje nakon nekog cackanja radio dobro i nakon 50km ili ti dan dva voznje na benzinu pa na plinu opet prikazivao isto stanje o cemu su svi posetioci ovog foruma a koji imaju taj auto vec pisali...
primetio sam da je potrebno kad kad a otprilike na mesec dva staviti malo wd40 spreja u step ili ler motor i povremeno ga rotirati za 180 stepeni jer se srafi na dva srafa pa je to moguce i to kod svakog podmazivanja i vise problema oko njega nema.radi svrseno.
da se vratim na gas.
lepo objasnjeno u predhodnim postovima da nesto gas buni ecu i otrilike to radi lambda.posao sam odatle.pokusao sam da resetujem racunar sa raznim dijagnostickim uredjajima koji nisu prijavljivali bilo kakvu gresku osim memoriske za lambda sondu koja se javi samo kad auto predje sa benzina na plin i izgubi se kad ponovo predjete na benzin.i original dijagnostik a i zadnja texa kazu da nema greski ali auto opet neradi kako treba..... i tako ja citam forum menjam ecu i on radi 50 -100 km i pocne da blesavi ja stavim stari i odma upalim auto i vozim dalje i opet isto posle 50-100km i opet promenim onaj predhodni ecu i opet 50-100km dobro pa opet nevalja jednostavno ludi obrtaljka.tu meni padne napamet da se racunar nekako sam resetuje na fabricke vrednosti i pocne da radi kako treba pa mu ja onda ukinem plin.jednostavno samo na benzin vozim 500 i kusur km po gradu na otvorenom i sve ok??????auto radi ko sat.zamenim opet onaj stari *ecu koji je dosao sa kolima* i vozim blizu 1000 km i SVE je OK??????znaci nesto gnjavi racunar kad radi na plin.
e sad sta?normalno lambda sonda. da nebih nesto remetio oko sonde a nisam siguran sta ja ukinem samo signal od sonde prema ecu a grejanje ostavim.tacnije odsekao sam crnu zicu i stavio je preko releja tako da kad auto radi na benzin rele drzi spojenu sondu i ecu a na plinu odvoji sondu od ecu. i gle cuda nema vise problema sa autom???plin ili benzin sve jedno kad koliko dal je hladan vruc ili bilo kako vec nekih 2500km predjenih auto miran ko sat.nema ludovanja obrtaja gasenja i ostalog....
normalno kao i svaki zanesenjak iako sve radi i dan danas tragam za resim do kraja pitanje tog problema jer nevolim kad je nesto budzeno na kolima kao taj relej jer da treba stavila bi ga fabrika. naletim na uputstvo za montazu plinskog uredjaj koji je na mojim kolima ali uputstvo proizvodjaca.i to mi resi sve dileme.nadam se da ce i vase kad vidite uputsvo... jos da resim pitanje zasto neko u srbiji prvo ne procita uputsvo ili ode na obuku nego odma ugradjuje plin a nema pojma sta radi osim sto mu auto radi a kako radi posle 100km nije bitno ...pare je uzeo i kaze to tako mora.a majstori iz servisa sa dijgnostikom kazu ma to ti je plin i tako ukrug vec oko 2 god.svi znaju a niko da resi problem.e ovako nadam se da cu pomoci nekom jer ste vi meni pomogli da resim ovaj bauk na fiatu .nadam se da je primenjivo i na ostale automobile..
pozdrav svima nadam se da vas nisam ugnjavio ovolikim pisanjem zeleo sam da pomognem
mozda nisam potrefio gde da postavim ovu temu pa ce admin to da namesti gde treba...
hvala za strpljenje
73 DE yz1mo

Comment