Problem sa plinom

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Volvo
    CBC Član
    • 17.08.2008
    • 12
    • Bg

    Problem sa plinom

    Radi se o Volvu 850 T5 iz 1994. koji sam gledao da kupim.
    Slovenacki je i registrovao bih ga u EU, ali ima problem sa plinom.

    Plin je ugradjen u Sloveniji i nije atestiran.
    Prodavac kaze da se povremeno cuje kao mala eksplozija, i kaze da je u pitanju problem sa viskom vazduha.

    Da li moze da bude jos nesto ( moze li problem biti ukoliko plin nije dobro instaliran, da mozda postoji problem sa lambda sondom i sl.), i koliki je to kvar i koliko kosta popravka?

    Drugo pitanje: da li neko zna je li moguce ovde uraditi atest, a da ga priznaju u Sloveniji i upisu u njihovu saobracajnu dozvolu?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nisi naveo koji je plin u pitanju ali pretpostavljam da nije sekvent. Verovatno dolazi do detonacija kad se naglije doda gas.

    Atest se mora izvršiti u Sloveniji, ovde nema svrhe.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Volvo
      CBC Član
      • 17.08.2008
      • 12
      • Bg

      #3
      Originally posted by Dora
      Nisi naveo koji je plin u pitanju ali pretpostavljam da nije sekvent. Verovatno dolazi do detonacija kad se naglije doda gas.
      Nije sekvent.

      Je li to veci kvar i koliko moze da izadje popravka?

      Jer, auto sa takvim problemom i bez atesta na plin ne mogu da registrujem u ceskoj, i ako je u pitanju veci ili skuplji kvar morao bih da deinstaliram plin i ostavim samo toroidni rezervoar, pa eventualno ponovo ugradim plin u ceskoj, sto bi bila dodatna investicija...

      Isplati li se ta kupovina (1300 eura trazi, a model je bio najskuplji proizveden te godine...)?
      Ima i neki problem sa curenjem ulja odozgo..
      http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 382#550382

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Procenu kvara je teško izvršiti na ovaj način.

        Sa običnim plinom to nikad neće raditi kako treba tako da ako želiš da to prodje atest i da nemaš brige ostaje samo sekvent.

        Procena isplativosti je tvoja stvar
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Volvo
          CBC Član
          • 17.08.2008
          • 12
          • Bg

          #5
          Originally posted by Dora
          Verovatno dolazi do detonacija kad se naglije doda gas.
          Ovako, setih se da prodavac rece da do ekspozija dolazi iznad odredjenog broja obrtaja..?

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Neodgovarajući uredjaj.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Volvo
              CBC Član
              • 17.08.2008
              • 12
              • Bg

              #7
              Originally posted by Dora
              Neodgovarajući uredjaj.
              Znaci li ovo da je jedini lek demontiranje ovog i montiranje novog plina? (govoris li o tom 'uredjaju' ili o nekom u orig. autu?)
              Da li da ovo uopste ne popravljam?

              Takodje, trosi oko 15 l plina, a 9 l benzina. Je li to prevelika potrosnja plina, da ne curi negde?..

              Hvala!

              Comment

              • Volvo
                CBC Član
                • 17.08.2008
                • 12
                • Bg

                #8
                Hm, citah sad na nekom forumu da covek ima slican problem, tj. da mu je 2 godine sve fino radilo a onda doslo do problema...


                Imam jos jedno pitanje: da li je moguce da pri ovakvom problemu sa plinom je u pitanju losa smesa vazduha i plina i da li bi pomogla uradnja "lazne" lambda sonde?

                Takodje, da li sa ovim problemom moze da dodje do ostecenja katalizatora?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Tebi očigledno ne odgovara popravka koja košta.
                  Ukratko, to nije uredjaj za taj auto, neće raditi i nije nikad radio kako treba.
                  Lek:
                  Izbaciti to i staviti nešto novo što valja i radi.
                  Siromašna smeša sprži motor i turbinu, tako da će ti katalizator biti najmanja briga....

                  A tom što mu je radilo fino 2 godine, treba malo obrazovanja na višem nivou od udji u auto, stavi ključ u bravu i upali, aaa upalio je onda sve radi dobro...

                  Ende.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Volvo
                    CBC Član
                    • 17.08.2008
                    • 12
                    • Bg

                    #10
                    Dora, nije meni problem da platim za dobru popravku, ali nikako da dobijem konkretan odgovor sta je to tacno sto ne valja i izaziva ovakav problem, pa da preformulisem jos malo:

                    Ako ulazi vise vazduha u taj plin, da li je problem ventil?
                    (@Dora ok jasno je da je to los rad, ali mozda bi promena ventila resila problem? zanima me eto cisto informativno )

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      volvo, ne znam cime se bavis, ali zamisli obrnutu situaciju, da tebe neko pita nesto iz tvoje struke, a ti pored najbolje namere nemozes dati ispravan odgovor u par recenica, jer taj neko ne poznaje osnove materije, a trebalo bi da zna mnogo da bi mogao razumeti tvoj odgovor...

                      ukratko o tome se radi ovde... iz tvojih pitanja se vidi da ne poznajes materiju u dovoljnoj meri da bi sam nesto cackao, menjao itd... veci ventil kako kazes, da pusti vise gasa, vazduh koji ulazi u plin itd...

                      ovo ne pisem iz neke zle namere ili cinizma vec da ti olaksam stvari...

                      venturi sistem je jednostavno prevazidjena stvar, ne kazem da nemoze da radi na tom autu, ali nemas komfor u smislu sedi i vozi, vec ce malo po malo da se javljaju problemi.
                      pretpostavljam da ne zelis da se petljas svaki cas oko toga i da izigravas majstora, naucis kako sve to radi i zasto da bi mogao sam ponesto da uradis, jer to trazi pored znanja i dosta iskustva...

                      i ja ti savetujem da ako uzmes taj auto, i planiras da ga zadrzis neko vreme prebacis ga na sekvent i uzivas u voznji.
                      sve drugo je pod znakom pitanja.
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Kljucko
                        CBC Član
                        • 19.08.2007
                        • 51
                        • Pirot,Nis
                        • Rover 75 2.5 v6 190+

                        #12
                        ako se ne varam volvo sa t5 oznakom ima turbo motor,a za njih je obavezna ugradnja sekvent sistema,mozda gresim da ta oznaka t5 oznacava karavan verziju 850-ice,u svakom slucaju bio atmo ili turbo za pravilan rad ti ne gine ugradnja sekventa

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #13
                          volvo sa t5 oznakom ima turbo motor,a za njih je obavezna ugradnja sekvent sistema
                          ma vozilo se to i na venturi dok nije bilo sekventa, ali danas to svakako treba zaobici u sirokom luku....
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            sta je to tacno sto ne valja i izaziva ovakav problem
                            ne valja odabrana konverzija na plin, ugradjeni pogresni delovi, i nemogucnost da ikada T5 sa 250KS radi na vakuumski uredjaj.

                            drugim recima, neupotrebljivo i moze komotno da se baci to sto postoji.

                            ako do sada nije vec jos nesto sprzeno, posto pominjes i temu curenja ulja.

                            sa venturijem ne moze smesa da bude adekvatna potrebama trubo motora.

                            jeste, ne valja odnos vazduha sa gorivom kao i njegova kolicina, uprosceno.

                            zato se stavljaju 5 elektricnih ventila za gas, stavljaju se senzori, stavlja se regulacija protoka gas kroz te ventile, pa se onda uci (stvaranjem mape) motor kako da radi, tj upravljacki kompjuter, i jos desetine medju koraka.

                            uglavnom, T5 motor zahteva svoje.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Volvo
                              CBC Član
                              • 17.08.2008
                              • 12
                              • Bg

                              #15
                              @ ale944, jeste ja sam totalni laik i nije mi namera da omalovazavam strucnjake nego me zaista zanima i da naucim nesto na forumu, zato i pitam, a inace sam odmah i racunao da je ovaj plinski sistem za demontaciju i bacanje, to i pomenuh u drugom postu...

                              inace ne cijenim pristupe tipa "ti mali tjuti jer nemas pojma a ja imam"..

                              Originally posted by sw.brick
                              sta je to tacno sto ne valja i izaziva ovakav problem
                              ne valja odabrana konverzija na plin, ugradjeni pogresni delovi, i nemogucnost da ikada T5 sa 250KS radi na vakuumski uredjaj.

                              drugim recima, neupotrebljivo i moze komotno da se baci to sto postoji.

                              ako do sada nije vec jos nesto sprzeno, posto pominjes i temu curenja ulja.

                              sa venturijem ne moze smesa da bude adekvatna potrebama trubo motora.
                              E sad, je li moguce da je taj plin napravio veci kvar na motoru zbog kojega mi se ne bi isplatilo da kupujem auto (jesi li pod 'przenje' mislio na bacanje celog motora ili nesto manje?), ili je mogao da napravi samo manje kvarove (tipa otisla usisna grana, protokomer i sl. sitnice? )

                              Comment

                              Working...
                              X