VECTRA B I LCS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • x20xev
    CBC Član
    • 28.04.2008
    • 93
    • vrsac

    VECTRA B I LCS

    Dakle, auto je vectra b, 2.0 16v, oznaka motora je x20xev.
    Sistem plina ugradjen u auto je lovato sa LCS, loveco-pro.
    Desava se sledece: kada vozim na otvorenom odredjenom brzinom, oko
    3000-4000rpm, desava se da odjednom pocne da trza i ne prima gas.
    Moram da ga vratim na benzin oko 1km pa opet na plin i onda par kilometara radi OK, onda opet trzanje i sve ispocetka.
    Ne pravi detonacije i sl., ler gas mu je dobar. Samo sam na isparivacu primetio malo masnoce i posle duze voznje (do Grcke) kapljice kondenzacije na njemu.

    Sta bi mogao da bude problem?

    Da li se onaj elektronski step motor, ili kako vec, od plina cisti ponekada.
    Filter gasa je stavljen nov inace.
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Proveri nivo rashladne tečnosti, tj. temperaturu isparivača u tom trenutku...
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: VECTRA B I LCS

      Originally posted by x20xev
      Samo sam na isparivacu primetio malo masnoce i posle duze voznje (do Grcke) kapljice kondenzacije na njemu.

      Sta bi mogao da bude problem?
      Rekao je Ivan a samo da pojasnim. Na nečemu od metala a treba da ima temperaturu bar 80 stepeni ne može biti kapljica vode jer bi isparila. Jedini slučaj je kad se smrzne pa se posle otapa a to je zato jer nema protok ili ti curi negde voda pa nema pritiska a isparivač ti je verovatno visoko..
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • x20xev
        CBC Član
        • 28.04.2008
        • 93
        • vrsac

        #4
        To za curenje mogu da proverim. Kada kazes da je slab protok, mislis na vodu ili na gas?
        Isparivac inace stoji pored akumulatora.

        Comment

        • dishapaun
          CBC Član
          • 29.03.2008
          • 22
          • Beograd

          #5
          Na vodu. Rashladna tecnost greje isparivac jer bi se smrzao zbog isparavanja gasa.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Pretpostavio sam da je pored akumulatora, obično ga tu stave pa je visoko i ako fali malo tečnosti u rashladnom sistemu on je prvi na udaru.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • x20xev
              CBC Član
              • 28.04.2008
              • 93
              • vrsac

              #7
              Nisam jos proveravao antifriz. Znaci ako fali ustanovi se gde curi, popravi,
              dolije tecnost i to resava problem trzanja.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Pa rešiće ako se smrzavao a po opisu bih rekao da jeste.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Kako to mislis nisi proveravo?
                  Ne znas da podignes poklopac motora?
                  Pises ovde na forumu da nisi proveravo a problem se resava u sekundama. Ne shvatam cemu uopste pisanje i bilo kakav komentar. Gde ti je to auto onda?
                  Leto je, a ti NE ZNAS stanje rashladne tecnosti i jos vozis takav auto.
                  Spremis recimo litar destilisane vode. Jel to problem? Ne moras sada da dolivas antifriz. Voda je sasvim ok ako prirodno (isparavanjem) nestaje tecnost jer je takav gubitak relativno mali. Glikol ne isparava na tako niskim temperaturama nego samo voda. Znaci nju i dodaj koliko treba i resio si problem ako je do toga. Dolivaj najbolje na hladan motor ako je to ikako moguce.

                  Comment

                  • x20xev
                    CBC Član
                    • 28.04.2008
                    • 93
                    • vrsac

                    #10
                    Auu prijatelju, sto me napade tako. Zar bi trebalo da visim pod haubom svakih 10km. Kada kazem da nisam proveravao, to znaci da nisam proveravao u zadnjih 2 dana, odnosno od Grcke do kuce. Ne vidim tu nista cudno.


                    Inace, danas sam gledao creva i rashladnu tecnost i nisam primetio nista
                    neobicno. Danas takodje na relaciji Vrsac-Beograd i nazad nije bilo problema.
                    Najjednostavnije je da od nedelje svratim do Rasica da ga nakaci na komp i pogleda.

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Ma ne napadam te nego su ljudi toliko nepazljivi da cekaju da im prokuva motor. Vrucina je i OPASNO. Proslo je vise od 24 h od poruke a vidim pises komentar a da nisi ni pogledao jos stanje tecnosti pa mi bese sumljivo. Morao sam da te uplasim malo.
                      Naravno da ne mora da se kontrolise stalno ali zato treba biti krajnje oprezan. Da ne pricam koliko kosta kad se nesto desi van zemlje ili daleko od kuce.
                      Tvoj problem postaje malo slozeniji. Bojim se da nece nista pokazati analiza u mestu niti ce ikada pokazati nesto lose pri voznji regionalnim putevima ali kad izadjes na autoput i vozis se 130-140 jedno 15 minuta konstantno eto problema opet.
                      Sa takvim simptomima bi svako rekao da se isparivac najverovatnije mrzne kad je protok gasa veliki kroz njega a protok vrele vode nedovoljan samo jos da se utvrdi ZASTO je to tako. Ako te ne poznaju ili nisu radili tu instalaciju majstorima ili Ivanu objasni bas tako sta se desava pa ce oni u to ne sumnjam resiti jer je to rutina u takvom jednom iskusnom servisu.
                      Imao sam isti problem i ja i SVE sam uradio cak promenio dzabe i pumpu za vodu i NISAM resio jer se ponekad taj problem resava na krajnje "cudan" nacin. Ne znam zasto ali sada je sasvim u redu i nikad mi se vise nije zamrzao isparivac. Zato postoje postoje majstori koji jednostavno znaju jer imaju iskustva i to je to. Meni je sve to resio Dora ali dobar majstor je dobar majstor pa ce i tebi to nadam se odraditi.
                      Inace, to je veoma OZBILJAN problem ne samo zbog ogranicenja brzine kojom mozes maksimalno da se kreces vec i zato sto potrosnja moze da bude povecana a to se nikad ne isplati.
                      Sreca da si ukapirao kako se manifestuje smetnja pa si bez problema i panike stigao kuci kako treba.
                      Ja sam zbog tog cestog prebacivanja sa gasa na benzin upropastio i prekidac pa sam morao da ugradim nesalomivi koji i danas stoji iako ne sluzi vise prakticno nicemu.
                      Ne osecaj se prozvanim NIKAD i nema niceg licnog. Ja sam svestan da ovaj forum cita svako i da ljudi trebaju da se uce na nasim iskustvima a ne na svojim sto nazalost nije uvek tako.
                      U skladu sa tim i pisem. Grizla bi me savest da nesto znam a da nisam rekao glasno nego zadrzao za sebe. Nije fora da se nesto popravi jer to majstori znaju ali je greh da nekome propadne odmor iz nepaznje ili jednostavno neznanja. Ne kaze se dzabe da bog nije uzalud izmislio strah.
                      Ko zna gde bi nam bio kraj da to nije tako.

                      Comment

                      • error
                        CBC Veteran
                        • 28.03.2008
                        • 175
                        • beograd

                        #12
                        dajem pare na to da ima dovoljno vode u sistemu nego da su mu majstori vodu uzeli sa onog tankog creva sto vodi do posude za vodu
                        jel ti se to desava samo na otvorenom?
                        daj slike
                        https://t.me/pump_upp

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          I to je lako moguće a ona tanka bakarna cev (umetak) se zapuši malo pa ima još manji protok.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • x20xev
                            CBC Član
                            • 28.04.2008
                            • 93
                            • vrsac

                            #14
                            Okacicu slike sutra. Ako je tako kao sto pricate, jel taj protok mogu sam da poboljsam ili da teram u servis?

                            dranix
                            Ma opusteno, ne osecam se nimalo prozvanim.
                            A ono sto se tice voznje na autoputu, kao da si sedeo pored mene u autu
                            pa si pogodio.

                            error
                            Desava se samo na otvorenom.

                            Comment

                            • x20xev
                              CBC Član
                              • 28.04.2008
                              • 93
                              • vrsac

                              #15
                              Evo, nadam se da ce ovo pomoci:










                              Comment

                              Working...
                              X