VECTRA B I LCS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • error
    CBC Veteran
    • 28.03.2008
    • 175
    • beograd

    #16
    nije uzeta voda sa prelivnog creva ali je uzeta sa leptira gasa koliko se da videti
    a to crevo je opet manjeg precnika
    uzeti vodu T racvama sa grejanja i to je to
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      Ne protivurecim ali je kod mene bilo obrnuto jer je spoj kod grejaca kabine bio visoko pa mi je Dora prebacio sa grejaca trotela i sad je dobro i pored manjeg precnika tj. protoka.
      Kod grejanja isparivaca je veoma bitno da ne kazem bitnije da je protok STALAN a ne samo da ima kapacitet a da u odredjenom momentu samo prestane protok.
      MORA stalno da cirkulise i onda je ok.
      Sta znaci kad se zaledi ali bukvalno zaledi kao isparivac u frizideru? Samo to da NIJE UOPSTE bilo protoka vruce vode. Pitanje je zasto ali creva nisu ni providna niti mozemo gledati sta se desava kad je auto u pokretu. Jedino kad bi smo snimili nekom spec. kamerom.
      Verujem da bi fenomen bio veoma zanimljiv za posmatranje i razmatranje.
      Neka proba tako kako si rekao jer trece resenje je samo spustanje (izmestanje) isparivaca sto je komplikovanije.
      Zar je moguce da niko od majstora nije radio takav isti auto na isti nacin?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Na ovom autu obavezno radim isparivač ispod akumulatora, baš zbog visine da nema problema. Ni to gde je uzeta voda u ovom slučaju nije bitno jer je to dovoljan protok ali ima jedan problem. često se sipa obična voda umesto antifriza i sve zardja pa se u samom trotelu zapuši kanal pa ima mali protok. Isto tako se se često uzima taj reducir što spaja creva sa malim promerom rupe pa ako je od metala (rdjajućeg) opet u kombinaciji sa vodom pravi problem.

        U svakom slučaju ništa strašno što se ne može rešiti...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • x20xev
          CBC Član
          • 28.04.2008
          • 93
          • vrsac

          #19
          U svakom slučaju ništa strašno što se ne može rešiti...
          Sad mi je vec lakse. U svakom slucaju se vidimo ili u BG-u ili u NS-u. Do kraja meseca cu ici na obe strane, pa...

          Comment

          • x20xev
            CBC Član
            • 28.04.2008
            • 93
            • vrsac

            #20
            Malocas mi djavo nije dao mira pa sam upalio auto, ugrejao ga, i pustio da radi na plinu. Hteo sam da pratim creva od gasa i ostalu instalaciju dok auto radi. I tako dok sam rukom opipavao creva, predjem preko zice kojom je skinut signal od bobine do LCS i ona se otkine.

            Znaci toliko je vec bila naceta da je samo prelazenje preko nje bilo dovoljno da se odvoji.
            Da li je moguce da je to bio problem? (los kontakt).

            Comment

            • error
              CBC Veteran
              • 28.03.2008
              • 175
              • beograd

              #21
              ma jok bre...
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • x20xev
                CBC Član
                • 28.04.2008
                • 93
                • vrsac

                #22
                Problem resen, voda uzeta sa grejanja i sada vise nema trzanja. Skinut K&N filter i vracen obican, stavljen originalan protokomer i uradjeno stelovanje smese. Za predjenih oko 300km ide odlično, pu,pu.

                Comment

                Working...
                X