Rekao bih da je problem više u ECU i elektonici, neko zbunjivanje, kolizija ili ko zna
iz iskustva sa LH +EZK (Volvo 2.0 103kW motor gotovo isti kao tvoj po elektronici) resenje je u resetu LH ECU bilo putem releja ili sto je jednostavnije prepravkom zicane forme kod samog ECU konektora.
to bi trebao majstor za plin da je upucen i zna da uradi, ako nemas poverenja (posto do sada lici da majstor nije bas u toku sa uzrokom problema) pronadji nekog elektricara.
intervencija je opisana detaljno na forumu, potrazi da ne prepricavam po n-ti put a svodi se na prekid stalnog napajanja (+12V, signal 30) na LH ECU.
simptomi bez te intervencije su identicni kao tvoji, a razlog je sto se mape LH previse poremete pri radu na plin do te mere da na benzin ne moze uopste da radi.
sto se tice EZK ECU na raspolaganju imas 2 varijante za poboljsanje rada na plin, a to je da pomeris prag paljenja za 3 ili za 6 stepeni unapred pri cemu ce EZK samostalno da koriguje kako treba ugao paljenja pri radu na benzin kroz proces samoadaptacije preko knock senzora kada pozelis da vozis na benzin.
poboljsanja su minorna posto je EZK ionako podesen na veoma rano paljenje, a da li bas tvoj primark EZK moze da se dodatno regulise zavisi od verzije - 3 poslednja broja u Bosch oznaci.
@dora, EZK je poprilicno samouceci i napredan sistem sa sirokom regulacijom. osnovne postavke EZK su implementirane u prve verzije Trionica, takoreci kopija nacina rada i elektricnih kola.
Comment