problem pri ubzanju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lisan
    CBC Početnik
    • 28.08.2008
    • 3
    • Bitola

    problem pri ubzanju

    pozdrav svima na forumu .ja sam nov clan foruma koji sam slucajno odkrio. zivim u Bitolju , Makedonija.
    Moj problem je ovaj. Imam Daewoo Nexia GLX 1,5 16V 90KS 1995 god.
    koja je u izvrnom stanju ,presla je 100000km.
    Pre nekoliko meseca stavio sam plinski ured Landirenzo. Sve u svemu odlicno funkcionise sem kada idem uzbrdo punim gasom ,motor ubrzava i kada recmo doge momenat da se prebaci iz trece u cetvrtu brzinu ,mtor kao da izgubi dah ,mtor se ne gasi ali nestane snage .Napominjem da se ovo dogaga samo pri punim gasom isamo prirad motora na gas.
    Molio bih vas za mislenje.
  • mixer
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 202
    • Skopje

    #2
    Chisto da nisi frustriran shto ti niko ne odgovaraOboica smo iz Makedonije ,ali poshto zvanichni jezik na forumu je srbski onda pishemo i chitamo srbski.OK onda ovako.Prvo shto treba da se uradi ovde je da se predstavish(ima za to odredjeno mesto)a drugo imam i ja isti plinski ured i na usponima odlichno funkcionishe ,osim jednomn a problem je bio banalan otkachio se kabel od svechice i bio je na samoj svechici ali nije bio utaknut.Na benzin je super ishao a na plin sa trzavicama i to zamo uzbrdo na ravno sve super!Otvorio sam haubu proverio sve kablove i na dotichnoj svechici samo je shkljocnulo i dalje sdve OK!Mozzda kod tebe i nije bash to problem,ali svakako bi trazzio uzroka oko struje.Uostalom pishesh da ti je ured montiran 6meseci pa se nadam da ti je josh u garantnom roku,onda idi kod plinadjije da ti to sredi gratis! ozz
    Jahači magle

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #3
      e ja bi promenio filter ze vazduh pa bi probao onda.. ako nema razlike
      odvrnuo bi onaj sraf za stelovanje za 1/2 pa bi onda probao..verovatno da nemas dovoljno gasa pri vetjim obrtajima..
      koliko ti trosi sad gasa ?
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • mixer
        CBC Senator
        • 13.04.2005
        • 202
        • Skopje

        #4
        ok ok nisam dobro prochitao.Auto ne trokira samo izgubi snagu.Onda neka proveri i filter,falsh vazduh itd itd btv mala samoispravka!Danas sam gledao neki film sa Vukom Stefanovikem i shvatio da je ispravno "srpski"a ne "srbski".Lingvisti sory!
        Jahači magle

        Comment

        • lisan
          CBC Početnik
          • 28.08.2008
          • 3
          • Bitola

          #5
          Zahvaljujem na odgovoru koji ste mi poslali, ali ja sam u meGuvremenu bio kod majstora iresio problem.
          Majstor je suzio usis vazduha u filter isada to super funkcionise, motor vuce i nema nikakvih cimanja niti gubljena snage.
          Inace trosi ravno 10 L na 100 km.

          Comment

          • CannoN
            CBC Senator XXL
            • 15.09.2007
            • 485
            • Beograd

            #6
            Alternativa redukovanju u**** je povecanje kolicine uvedenog plina za sta se izgleda retko ko odlucuje a ja toplo preporucujem.

            U svakom slucaju bitno je da smesa plina i vazduha u usisnoj grani tezi idealnom odnosu za dati motor - ako je venturi sistem smesom se moze relativno lako manipulisati i uraditi "fine tuning" preko jednogog ili dva "srafa".

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Posmatraj to kao jednu pumpu, imaš cilindar i klip. Kad klip krene naglo dole ostvaruje potpritisak i uvlači vazduh. Zapremina cilindra je jedna litra, odredjeni prečnik cevi omogućava da se u jednoj jedinici vremena napuni taj cilindar.
              Redukovanjem te cevi povećava se vreme potrebno za to i stvara se veći potpritisak nego što ej predvidjeno. Klip će uvući vazduha odakle god stigne pa i sa gumica ventila recimo.

              U principu ovo će se desiti na većim obrtajima i pri većem opterećenji ali ovo se obično radi an karburatorima i na prostijim ubrizgavanjima tako da je relevantno.

              Čisto zato da se zna zašto se izbegava sem ako baš mora kod nekih konstrukcija.

              Smeša može biti idealna ali je ukupno ima malo, onda se vlasnici hvale kako im malo troši ali ima 30% manje konja, nema veze...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • error
                CBC Veteran
                • 28.03.2008
                • 175
                • beograd

                #8
                treba skinuti cev sa isparivaca i videti kako ide plin
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #9
                  Umetanjem miksera u usis je VEC napravljena nazalost neophodna restrikcija i VEC delimicno udavljen motor.
                  Iako umetanje sundjera i slicnih prirucnih sredstava prividno resava problem NIKADA se nece dobiti ni blizu ona snaga koja bi se mogla izvuci da je upotrebljen prikladan mikser za taj motor i da je gas dobro podesen.
                  Razlika u prakticnoj voznji i ne mora da bude toliko primetna ako se nezno vozi jer vam za to ne treba vise od 30-tak konja za auto od 100+ konja.
                  Sto je veca razlika u ponasanju izmedju voznje na benzin i one na gas to je veca greska u gasnom sistemu.

                  Comment

                  • Plinadzija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.07.2008
                    • 1514
                    • Paracin

                    #10
                    Ja redukujem usis kad treba. Skoro uvek kod nive, kod tempre i astre obavezvo i kod floride i srodnih karburatora takodje. To je jedino resenje da "izgubis" te konje pa onda auto koji nije hteo nikako da ide ni 120 odjednom volsebno ide 160. Zovite me gandalf beli.

                    Izgleda da ste malo preucili vas nekolicina... Landirenzo ima svoj reduktor u**** koji je predvidjen za montazu na crevo i ima elektromagnet koji aktivira klapnu, kad se prebaci na gas, koja zatvori usis a na sredini ima rupu precnika oko 20 mm. I nemojte da me terate sada da jurim oveka kome sam isti ugradio da slikam to i da postavim sliku.
                    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      usis ne treba (ne bi trebalo) nikada da se redukuje kao takav jer je usis proracunat za tacno odredjenu termodinamiku motora.

                      od strane fabrike, za datu geometriju sklopa klip, ventili, komora sagorevanja, brzina sagorevanja.

                      shodno tome se dodaje adekvatna kolicina goriva za formiranje pravilne gorive smese.

                      da li je gorivo benzin ili plin je potpuno nebitno, vazno je da ga bude u tacno odmerenoj kolicini.

                      promena kolicine u****nog vazduha je zaobilazenje uzroka problema.


                      a UVEK sa manje vazduha ima manje konja, jer bez vazduha u kome je kiseonik nema oksidacije goriva.

                      upravo je kolicina vazduha osnovni element za nastanak KS u motoru bilo da je zapremina cilindra ili natpritisak punjenja.

                      naravno, ako je jedini moguci nacin da se umanji snaga motora pri radu na plin zbog neke specificne geometrije tog konkretnog motora pa je sagorevanje plina nepravilno odnosno motor neprilagodjen za sporiju brzinu sagorevanja plina kao takvog.
                      i praksa i teorija su saglasni da je vazduh osnova dobrog rada motora

                      da se vratimo na temu, pri ubrzanju i pri voznji na vecoj nadmorskoj visini obicno jeste osnovni problem nedovoljno vazduha tj nedovoljno kiseonika usled razredjenosti vazduha.

                      za kolegu koji je postavio pitanje, probaj na benzin voznju i to ubrzanje pri jacem opterecenju motora recimo uspon iz Bitolja na Gjavato.

                      probaj to isto kada radi na plin, i uporedi.

                      razlike treba da bude, ali ne toliko da moguca brzina kretanja bude sa razlikom vecom od 5-10 km/h.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        promena kolicine u****nog vazduha je zaobilazenje uzroka problema.


                        a UVEK sa manje vazduha ima manje konja, jer bez vazduha u kome je kiseonik nema oksidacije goriva.

                        upravo je kolicina vazduha osnovni element za nastanak KS u motoru bilo da je zapremina cilindra ili natpritisak punjenja.
                        Shvatice to neki pre,neki kasnije

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Originally posted by Plinadzija
                          Ja redukujem usis kad treba. Skoro uvek kod nive, kod tempre i astre obavezvo i kod floride i srodnih karburatora takodje. To je jedino resenje da "izgubis" te konje pa onda auto koji nije hteo nikako da ide ni 120 odjednom volsebno ide 160. Zovite me gandalf beli.
                          Zvaćemo te Mandrak, to je čarobnjak iz moje mladosti Gandalf je došao kasnije

                          U onoj temi sam probao da objasnim nešto pročitaj bez uvrede ali ovo je tehnički forum, ima mnogo mašinaca, elektroničara, dijagnostičara i ostalih plastičara. iako sam jako antiprotivan ingilirima znaju makar teoriju a neki i praksu. Ovo si odvalio i ne smem da ostavim z buduća pokoljenja.

                          Ti rešiš problem ali na pogrešan način. Ako stil vožnje mušterije zadovoljava ove kriterijume nemam ništa protiv, ako baš mora kod nekih motora nemam ništa protiv ali reći da ne gubi konje nego dobija nije jednostavno tačno.

                          A to što pravi Landi Rezo i ostala mafija pa bole njih uvo kako to ide na benzinu, bitno je da radi na plinu. Stavi normalan mikser, normalan filter za vazduh i videćeš da nema potrebe za restrikcijom na tim autima što si ih pobrojao.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • error
                            CBC Veteran
                            • 28.03.2008
                            • 175
                            • beograd

                            #14
                            ta restrikcija o kojoj je plinadzija prichao se aktivira samo na plinu
                            benzin ostaje netaknut (izuzimajuchi sam mixer)
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Znam to ali se ovde priča o sundjerima, poklopcima od konzervi i još kakavim čudesima gde neko zgužva lim od kokakola limenke i tako ga nagura u drugo grlo a mislio sam da sam sve video....

                              Ta restrikcija koja se otvara na benzinu a zatvara se na plinu radi na tom istom motoru a ne na nekom drugom. Zašto mu odjednom treba manje vazduha kad za plin treba više vazduha?
                              Jel neko otišao slučajno na merenje snage takvom plinu?
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X