Ugradnja PUG 306 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ugradnja PUG 306 1.4

    Interesuje me da li neko ima iskustva sa ugradnjom plina u Peugeot... Konkretno 306, 1400 kubika, 75 konja. Jel se isplati? Kako se ponasa motor? Koja je potrosnja?
    I gde treba ugraditi? Koji su servisi dobri, bezbedni? Koliko ce kostati, grubo?

    Hvala unapred!
  • cuore sportivo
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2005
    • 954
    • Bezanijska Kosa
    • Alfa Romeo 147 1.6

    #2
    U bre........nemogu da se snadjem...........koliko pitanja odjednom

    Ajde se ti lepo nama predstavi,a ovde imaju kompetentni momci koji ce ti dati odgovore na sva tvoja pitanja.
    Malo moras da pricekas jer si ih mnogo postavio.

    Dobrodosao

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Re: Ugradnja

      Originally posted by neo11yu
      Interesuje me da li neko ima iskustva sa ugradnjom plina u Peugeot... Konkretno 306, 1400 kubika, 75 konja. Jel se isplati? Kako se ponasa motor? Koja je potrosnja?
      I gde treba ugraditi? Koji su servisi dobri, bezbedni? Koliko ce kostati, grubo?

      Hvala unapred!

      Dobrodoshao!

      Koje godishte je auto, broj motora (slovna oznaka), koji je grad u pitanju?
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment


      • #4
        Godiste 1995, grad Beograd, a slovna oznaka... Ne znam na sta mislis... 1361 kubik, 75 konja... Gde to treba da pise?

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          @ neo11yu

          Kao prvo dobrodoshao na CB!
          Slovna oznaka motora je navedena u dokumentima vozila, ali da ti skratim muke ovde navodim sve 1,4 motore koji su se ugradjivali u 306-icu, pa ti izaberi koji je u pitanju, zavisno od godine proizvodnje jer istu nisi naveo u postu.

          306 1.4i TU3MCZ (KDX) 1994 - 1997 Magnetti Marelli FDG6 75 @ 5800
          306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1996 - 2001 Motronic MP7.3 75 @ 5500
          306 1.4i TU3JP/L3 (KFX) 1997 - 2001 Magnetti Marelli 1AP 75 @ 5500
          306 1.4i TU3JP (KFX) 1998 - 2001 Sagem SL96 75 @ 5500

          A kad IvanT dobije od tebe info o tipu motora, ima da ti ochita o tome gde, shta, kako, zashto... ugradtiti

          Chovek zna znanje

          Poz forumashima
          http://www.bmw.tv

          Comment


          • #6
            Hvala na spisku motora. Rekoh godiste, '95, tako da je onaj prvi motor
            306 1.4i TU3MCZ (KDX) 1994 - 1997 Magnetti Marelli FDG6 75 @ 5800

            Sad je red na IvanaT da me posavetuje dalje

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Originally posted by neo11yu
              Hvala na spisku motora. Rekoh godiste, '95, tako da je onaj prvi motor
              306 1.4i TU3MCZ (KDX) 1994 - 1997 Magnetti Marelli FDG6 75 @ 5800

              Sad je red na IvanaT da me posavetuje dalje
              Marelli single pont ubrizgavanje, je jedna od srecnih varijanti, tako da ne bi smelo da bude problema prilikom ugradnje ma gde to radio.

              Moja preporuka je lambda kontrolni sistem loveco, chija se cena sa ugradnjom u zavisnosti od tipa rezervoara za gas krece od 450-500E.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment


              • #8
                Ajde jos malo da davim...
                1) Jel postoji neka boca za plin koja je pljosnatog oblika? Znaci da bude sto tanja, a sto sira tako da mi ne zauzme pola gepeka... Kojeg kapaciteta su takve boce?

                2) Sta znaci taj marelli single point ubrizgavanje?

                3) I sta znaci lambda kontrolni sistem loveco?

                Hvala!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Pezo je auto, gde se nalazi tocak ?
                  ako je u gepeku, onda moze da se umesto nejga stavi toroidna boca tako da gepek ostane sto se prostora neostecen.
                  single point, znaci da ima ubirzgavanje goriva u jednoj tacki, jenda brizgaljka istovremeno snabdeva sve cilindre. najjednostavniji moguci sistem.

                  Loveco je sistem dinamicek kontorle smese gasa i vazduha tako da bude optimalno prilagodjena trenutnim potrebama motora (menja se smsesa tokom voznje automatski). vrlo slicno onom single point ubrizgtavanju na benzin po funkcionalnom poredjenju.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by brick
                    Pezo je auto, gde se nalazi tocak ?
                    Rezervni tocak je ISPOD gepeka, sa donje strane se vadi...

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      1) Jel postoji neka boca za plin koja je pljosnatog oblika? Znaci da bude sto tanja, a sto sira tako da mi ne zauzme pola gepeka... Kojeg kapaciteta su takve boce?
                      Pljosnatih rezervoara nema, svi koji se montiraju u prtljaznom prostoru su cilindrichnog oblika.
                      Evo dimenzija rezervoara. Uglavnom ima svih velichina a moja preporuka je 40l f360.
                      Pos. Type of tank Diameter
                      D[mm] Capacity
                      V[l] Length
                      L[mm]
                      1 ZC 200/10 200 10 380
                      2 ZC 200/15 200 15 548
                      3 ZC 200/20 200 20 714
                      4 ZC 200/25 200 25 880
                      5 ZC 200/30 200 30 1050
                      6 ZC 200/35 200 35 1215
                      7 ZC 200/40 200 40 1380
                      8 ZC 244/15 244 15 380
                      9 ZC 244/20 244 20 490
                      10 ZC 244/25 244 25 600
                      11 ZC 244/30 244 30 710
                      12 ZC 244/35 244 35 820
                      13 ZC 244/40 244 40 930
                      14 ZC 244/45 244 45 1040
                      15 ZC 244/50 244 50 1150
                      16 ZC 244/55 244 55 1260
                      17 ZC 244/60 244 60 1370
                      18 ZC 270/30 270 30 575
                      19 ZC 270/35 270 35 665
                      20 ZC 270/40 270 40 755
                      21 ZC 270/45 270 45 845
                      22 ZC 270/50 270 50 936
                      23 ZC 270/55 270 55 1030
                      24 ZC 300/40 300 40 612
                      25 ZC 300/45 300 45 676
                      26 ZC 300/50 300 50 750
                      27 ZC 300/55 300 55 820
                      28 ZC 300/60 300 60 890
                      29 ZC 300/65 300 65 964
                      30 ZC 315/30 315 30 458
                      31 ZC 315/35 315 35 526
                      32 ZC 315/40 315 40 592
                      33 ZC 315/45 315 45 628
                      34 ZC 315/50 315 50 676
                      35 ZC 315/55 315 55 750
                      36 ZC 315/60 315 60 820
                      37 ZC 315/65 315 65 890
                      38 ZC 315/75 315 75 1027
                      39 ZC 360/40 360 40 476
                      40 ZC 360/45 360 45 527
                      41 ZC 360/50 360 50 578
                      42 ZC 360/55 360 55 629
                      43 ZC 360/60 360 60 680
                      44 ZC 360/70 360 70 782
                      45 ZC 360/80 360 80 884
                      46 ZC 360/90 360 90 986
                      47 ZC 360/100 360 100 1087
                      48 ZC 400/100 400 100 930
                      49 ZC 400/110 400 110 1014
                      50 ZC 400/120 400 120 1090
                      51 ZC 400/130 400 130 1180
                      52 ZC 400/140 400 140 1263
                      53 ZC 400/150 400 150 1347
                      54 ZC 400/160 400 160 1430
                      55 ZC 400/170 400 170 1514
                      56 ZC 400/180 400 180 1597
                      57 ZC 400/190 400 190 1680
                      58 ZC 400/200 400 200 1764[/b]
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Saabo
                        Moderator
                        • 29.09.2004
                        • 1724
                        • Vrbas
                        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                        #12
                        Ajde pojasni malo tabelu, malo zbunjuje
                        Koliko pod 1 ima litara, a koliko pod 58 ima litara?
                        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Originally posted by Saabo
                          Ajde pojasni malo tabelu, malo zbunjuje
                          Koliko pod 1 ima litara, a koliko pod 58 ima litara?

                          200/10

                          1. 200- prechnik, zapremina 10l duzina 380mm
                          .............................

                          58. 400/200

                          400-prechnik, 200l zapremina, duzina 1764mm (samo po porudzbini)
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Originally posted by IvanT

                            58. 400/200

                            400-prechnik, 200l zapremina, duzina 1764mm (samo po porudzbini)
                            To je samo za kamione, na kolima ne sme više od 100
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            Working...
                            X