Suzen usis zbog plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mustimag
    CBC Član
    • 22.01.2008
    • 40
    • beograd

    Suzen usis zbog plina

    zanima me da li usis mora biti suzen da bi auto radio na plin, tako mi je sada na kadetu ali zbog tog suzenja imam problem kada ga prebacim na benzin, jako lose radi. to sam otkrio tako sto sam skinuo ceo filter vazduha sa kucisem i ostavio go karburator, radio je normalno na benzin, medjutim, naravno u toj konfiguraciji plin nije hteo ni da cuje.
    ne razumem kako na ovaj nacin auto trosi manje, jer naravno ima manje snage ali onda moram vise da ga gazim pa mi se cini da time ponistavam stednju koja se ostvari na ovaj nacin.
    da li gresim?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nekad mora da se napravi kompromis ali ne toliko da na benzinu neide. Treba povećati otvor suženja ako je to jedini problem.

    Da li si izgubio time snagu pa trošiš više zavisi od mnogo faktora. Ne mora da znači.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • rogicd
      CBC Početnik
      • 19.10.2008
      • 5
      • banja luka

      #3
      Novi sam na ovom forumu pa stoga pozdrav svima vama koji citaju. Mkoridororam priznati da i ja imam isti problem. Suzen je dovod vazduha da bi plin radio. Kad su ga tipuvi radili kleli se u kompjutere i tehniku, a bogami i svoje majstorstvo. Nastimala braca! Auto, FIAT Palio 1,2, koji trosi 7l na otvirenom, plina trosio 12l.Kad stojim u kabini mi se osjecao plin.Odem kod prijatelja koji nema prijavljenu radnju i on mi spusti na 8,5l-otvorena. Bez suzavanja. Ja mu se pozalim. I on se slozio da tu nesto nestima jer ga nemoze prigusiti da mu smanji snagu. Tek kad je zatvorio usis za 80% auto je proradio. Usput mi je pokazao kako se steluje pa sam i ja poceo eksperimentisati i dosao do nekih saznanja. Potrosnju sam spustio na 7-7,5l na otvorenom, mada nema neku snagu. Auto-putem sam isao do 130km/h. Moglo je jos ali nisam jer me do neinteresuje. Kad idem za BGD iz Banjaluke koridorom meni i dalje treba oko 6h.

      Comment

      • rogicd
        CBC Početnik
        • 19.10.2008
        • 5
        • banja luka

        #4
        Ja usvojim jadima skrenuo sa teme. Nisam jos nasao rijesenje za to suzavanje u****, mada, tipujrm da je rasplinjac veci neko sto bi trebao. Auto ima 54kw a rasplinjac 100kw.

        Comment

        • error
          CBC Veteran
          • 28.03.2008
          • 175
          • beograd

          #5
          ma kakav isparivach...
          mixer je neodgovarajuchi
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • rogicd
            CBC Početnik
            • 19.10.2008
            • 5
            • banja luka

            #6
            Onda moram vidjeti mjesac. Kod mene se nalazi tecno iznad leptira vazduha. Mozda je moj mjesac ima suvise malu propusnu moc pa mu treba veci podpritisak da bi uvukao plin.Ta teorija ima osnova

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #7
              Kazes moralo je da se za 80% smanji usis. Pa kako mislis da sagoreva gorivo? Bez vazduha?
              Tvoj mikser je verovatno za dosta veci motor zato ne moze lako da se podesi ler bez redukcije u****.
              U principu na vecim obrtajima ne bi trebalo da ima problema ako mikser nije bas preveliki a ne moze uglavnom ni biti ako je original a da se smesti na usis malog motora.
              Obicno zeza podesavanje ler gasa jer pri malom vacuumu nema snage da povuce gas.
              Ne praktikuje se redukcija veca od 30% jer se time jako gusi motor a tvoj je motor slabasan i sam po sebi. Sta ti onda ostane od snage?
              Kako ide sa 4 osobe? Uzbrdo?
              Kad se mikser projektuje gleda se da se sto manje redukuje ali da ipak moze da stvara venturi efekat i na leru u odnosu na kubikazu doticnog motora. To je pravi reper za izbor miksera ustvari.
              U tom slucaju ide auto lepo pod normalnim okolnostima a pada mu snaga preko 4000 obrtaja jer nema dovoljno vazduha ali goriva i moze da ima dovoljno sto je opet bacanje jer je prebogata smesa ako se tako podesi.
              Zato se potrosnja i podesava na nekoj krstarecoj turazi sto je oko 3000 ili tu negde zavisi od konkretnog auta, menjaca ili najcesceg opterecenja ili temperamenta vozaca. Naravno da se ne smanjuje potrosnja do besvesti jer je onda smesa opasno siromasna iako auto jos uvek ide po ravnom kad se zaleti bez problema.
              Venturi je posebno nezgodan za motore sa 4 ventila po clilindru gde su i snaga a i obrtni moment vislje u obrtajima a obicno bas tada nema ni gasa a ni vaduha jer je ipak prigusen.
              Sva sreca da se motor i ne vozi u tom rezimu normalno pa se to retko i primeti kao neki ocigledni nedostatak mada ga ustvari ima. Mozda u nekom zestokom pokusaju da se ubrzava sto ide malo sporije nego na benzinu. Treba se naviknuti na to ako je motor manji i slabasan.
              Ako nemas cime da meris gasove ili sondu prvo podesi na 3000 obrtaja pa ako hoces jos bolje slusaj motor na toj nekoj zeljenoj brzini kojom najcesce vozis. Ako je zvuk zdrav onda je ok ali ako je kao da ima TBC onda povecaj gas za 1/4 kruga pa probaj opet. To se radi samo jednom za taj motor i ne dira se nikada vise. Ler gas korigujes pred zimu i posle zamene filtra vazduha ako treba ali slavinu ne diras normalno nikada.

              Comment

              • rogicd
                CBC Početnik
                • 19.10.2008
                • 5
                • banja luka

                #8
                Vjerovatno da je tako.Jer, kad su ubacivali plin rasplinjac je 100kw pa su ubacili i mjesac za taj rasplinjac.Moj auto je 8 ventla a 54kw sa 1242ccm. Uzbrdo kad bi odvrnuo za pola kruga ne izbacujem iz 5 brzine.Kad sam isao starim putem u KG preko Avale, Mladenovca nigdje 3 brzina.Potrosnja oko 8,5 kako sam izracunao.Kad ga zavrnem za tih pola kruga onda je druga prica.Vozi se i 3 pa ponegdje i 2 ide.Pokusacu ipak vidjeti dali ima BRC rasplinjac i mjesac od 50 ili 60kw sto bi odgovaralo snazi moga auta.Inace sa ovim smanjenjem na benzinu je isao fino.Sad su zapekle dizne pa se pati do 1500o/min a iznad toga sve u redu.Inace vozim lagano.U svakom slucaju pokusacu da smanjim tih 30% i onda nastimati po vasem uputstvu.

                Comment

                Working...
                X