Mercedes 190e 2.0 k-glava, BRC Plin
Imam problem sa ler gasom, posto nije bilo moguce nastelovati ga na gasu (dize ler mnogo ...pa se ugasi...nikako da se stabilizuje ler... inace kad je na benzinu odradjuje sve kako treba kad je taj ler motor ukljucen) tako da mu je iskljucen dzek iz njega i onda je nastelovan kompjuterski da bude idealna smesa i auto radi ok, ali je ler gas skoro 1500 obrtaja, koliko su mi majstori rekli da se kod njega ler nesteluje, jer ako bi se smanjilo na isparivacu pokvarila bi mu se smesa tako da ne znam kako da resim ovaj proble, predlagali su mi da se umesto tog ler motora stavi ventil kao sto je na crevu za plin pa da se tu nasteluje ler, postoji jos jedan problem kada mu je iskljucen taj ler motor a to je da kad je hladno hoce da se gasi dok se ne ugreje motor, ne znam dal je jos neko imao slican problem i ako jeste kako ga je resio. Hvala
Imam problem sa ler gasom, posto nije bilo moguce nastelovati ga na gasu (dize ler mnogo ...pa se ugasi...nikako da se stabilizuje ler... inace kad je na benzinu odradjuje sve kako treba kad je taj ler motor ukljucen) tako da mu je iskljucen dzek iz njega i onda je nastelovan kompjuterski da bude idealna smesa i auto radi ok, ali je ler gas skoro 1500 obrtaja, koliko su mi majstori rekli da se kod njega ler nesteluje, jer ako bi se smanjilo na isparivacu pokvarila bi mu se smesa tako da ne znam kako da resim ovaj proble, predlagali su mi da se umesto tog ler motora stavi ventil kao sto je na crevu za plin pa da se tu nasteluje ler, postoji jos jedan problem kada mu je iskljucen taj ler motor a to je da kad je hladno hoce da se gasi dok se ne ugreje motor, ne znam dal je jos neko imao slican problem i ako jeste kako ga je resio. Hvala
Comment