Mercedes 190e 2.0 k-glava, BRC Plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • velkovski
    CBC Član
    • 27.07.2008
    • 14
    • beograd

    Mercedes 190e 2.0 k-glava, BRC Plin

    Mercedes 190e 2.0 k-glava, BRC Plin

    Imam problem sa ler gasom, posto nije bilo moguce nastelovati ga na gasu (dize ler mnogo ...pa se ugasi...nikako da se stabilizuje ler... inace kad je na benzinu odradjuje sve kako treba kad je taj ler motor ukljucen) tako da mu je iskljucen dzek iz njega i onda je nastelovan kompjuterski da bude idealna smesa i auto radi ok, ali je ler gas skoro 1500 obrtaja, koliko su mi majstori rekli da se kod njega ler nesteluje, jer ako bi se smanjilo na isparivacu pokvarila bi mu se smesa tako da ne znam kako da resim ovaj proble, predlagali su mi da se umesto tog ler motora stavi ventil kao sto je na crevu za plin pa da se tu nasteluje ler, postoji jos jedan problem kada mu je iskljucen taj ler motor a to je da kad je hladno hoce da se gasi dok se ne ugreje motor, ne znam dal je jos neko imao slican problem i ako jeste kako ga je resio. Hvala
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nisam baš razumeo kako su naštelovali ler kompjuterski a sključili džek od ler motora, no nebitno, pisano je dosta puta postoji kontroler za ler motor kod Mercedesa kad radi na plinu, potraži ga po prodavnicama autogas opreme ili kod bilo kog boljeg servisa, znaće da ti objasne ili da ti ga ugrade.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • velkovski
      CBC Član
      • 27.07.2008
      • 14
      • beograd

      #3
      Hvala na odgovoru, pa nisu nastelovali ler, nego smesu, a kada je smesa nastelovana kako treba onda je ler visok jer on ima automatcki ler gas, a mora da se iskljuci taj ler motor jer kad je ukljucen neradi na plinu kako treba... al sve jedno cuo sam za to sto si mi reko pa cu potraziti u nekom servisu.

      Comment

      Working...
      X