Poneko pitanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Svaka Lada je projektovan da pali na apslutnoj nuli, lakše pali zimi nego kad je toplo, tako da ti nećeš imati nikad problema.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Dare
      CBC Senator
      • 16.09.2007
      • 219
      • City of Svrljig. Automobili: Lada Niva 1,7 4x4 Zastava Koral In 1,1

      #17
      nemam ja problema sa paljenjem, nego pitam da li je bolje sagorevanje plina ili sta vec sa toplim ili sa hladnim vazduhom? Ili uopste nije bitno?

      Comment

      • Dren
        CBC Senator XXL
        • 24.08.2005
        • 1068
        • Sarajevo

        #18
        Ma tjeraj i ne razmisljaj o takvim trivijalnostima, posebno ako ne pravi probleme...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Sagorevanje je oksidacioni proces a za to je potrebno prisustvo kiseonika. U istom volumenu cilindra, ima više kiseonika kad je hladan vazduh prema tome....
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Deki_S
            CBC Član
            • 31.05.2008
            • 16
            • Begaljica

            #20
            Znam da mozda malo kasnim sa odgovorom ali...treba ovo ispricati. Citam ja sta pise na ovom sajtu i shvatim da bi trebao da zamenim filter za plin. Odem kod Ivana-nema on taj filter. Kaze da odem u YU-WAX. E sad,oni tamo rade ISKLJUCIVO sa uredjajima koje su oni ugradili. Oni me upucuju na Ekoluku. Bio vec kod njih,odrali me za Lambda kontrolu (onu centralnu jedinicu). Da razjasnimo,vlasnici su bezgranicno bezobrazni-rekli su mi jednu cenu tog dela a na kraju mi naplatili drugu,nekih 30-ak evra vecu a da posao nisu zavrsili! Sa druge strane,majstori kod njih su veoma dobri i znaju da izadju u susret,za njih svaka cast.
            i tako odem do nijh a taj famozni filter su mi naplatili 2 000 dinara! Bilo bi jos vise da majstor koji mi je to zamenio nije rekao da mi ne naplate puno!
            Zato ja sledeci put idem kod Plinadzije na zamenu filtera.

            Comment

            • demios
              CBC Član
              • 03.12.2007
              • 76
              • Beograd

              #21
              Čak i kada je količina goriva u cilindru dobra, a nedostaje kiseonika, dolazi do promene odnosa goriva i oksidatora sa idealnih 14.7:1 (za benzin) na, recimo, 16:1 (slaba smeša) ili 12:1 (prebogata smeša). U prvom slučaju dolazi do povišene temperature sagorevanja a u drugom, do nepotpunog sagorevanja goriva. Oba su pogubna po motor, otuda neophodnost za redovnim štelovanjem. Bez kiseonika ne može doći do eksplozije ni jednog standardnog CH goriva, bez obzira na pritisak i temperaturu kojoj je gorivo izloženo ! Izuzeci su goriva koja "nose" sopstvene oksidatore, poput nitroglicerina, koji eksplodiraju kada dođe do rasta temperature/pritiska iznad određene granice. Tako da, bez dovoljno kiseonika nema ni dobre eksplozije. Što efektivno znači da će auto lošije da sagoreva ako u vazduhu ima manje O2 nego što je uobičajeno! Otuda i "letnje" i "zimske" smeše. Nadam se da nisam nikoga smorio


              Mali OFF, naleteo sam na jedan jako zanimljiv članak o CH gorivima:

              http://www.madsci.org/posts/archives/19 ... .Eg.r.html

              Evo male zanimljivosti vezane za LPG:

              "LPG ( Liquified Petroleum Gas ) is predominantly propane with iso-butane
              and n-butane. It has one major advantage over CNG, the tanks do not have to
              be high pressure, and the fuel is stored as a liquid. The fuel offers most
              of the environmental benefits of CNG, including high octane. Approximately
              20-25% more fuel is required, unless the engine is optimised ( CR 12:1 )
              for LPG, in which case there is no decrease in power or increase in fuel
              consumption [17,76]."
              Peugeot 205GT '89.

              Comment

              • sErGiO
                Moderator
                • 30.01.2007
                • 2769
                • Neko selo pored Beogr
                • Alfa Romeo 156SW

                #22
                Originally posted by Deki_S
                Znam da mozda malo kasnim sa odgovorom ali...treba ovo ispricati. Citam ja sta pise na ovom sajtu i shvatim da bi trebao da zamenim filter za plin. Odem kod Ivana-nema on taj filter. Kaze da odem u YU-WAX. E sad,oni tamo rade ISKLJUCIVO sa uredjajima koje su oni ugradili. Oni me upucuju na Ekoluku. Bio vec kod njih,odrali me za Lambda kontrolu (onu centralnu jedinicu). Da razjasnimo,vlasnici su bezgranicno bezobrazni-rekli su mi jednu cenu tog dela a na kraju mi naplatili drugu,nekih 30-ak evra vecu a da posao nisu zavrsili! Sa druge strane,majstori kod njih su veoma dobri i znaju da izadju u susret,za njih svaka cast.
                i tako odem do nijh a taj famozni filter su mi naplatili 2 000 dinara! Bilo bi jos vise da majstor koji mi je to zamenio nije rekao da mi ne naplate puno!
                Zato ja sledeci put idem kod Plinadzije na zamenu filtera.
                Meni je Ivan u subotu odradio zamenu iako je prvo rekao da nema taj filter, posle ga je negde iskopao

                Comment

                • Inovator
                  CBC Član
                  • 27.08.2006
                  • 64
                  • Bjelovar

                  #23
                  Originally posted by Dora
                  Svaka Lada je projektovan da pali na apslutnoj nuli, lakše pali zimi nego kad je toplo, tako da ti nećeš imati nikad problema.
                  s tim se slažem, nevjerovatno mi je to, po ljeti vergla, a po zimi pali na prvu. i jođ ti đonovi otpadaju kad upališ grijanje

                  Comment

                  • bokija
                    CBC Senator XXL
                    • 25.01.2008
                    • 640
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by sErGiO
                    Originally posted by Deki_S
                    Znam da mozda malo kasnim sa odgovorom ali...treba ovo ispricati. Citam ja sta pise na ovom sajtu i shvatim da bi trebao da zamenim filter za plin. Odem kod Ivana-nema on taj filter. Kaze da odem u YU-WAX. E sad,oni tamo rade ISKLJUCIVO sa uredjajima koje su oni ugradili. Oni me upucuju na Ekoluku. Bio vec kod njih,odrali me za Lambda kontrolu (onu centralnu jedinicu). Da razjasnimo,vlasnici su bezgranicno bezobrazni-rekli su mi jednu cenu tog dela a na kraju mi naplatili drugu,nekih 30-ak evra vecu a da posao nisu zavrsili! Sa druge strane,majstori kod njih su veoma dobri i znaju da izadju u susret,za njih svaka cast.
                    i tako odem do nijh a taj famozni filter su mi naplatili 2 000 dinara! Bilo bi jos vise da majstor koji mi je to zamenio nije rekao da mi ne naplate puno!
                    Zato ja sledeci put idem kod Plinadzije na zamenu filtera.
                    Meni je Ivan u subotu odradio zamenu iako je prvo rekao da nema taj filter, posle ga je negde iskopao
                    Ma nije iskopo.Ti si poranio sa servisom,morao je pre tebe da drugom skine da bi tebi namestio
                    I'm not beautiful,but I'm stupid

                    Comment

                    • sErGiO
                      Moderator
                      • 30.01.2007
                      • 2769
                      • Neko selo pored Beogr
                      • Alfa Romeo 156SW

                      #25
                      Neverovatno je da mi auto sad pali kao mina dok je pre ciscenja filtera morao da vergla po 6-7 puta pre nego sto upali iako uvek palim auto na benzin Nista mi nije jasno

                      Comment

                      Working...
                      X