Svaka Lada je projektovan da pali na apslutnoj nuli, lakše pali zimi nego kad je toplo, tako da ti nećeš imati nikad problema.
Poneko pitanje
Collapse
X
-
-
Sagorevanje je oksidacioni proces a za to je potrebno prisustvo kiseonika. U istom volumenu cilindra, ima više kiseonika kad je hladan vazduh prema tome....
Comment
-
-
Znam da mozda malo kasnim sa odgovorom ali...treba ovo ispricati. Citam ja sta pise na ovom sajtu i shvatim da bi trebao da zamenim filter za plin. Odem kod Ivana-nema on taj filter. Kaze da odem u YU-WAX. E sad,oni tamo rade ISKLJUCIVO sa uredjajima koje su oni ugradili. Oni me upucuju na Ekoluku. Bio vec kod njih,odrali me za Lambda kontrolu (onu centralnu jedinicu). Da razjasnimo,vlasnici su bezgranicno bezobrazni-rekli su mi jednu cenu tog dela a na kraju mi naplatili drugu,nekih 30-ak evra vecu a da posao nisu zavrsili! Sa druge strane,majstori kod njih su veoma dobri i znaju da izadju u susret,za njih svaka cast.
i tako odem do nijh a taj famozni filter su mi naplatili 2 000 dinara! Bilo bi jos vise da majstor koji mi je to zamenio nije rekao da mi ne naplate puno!
Zato ja sledeci put idem kod Plinadzije na zamenu filtera.
Comment
-
-
Čak i kada je količina goriva u cilindru dobra, a nedostaje kiseonika, dolazi do promene odnosa goriva i oksidatora sa idealnih 14.7:1 (za benzin) na, recimo, 16:1 (slaba smeša) ili 12:1 (prebogata smeša). U prvom slučaju dolazi do povišene temperature sagorevanja a u drugom, do nepotpunog sagorevanja goriva. Oba su pogubna po motor, otuda neophodnost za redovnim štelovanjem. Bez kiseonika ne može doći do eksplozije ni jednog standardnog CH goriva, bez obzira na pritisak i temperaturu kojoj je gorivo izloženo ! Izuzeci su goriva koja "nose" sopstvene oksidatore, poput nitroglicerina, koji eksplodiraju kada dođe do rasta temperature/pritiska iznad određene granice. Tako da, bez dovoljno kiseonika nema ni dobre eksplozije. Što efektivno znači da će auto lošije da sagoreva ako u vazduhu ima manje O2 nego što je uobičajeno! Otuda i "letnje" i "zimske" smeše. Nadam se da nisam nikoga smorio
Mali OFF, naleteo sam na jedan jako zanimljiv članak o CH gorivima:
http://www.madsci.org/posts/archives/19 ... .Eg.r.html
Evo male zanimljivosti vezane za LPG:
"LPG ( Liquified Petroleum Gas ) is predominantly propane with iso-butane
and n-butane. It has one major advantage over CNG, the tanks do not have to
be high pressure, and the fuel is stored as a liquid. The fuel offers most
of the environmental benefits of CNG, including high octane. Approximately
20-25% more fuel is required, unless the engine is optimised ( CR 12:1 )
for LPG, in which case there is no decrease in power or increase in fuel
consumption [17,76]."Peugeot 205GT '89.
Comment
-
-
Originally posted by Deki_SZnam da mozda malo kasnim sa odgovorom ali...treba ovo ispricati. Citam ja sta pise na ovom sajtu i shvatim da bi trebao da zamenim filter za plin. Odem kod Ivana-nema on taj filter. Kaze da odem u YU-WAX. E sad,oni tamo rade ISKLJUCIVO sa uredjajima koje su oni ugradili. Oni me upucuju na Ekoluku. Bio vec kod njih,odrali me za Lambda kontrolu (onu centralnu jedinicu). Da razjasnimo,vlasnici su bezgranicno bezobrazni-rekli su mi jednu cenu tog dela a na kraju mi naplatili drugu,nekih 30-ak evra vecu a da posao nisu zavrsili! Sa druge strane,majstori kod njih su veoma dobri i znaju da izadju u susret,za njih svaka cast.
i tako odem do nijh a taj famozni filter su mi naplatili 2 000 dinara! Bilo bi jos vise da majstor koji mi je to zamenio nije rekao da mi ne naplate puno!
Zato ja sledeci put idem kod Plinadzije na zamenu filtera.
Comment
-
-
Originally posted by DoraSvaka Lada je projektovan da pali na apslutnoj nuli, lakše pali zimi nego kad je toplo, tako da ti nećeš imati nikad problema.
Comment
-
-
Originally posted by sErGiOOriginally posted by Deki_SZnam da mozda malo kasnim sa odgovorom ali...treba ovo ispricati. Citam ja sta pise na ovom sajtu i shvatim da bi trebao da zamenim filter za plin. Odem kod Ivana-nema on taj filter. Kaze da odem u YU-WAX. E sad,oni tamo rade ISKLJUCIVO sa uredjajima koje su oni ugradili. Oni me upucuju na Ekoluku. Bio vec kod njih,odrali me za Lambda kontrolu (onu centralnu jedinicu). Da razjasnimo,vlasnici su bezgranicno bezobrazni-rekli su mi jednu cenu tog dela a na kraju mi naplatili drugu,nekih 30-ak evra vecu a da posao nisu zavrsili! Sa druge strane,majstori kod njih su veoma dobri i znaju da izadju u susret,za njih svaka cast.
i tako odem do nijh a taj famozni filter su mi naplatili 2 000 dinara! Bilo bi jos vise da majstor koji mi je to zamenio nije rekao da mi ne naplate puno!
Zato ja sledeci put idem kod Plinadzije na zamenu filtera.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
Comment