Plin.........TUNING???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • El.Presidente
    CBC Član
    • 13.10.2008
    • 12
    • Kragujevac

    Plin.........TUNING???

    Pa sta vi mislite??

    I vrlo sam ozbiljan da odradim 1 fiat 138a motor na plin..



    Pa dajte neke predloge sta, kako? Odradio bih klasican tuning, obrada ventila,vodjica, usis, izduv, komore, stepen...to je pri kraju, ali sta dalje? Da li da smo stavim na neki dvogrli karb i da cepam, mada ja bih neku egzoteriju, tipa dva blizanca, imam ih negde po gadazi ili neki custom usis..leptiri od motora, ne znam predlazite ali bez zajebancije molim?! Hvala
  • Plinadzija
    CBC Senator XXL
    • 29.07.2008
    • 1514
    • Paracin

    #2
    Moj ti je savet da se drzis ekonomicnosti sto se tice plina a na benzin cepaj koliko hoces. Ionaka sam gotovo 100 % siguran da neces stalno da vozis taj auto "gas u patos"

    E sad sto se tice karburatora imas dobru varijantu Webera dg32/36 ili tako nesto dupla grla rade oba u isto vreme. Samo da ne budu grla sira nego usisna grana Salim se takav karb smo montirali na tuning nivu i ima obilja snage hehe samo ne smes mnogo da dajes gas jer ce da ti izlete klipovi iz bloka sa tom prepravkom dobio je i jos malko snage na gas. Kakva ti je grana na fijaticu? Leziste karburatora na grani treba da bude kolko tolko slicno postolju karburatora koji hoces da montiras.

    I jois jedna stvar, ako hoces da ti takva karabudzevina radi dobro na gas, slobodno zaboravi Kn filtere za vazduh, na gas samo klasika!
    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

    Comment

    • bmw735i
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 258
      • Mostar
      • BMW 320i, 740i, 750i

      #3
      Nema plin tuninga bez direkcije. Možda sa nekim plinskim karbom ali ovako na neke dvogrle karburatore pa puta 2 a onda restrikcija na usis da bi mogao da povuče plin e pa to baš i ne ide.
      Prvo pogledaj neki plinski karburator ima negdje na forumu tema pa onda idi na tuniranje.
      BTW plin voli veću kompresiju i ranije paljenje pa se malo poigraj sa tim.
      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

      Comment

      • El.Presidente
        CBC Član
        • 13.10.2008
        • 12
        • Kragujevac

        #4
        Prvo hvala oboma na odgovorima.

        pa ja sam i hteo neshto da napravim da radi samo na plin i hteo sam da nabudzim neki seqvent ali domace radinosti Sad, ja ne znam kako radi seqvent ili kako god da se pishe ali.... ovako





        Na svaki od leptir sam hteo da dovedem plin, to opet mozda i nije seqvent ali neki multi-point sistem, zato mi trebaju vashi predlozi kako da jos to poboljsham i preporuke kako bih to mogao da izvedem. Hvala

        Comment

        • El.Presidente
          CBC Član
          • 13.10.2008
          • 12
          • Kragujevac

          #5
          ovako..danas tumarao nesto po gradu posle skole i odem do jednog servisera (inace ortak radi kod njega) motorcikala, onih velikih i jakih. I pitam ja za leptire, kaze nije problem moze da se nabavi maltene za dz ima on brdo slupanih motora. I super. Dalje shta sam razmishljao, ovo vazi ako moze da se ugradi seqvent na auto koji nije efi..daklem..da kupim usisnu granu od YUGO EFI i da od nje napravim kao neke flanse na koje bi stavio leptire i umesto benzinskih dizni bi stavio dizne lpg?! E sad me interesuje shta mi je josh potrebno za rad seqvent-a lambda i jos koji senzori?

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            #6
            Treba ti benzinski ECU...

            Jeli, a da na si to mozda malo ne poprckujes mozda?

            kakav bre sekvent jes ti normalan!!???!!!

            Ono sa karbratorima od motora mozes i da napravis, s tim sto:

            1. Treba da iseces granu tako da ti izlazi iz grla priblizno nalezu na istu pa da stavis gumena creva od grla do grane.
            2. Da nadjes od tog sklopa karburatora spojeve sa kucistem filtera za vazduh i crevima spojis ulazna grla karburatora sa spojevima i kucistem filtera tako da nema fals vazduha.
            3. A da nekako treba da nabudzis na ulazna grla difuzore za sto manjim precnikom difuzora.
            4. Da na ulaz kucista filtera za vazduh ugradis redukciju koju po potrebi mozes da ukljucis ili iskljucis
            (prethodne dve stavke sam empirijski dokazao tako sto sam ugradio gas na moju hondu cb 400, ima dva karburatora i nece nikako da radi sve dok ne stavis odgovarajuci difuzor i redukciju)
            5. Ti to nema teorijske sanse da napravis sa tvojim znanjem, ovo isto sam ispricao jednom entuzijasti koji je imao istu ideju kao ti i on je odustao a inace je mehanicar i radi motocikle.
            6. Za ceo taj poduhvat ce ti trebati cirka 800 eur, podrazumevam da ces da napravis sve to da radi i na benzin, znaci delovi, budzenje, modifikacije postojecih i izmisljanje novih delova i sklopova i majstor koji je dokon ili uopste neko ko hoce to da prihvati da radi... pitam se i da li bi ti i 1000 evrica zaleglo...
            Ako imas para na pretek moj t je savet da sredis taj auto da izgleda od spolja i da mu uradis generalnu motora i da ugradis gas ko i sav normalan svet.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • El.Presidente
              CBC Član
              • 13.10.2008
              • 12
              • Kragujevac

              #7
              Ma ne ********m!!!

              Mrtav sam ozbiljan, jes da se ne razumem u sve to ali opet ko pita taj ne skita.

              Pa dobro ako mislish da nema shanse to da se odradi nema veze.. a bas sam hteo nesto ultimativno

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Zakljačaćemo temu da ne bi bilo baš od prvog vagona...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                Working...
                X