Problem sa plinom na opelu 1.3i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • urkee
    CBC Početnik
    • 27.06.2008
    • 8
    • beograd

    Problem sa plinom na opelu 1.3i

    Pozdrav svima!
    Prvi put sam na forumu i imam jedan problem koji traje vise od pola godine.Naime, imam opel kadet 1.3i i veliki problem sa ler gasom kada se auto ugreje.Tada se auto gasi, povremeno variraju obrtaji...Ne znam sta da radim, nove svecice NGK, kablovi, kapa, ruka.Zice na komutatoru su skroz izgorele (istopljena izolacija) pa sam sve to lepo namestio (zamenio).Dok nisam to uradio komutator je bio u spoju pa je auto jedno vreme non-stop radio na vrlo visokom leru!Inace, auto super vuce i po Beogradu ne prelazi 10l.Motor je u solidnom stanju, 300gr ulja na 5 hiljada km.Napominjem da kada zatvorim usis hladnom vazduha skoro da nema nikakve promene u radu!Molim za pomoc.
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    imas previse vazduha,falsh fazduh neki,mora da se ugasi kad mu zatvoris dotok vazduha.
    proveri se da nema falsh,vidi se kakav je filter vazduha i onda malo dosteluje ako treba,da bi radio na leru i kad je vrutj.

    probaj da mu povetjas malo ler gas,kad je vrutj.. na onom srafu na samom isparivacu ..,ako ne zelis da ostalo pretresash i dirash,jer si zadovoljan kako ide i potrosnjom.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      #3
      ako nije busen karburator,proveri kako stoji mixer plina,da nije spao pa brljavi,a na isparivacu dosteluj ler,kad je moja sestra shvatila o cemu se tu radi i vise me ne cima kad joj se gasi auto,sama dosteluje i tera dalje
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        neverujem da ima karburator zbog ovog " i " 1.3i .. verovatno je monopoint .

        ma da.. kad je sve OK,nevalja mnogo ni da se chachka .. povetja taj ler,na bilo koji nachin.. na karburatoru je lako..ako netje nikako drugachije,povetjas ler na njemu,pa ima vetji na benzinu..ali koga briga za benzin
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Verovatno klapna toplo-hladno nije fiksirana na hladno, auto mora da se ugasi ako se na momenat zatvori dotok vazduha.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • urkee
            CBC Početnik
            • 27.06.2008
            • 8
            • beograd

            #6
            Klapna otvorena non-stop, znaci prima hladan vazduh.Nema karburator vec monopoint, da li je moguce da zeza ler gas (step motor)?Primetio sam da mikser za gas na usisu ima luft, mrda se gore-dole.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Znam da je monopoint ali onda ili vuče negde debeli falš vazduh ili klapna ipak niej fiksirana kak otreba. Mora da se ugasi trenutno kad se zapuši dovod vazduha.

              Ne sme da se drma uvodnik, ili ga stegni ili namaži tečnim metalom i zalepi, ako je plastični onda nekim lepokom za plastiku.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • urkee
                CBC Početnik
                • 27.06.2008
                • 8
                • beograd

                #8
                Klapna je skinuta, nema je vise.Zasto mi "landara" plocica na kojoj se nalazi crevo za dovod plina a koja se nalazi na monopointu.Mozda tu ulazi vazduh?

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  vrlo jednostavno : vazduh treba da ulazi samo na mestu koje je predvidjeno za to,a to je usis na kucistu filtera za vazduh.
                  NIGDE vise netreba da ulazi.

                  sve ostalo proveri,zadihtuj,pritegni ..kapiras ?

                  kad to odradis kako treba,zatvaranje rukom u**** za vazduh,izazvace gasenje motora.
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  • urkee
                    CBC Početnik
                    • 27.06.2008
                    • 8
                    • beograd

                    #10
                    Sve sam skinuo, zategao, proverio creva ali i dalje isti problem sa lerom.Kada zapusim otvor na usisu za vazduh skoro da se ne menje rezim rada motora, o gasenju ni reci.Da li ima neko specijalno mesto koje treba da prekontrolisem.Sta da radim sa malim tankim crevima (vakumima) posto oni nemaju funkciju, da ih skinem i zatvorim te rupe.Sa zadnje strane kucista filtera za vazduh se nalaze dva creva, debelo koje je ok i tanko koje je dosta napuklo pri vrhu.Kada ih skinem sa kucista opet se nista ne desava? Poludecu vise!

                    Comment

                    • error
                      CBC Veteran
                      • 28.03.2008
                      • 175
                      • beograd

                      #11
                      a da probash samo malo ti plin da mu odvrnesh na isparivachu?
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #12
                        Nije bitno zasto klapna landara, bitno je da NE treba da landara.


                        A covek ti napisao i resenje...

                        Originally posted by Dora
                        ...vazduh ili klapna ipak niej fiksirana kak otreba. Mora da se ugasi trenutno kad se zapuši dovod vazduha.

                        Ne sme da se drma uvodnik, ili ga stegni ili namaži tečnim metalom i zalepi, ako je plastični onda nekim lepokom za plastiku.
                        Napukla creva izmenjaj, sta je tu problem ?
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • urkee
                          CBC Početnik
                          • 27.06.2008
                          • 8
                          • beograd

                          #13
                          Klapna ne landara, nema nigde fals vazduha.Da nije los automatski sauh (step motoric)?

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            A jel se poveca ler gas ako stavis delimicno ruku na usis?
                            Svaki motor se gasi kad se zatvori usis samo se kod tebe nista ne desava, pa di to moze? Dise na skrge?
                            Nesto debelo tu nije normalno.
                            Da li je ikada ler gas na tom autu bio dobar na gasu?
                            Ako jeste sta se desavalo u medjuvremenu? Jesi li imao neku detonaciju?

                            Comment

                            • urkee
                              CBC Početnik
                              • 27.06.2008
                              • 8
                              • beograd

                              #15
                              Obicno je ler dobar zimi, letu kako-tako, ne znam za detonaciju!Kada stavim ruku na usis vazduha mozda se malo ubrza rad motora!

                              Comment

                              Working...
                              X