Problemi sa potrosnjom mercedes 190

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MIRETOM
    CBC Član
    • 25.07.2008
    • 53
    • sremska mitrovica

    Problemi sa potrosnjom mercedes 190

    Evo ovako:
    pre dve godine sam pazario ovaj auto ,motor je 2000ccm 90Kw sa karburatorom stromberg . U njemu je vec bio ugradjen lovato sistem(original sve sem boce).
    Problem: velika potrosnja ,nikako ne mogu da ga skinem ispod 15l a da ne zatrzava . pokusao sam sa zatvaranjem 2/3 precnika u****(vazduha) i dobio sam nekih 20% bolje rezultate ali i dalje je to lose. Auto na benzin ide sasvim normalno. Pokusao sam sa menjanjem vazdusnog i gasnog filtera kao i kablova i svecica i nista se bitno nije desilo.
    moja pretpostavka je da je problem u mixeru (ne adekvatnom) mozda bi se on trebao postaviti negde posle leptira ili se potpuno izbaciti i pribeci strategiji zabusivanja karburatora??? Mislim da ovo verovatno ima veze sa automatskim saugom .
    ako je neko imao ovaj problem ili zna dobitnu kombinaciju za ugradnju mnogo bi mi pomoglo
    Sve ostalo je odradjeno korektno ,ugradjena sau dva ventila za benzin tako da pumpa uvek radi. . .
    hvala unapred
  • MIRETOM
    CBC Član
    • 25.07.2008
    • 53
    • sremska mitrovica

    #2
    Evo juce mi je palo na pamet da je mozda mixer okrenut naopako pa sam sve skinuo (ali mislim da nije to u pitanju )
    Usput sam malo islikao pa ako neko ima neke sugestije bio bih zahvalan





    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #3
      Da li ti je ova potrosnja od 15l gradske voznje, otvoreno ili kombinovano???

      Ako je gradska to i nije mnogo

      Ne znam za ovaj mikser, ali zar ne treba ove rupice da budu na konusnoj strani okrenute prema usisnoj grani.
      Ovaj mikser kod tebe deluje da je ravan.
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • MIRETOM
        CBC Član
        • 25.07.2008
        • 53
        • sremska mitrovica

        #4
        prosecna ,gradska je oko 17l . Da sinoc sam merio sublerom jer sam pomislio da sam mozda kontra okrenuo mixer. Ima blagi konus prema unutra ali je po meni zanemarljiv (jedva 1mm). Jedan drugar mi je rekao da je mozda do ove cevcice na koju se navlaci crevo od isparivaca ,kaze da je preuska pa nema dovoljan dotok gasa(otuda toliko viska vazduha) u smesi
        Najvise me brine automatski saug koji mozda ne kontrolisano zatvara leptir do kraja pa samim tim i dovod gasa svodi na minimum

        Comment

        • MIRETOM
          CBC Član
          • 25.07.2008
          • 53
          • sremska mitrovica

          #5
          nemoguce da niko nista ne komentarise

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #6
            A,da bacis malo pogled na lanac i gde ti je predpaljenje?

            Comment

            • MIRETOM
              CBC Član
              • 25.07.2008
              • 53
              • sremska mitrovica

              #7
              Mozda si u pravu . To mu nikako nece skoditi . A i nije mi logicno da motor ima kompresiju a ne ide bas nesto sa obzirom na tu kubikazu i neravnomerno radi na leru. Pa cu posle kada sve preteresem da stelujem plin

              Comment

              • povratnik
                CBC Član
                • 29.09.2008
                • 50
                • krusevac

                #8
                Eeee,prijatelju moj,ja sam ovo ***** od shiber karb. skoro doktorirao sto se tice TNG
                Od Marta ove godine imam Volva 360 2.0L koji ima slican karb. kao tvoj i takodje ugradjen lovato auto-gas! Neces mi verovati ali u lokalu mi je trosio21- 23L TNG-a!! Sada posle svih dorada i prepravki auto trosi oko 14,5L TNG (voznja po lokalu) i TO je TO. Ispod tog proseka nece sigurno osim ako ga ne vozis
                Uradio sam sledece stvari koje i tebi preporucujem (videvsi tvoje slike):

                - Promenio membrane u isparivacu i komplet ga remontovao;
                - Smanjio duzinu puta (gumeno crevo za TNG) od isparivaca do mixera tako sto sam prebacio isparivac na levi kos od auta. Pre je duzina gumenog creva za TNG bila oko 1.5m, a sada je oko 50cm;
                - Ugao predpaljenja pomerio za 2-3 stepena ka ranijem od fabrickog stelovanja;
                - Ispraznio ATF ulje iz karb. tako da sada mnogo brze podize shiber (ali sada trosi malo vise benzina zbog toga);
                - Zamenio stari sa novim filterom za vazduh ;
                - Skoro kada je bio period zahladjenja,doveo sam mu direktno vruc vazduh sa izduvne grane. Izbacio sam automatsku klapnu koja se nalazi na pocetku u**** kucista filtera za vazduh;
                - Reducirao usis vazduha na kucistu filtera,odprilike na pola;
                - Prestelovao ga sa mojim cuvenim praistorijskim Exaust gas analyzerom
                i to bi bilo sve...
                Naravno da se ovde dosta odstupalo od profesinalnog pristupa i samog rada ali sam resio problem

                Na otvorenom putu ga nisam nesto posebno testirao ali prosek je bio oko 9L do Leskovca i nazad. Potrosnja mi je malo varirala do 17L ali sam eksperimentisao sa TNG pupama u gradu (Krusevac) i najbolje se pokazalo tocenje na Jet-petrolu.
                Javi ako ti treba jos neki savet ili podatak...
                pozdrav
                Миром на рат идите,
                и ратом мир чините,
                љубављу на љубав идите,
                Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                Стефан Немања
                (Свети Симеон Мироточиви)

                Comment

                • MIRETOM
                  CBC Član
                  • 25.07.2008
                  • 53
                  • sremska mitrovica

                  #9
                  Aha ja mislio da samo ja imam ovaj krs od karburatora. E kazes da ima ATF ,gde se on sipa ? da nije gore kad se odvrne onaj narandzasti poklopac na vrhu karburatora. Meni je izgleda sav iscurio (pre neki dan ) ne znam kako ali od tada me i zeza ,neradi automatski saug(tj ne dize siber)
                  ono sto si naveo sam manje vise sve probao
                  jedino jos nisam izmestio isparivac na desno da bih sa nekih 1,2m smanjio na nekih 40cm ali cu verovatno tada imati problem sa crevima za vodu i dovodom gasa
                  kao i ovo oko predpaljenja.

                  Comment

                  • rrapaic
                    CBC Senator
                    • 13.02.2008
                    • 225
                    • Beograd
                    • Fiat Stilo 1.9 JTD

                    #10
                    Originally posted by povratnik
                    - Prestelovao ga sa mojim cuvenim praistorijskim Exaust gas analyzerom
                    Ja bih rekao da je ovo bilo kljucno.
                    Posle citanja svih mogucih i nemogucih saveta (ovde na forumu) vezano za stelovanje plina "na uvce", i bezuspesnih pokusaja da "unormalim" potrosnju... prelomio sam.
                    Odes lepo kod majstora na kompjutersko stelovanje, i covek ima lepo da ti kaze i STA ne valja na motoru (ako ne valja); sve se vidi na onom monitoru. (Meni je recimo majstor rekao da, kad se sledeci put vidimo, vrlo verovatno sledi remont isparivaca/membrane; posteno).
                    A sve ovo vazi POGOTOVO ako si menjao filter za vazduh, staro stelovanje (po starom filteru) mozes da zaboravis; a sam da nastelujes, nema sanse. I veruj mi da moze da se nasteluje auto BEZ redukcije na usisu...
                    Pozdrav

                    Rajko

                    P.S. A zasto sam se uopste mucio da sam stelujem? Posrani auspuh, eto zasto; da bi sonda radila, mora biti ceo auspuh, inace ne mogu da se citaju svi parametri. I sad mi je auspuh pun vode , ali je koliko toliko citav.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD

                    Comment

                    • MIRETOM
                      CBC Član
                      • 25.07.2008
                      • 53
                      • sremska mitrovica

                      #11
                      o.k. pomiricu se da je ta potrosnja manje vise u redu za taj automobil znaci 17l u gradu i oko 12l na otvorenom. Jedino sto me jos uvek interesuje dali bi prepravkom mixera (gornja slika) ili mozda dodavanjem racve i uvodjenja dva creva u mixer dobio bolje mesanje i time omogucio skidanje malo od onog selotejpa sa u****. Da nebih previse remetio rad motora na benzin
                      Znaci interesuje me samo mixer (STA PREPRAVITI) I NE PIPAM VISE NISTA OBECAVAM
                      Ako ima neko ko se bavio izradom mixera i malo experimentisao na tom polju Mnogo bi mi pomogao Sa nekim savetom
                      Ja bih za pocetak uradio veci konus (na mom mixeru ga nema) i eventualno malko smanjio precnik (DA SMANJIM DOTOK VAZDUHA) ???
                      Po nekoj logici ovaj moj mixer ima velika vrtlozenja gasa pri izlasku iz ovih rupica(moguce da ga pritiskom vazduh iz u**** delom vraca ponovo u crevo)
                      Hvala unapred

                      Comment

                      • MIRETOM
                        CBC Član
                        • 25.07.2008
                        • 53
                        • sremska mitrovica

                        #12
                        evo pokusao sam da skiciram postojeci mixer i modifikaciju koju bih uradio (konus) ili eventualno jos razbusivanje dovoda gasa sa gornje strane i ubacivanje racve radi otklanjanja mogucnosti uskog grla pri uvodjenju gasa u mixer
                        Voleo bih da prodiskutujem sa nekim iskusnijim u vezi ovoga pre nego se upustim u prepravke






                        Comment

                        • error
                          CBC Veteran
                          • 28.03.2008
                          • 175
                          • beograd

                          #13
                          mojne brate da izmishljash toplu vodu sve ti je u redu sa mixerom i nishta nechesh bitno dobiti time
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • MIRETOM
                            CBC Član
                            • 25.07.2008
                            • 53
                            • sremska mitrovica

                            #14
                            He he vidim i ja bilo mi dosadno . . .

                            Comment

                            • gorky
                              CBC Senator XXL
                              • 08.06.2007
                              • 860
                              • Vojvodina,Kikinda

                              #15
                              ovo nije izmišljanje tople vode,već rupe na saksiji,sorry za mali off

                              Comment

                              Working...
                              X