Evo ovako:
pre dve godine sam pazario ovaj auto ,motor je 2000ccm 90Kw sa karburatorom stromberg . U njemu je vec bio ugradjen lovato sistem(original sve sem boce).
Problem: velika potrosnja ,nikako ne mogu da ga skinem ispod 15l a da ne zatrzava . pokusao sam sa zatvaranjem 2/3 precnika u****(vazduha) i dobio sam nekih 20% bolje rezultate ali i dalje je to lose. Auto na benzin ide sasvim normalno. Pokusao sam sa menjanjem vazdusnog i gasnog filtera kao i kablova i svecica i nista se bitno nije desilo.
moja pretpostavka je da je problem u mixeru (ne adekvatnom) mozda bi se on trebao postaviti negde posle leptira ili se potpuno izbaciti i pribeci strategiji zabusivanja karburatora??? Mislim da ovo verovatno ima veze sa automatskim saugom .
ako je neko imao ovaj problem ili zna dobitnu kombinaciju za ugradnju mnogo bi mi pomoglo
Sve ostalo je odradjeno korektno ,ugradjena sau dva ventila za benzin tako da pumpa uvek radi. . .
hvala unapred
pre dve godine sam pazario ovaj auto ,motor je 2000ccm 90Kw sa karburatorom stromberg . U njemu je vec bio ugradjen lovato sistem(original sve sem boce).
Problem: velika potrosnja ,nikako ne mogu da ga skinem ispod 15l a da ne zatrzava . pokusao sam sa zatvaranjem 2/3 precnika u****(vazduha) i dobio sam nekih 20% bolje rezultate ali i dalje je to lose. Auto na benzin ide sasvim normalno. Pokusao sam sa menjanjem vazdusnog i gasnog filtera kao i kablova i svecica i nista se bitno nije desilo.
moja pretpostavka je da je problem u mixeru (ne adekvatnom) mozda bi se on trebao postaviti negde posle leptira ili se potpuno izbaciti i pribeci strategiji zabusivanja karburatora??? Mislim da ovo verovatno ima veze sa automatskim saugom .
ako je neko imao ovaj problem ili zna dobitnu kombinaciju za ugradnju mnogo bi mi pomoglo
Sve ostalo je odradjeno korektno ,ugradjena sau dva ventila za benzin tako da pumpa uvek radi. . .
hvala unapred
Comment