Alfa 156 1.8 ts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pistol_ns
    CBC Član
    • 22.04.2005
    • 36
    • NS

    Alfa 156 1.8 ts

    znaci ima bosch motronic m1.5.5
    plasticnu usisnu granu

    koliko bi kostalo da se ugradi gas i sta bi izgubio od performansi
    koliko bi mi se povecala potrosnja
    itd isl....
    please neka mi neko odgovori
  • Viper
    CBC Senator XXL
    • 25.11.2004
    • 700
    • Kać

    #2
    Odes lepo kod Dore i on ce ti sve objasniti.
    I DONT NEED SEX
    goverment fucks me every day!

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Alfa 156 1.8 ts

      Originally posted by Pistol_ns
      znaci ima bosch motronic m1.5.5
      plasticnu usisnu granu

      koliko bi kostalo da se ugradi gas i sta bi izgubio od performansi
      koliko bi mi se povecala potrosnja
      itd isl....
      please neka mi neko odgovori
      U zavisnosti od rezervoara, 1000 i kusur evra, od performansi ne gubiš ništa. Potrošnja nešto malo veća u odnosu na benzin. Izračunato u novcima u najgorem slučaju 40 posto od onoga što sada daješ za benzin.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Pistol_ns
        CBC Član
        • 22.04.2005
        • 36
        • NS

        #4
        a jel bi ja mogao nekako da fit-ujem metalnu usisnu granu pa da to bude jeftinije i by the way neki moji drugovi su platili dosta manje oko 400e
        jest da im je ubudzeno sve i da mi se nista ne svidja ali 600 i kusur e razlike je zlo....

        sta predtavlja osnovni problem kod plasticne grane

        .................................................. .................................................. .
        sad sam procitao jako puno za kratko vreme i usrao sam se od straha.....
        kako se manifestuju detonaacije?
        kako se cuju detonacije?
        da li postoje detonacije razlicitih intenziteta?.......
        sta sve moze da se desi?..........

        i tako dajte malo me utesite

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Mogao bih da se ubudzi za 400-500eura i onda samo cekaj kad ce da se dogodi detonacija koja ce da ti raznese celu plasticnu granu pa posle lepo odes kod fotografa da se slikas.
          Nemoj da se igras sa tim, jedino pouzdano resenje je sekvencionalno i nema da mislis.

          P.S. Drugare pozdravi.
          P.P.S. Jel sam te dobro utesio?
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            kako se manifestuju detonaacije?
            kako se cuju detonacije?
            da li postoje detonacije razlicitih intenziteta?.......
            sta sve moze da se desi?..........
            detonacija, laicki receno eksplozija.

            znaci probaj da zamislis sta se dogodi sa plasticnim sudom u kome se nalazi neka materija koja eksplodira...

            cuje se, hm, pa kao kada top recimo opali, ili grom, tako nesto.

            posledica moze da bude (ne mora bas svaki put ali verovatnoca je jasna) da se razleti usisni deo, prakticno razleti se motor do te mere da je auto u nevoznom stanju trenutno, ide na slep i generalni remont usisnog sistema u najboljem slucaju.

            postoje posebni ventili natpritiska, gte klapne mehanicke prirode rada, i one sluze da zastite usis u smislu da na sebe prime udar eksplozije i putme mehanickog pomeranja ispuste narasli pritisak.

            kod palsticnih grana nije sigurno da ce vrela plastika otrpeti udar dovoljno dugo dok se ne otvori klapna.

            sa ubrizgavanjem gasa rizik nestaje samim nacinom rada, ili bolje receno prakticno nestaje jer je plenum prazan- u njemu nema gasa.

            sa klasicnim sistemom koji je jeftiniji rizik je stalno prisutan cim upalis motor. pitanje je da li mozes da prihvatis rizik.

            moj rezon je da na nekom autu koji je stariji i vec amortizovan rizik moze da se prihvati jer je i cena popravke umerena a delovi se lakse i jeftriniije pronalaze.

            za noviji auto je rizik u skladu sa vrednosti auta-cesto popravka motora ako se razleti bude u rangu cifre od 2000 evra sto ruke sto specificni delovi koji moraju da budu original jer ih drugde i nema.

            racunica zavisi i od toga koliko planiras da zadrzis auto- predjenu buducu kilometrazu u smislu isplativosti sekvencijalnog ubrizgavanja gasa.

            pitanje je hipoteticko kao i pitanje oko gormobrana- kuca moze i bez njega ali ako samo jednom udari steta ce premasivati cenu samog gormobrana.

            a praksa pokazuje da ce jednom, pre ili kasnije grom udariti sa nekom verovatnocom za datu lokaciju.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Mozes da stavis metalnu usisnu granu i da bez problema vozis venturi sistem koji je jeftiniji od sekvencijalnog.


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • Pistol_ns
                CBC Član
                • 22.04.2005
                • 36
                • NS

                #8
                Kada dolazi do detonacija citao sam nesto o presiromasnoj smesi itd isk....e sad moj auto u mapi ecu-a ima neki program koji mu sreze dovof goriva dok se ne zagreje da ne bi bilo precise CO-a u izduvnom gasu i samim tim da ljudi ne bi padali na CO testu.........
                Ponekad ujutru kad upalim auto on se jedva krece znaci,a kad stisnem malo jace gas nesto ,ne jako ali se cuje..........

                da li je to detonacija.........

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Originally posted by Pistol_ns
                  Kada dolazi do detonacija citao sam nesto o presiromasnoj smesi itd isk....e sad moj auto u mapi ecu-a ima neki program koji mu sreze dovof goriva dok se ne zagreje da ne bi bilo precise CO-a u izduvnom gasu i samim tim da ljudi ne bi padali na CO testu.........
                  Ponekad ujutru kad upalim auto on se jedva krece znaci,a kad stisnem malo jace gas nesto ,ne jako ali se cuje..........

                  da li je to detonacija.........
                  Jeste to detonacija, ali je strahovito blaga jer se desi na benzinu. Ta pojava nije normalna, iako je auto hladan.

                  Sad zamisli detonaciju koja je desetak puta jacha od te koju imash na benzinu pa usput zamisli i delove grane koje skupljash po putu.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    Ponekad ujutru kad upalim auto on se jedva krece znaci,a kad stisnem malo jace gas nesto ,ne jako ali se cuje..........
                    koji auto ?
                    ako se tako ponasa neispravan je i potreban je servis, odnosno dijagnostika pre toga.

                    svi auti od tamo negde 1988. imaju u ECU program da nemaju prebogatu smesu dok je hladan motor zbog ekologije ali to niimalo ne utice na ponasanje u voznji motora, cak ni kada je bukvalno leden. recimo stajo napolju preko noci na minus 30C zimi, odmah cim upali posle 3-5 sekundi mora da vuce odlicno, da radi bez ikakvih detonacija sasvim mirno i tiho.

                    kako je opisano, nije normalno da se jedva krece.

                    mozda negde u****va fals vazduh posle merenja istog pa to utice na los rad ECU sistema kontrole smese, ili je neispravan ECT senzor (temp motora za ECU).
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Pistol_ns
                      CBC Član
                      • 22.04.2005
                      • 36
                      • NS

                      #11
                      gde da kupim senzor za temperaturu motora,
                      i koliko on otprilike kosta

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        pa u radnjama elektronike za doticno vozilo, ili u servisu ako postoji (mislim regularni mada je to skuplja varijanta), ili gde se vec prodaju delovi. ne znam ni o kom je autu rec, ako je recimo Bosov sistem onda u bilo kojoj Bos prodavnici moze da se naruci baskonkretan odgovarajuci.

                        inace kosta promenljivo, od auta do auta, od 5 evra do 50tak zavisno kako ko zacepi poslovnom politikom proizvodjaca.

                        tih ECT senzora ima na motoru 2 ili 3 komada- jedan za ubrizgavnaje benzina, jedan za ECU paljenja, i jedan za instrument tablu s tima da mogu da budu i 2 komada u istom kucistu.

                        meni lici da ima premalo benzina a to je cesce problem usled zapljanih dizni ubrizgavanja nego ECT, tako da bih ja prvo odradio ciscenje dizni Wynns metodom, zmenu filtera goriva, resertovao kompjutere za paljenje i ubrizgavanje i ocistio od gluposti koje su pohvatali pa tek onda isao dalje ako ne pomogne.

                        sve zavisi i koliko je auto star i koliko ima km iza sebe, ako je stariji od 15tak godina sasvim j emoguce da je ECT malo promenio karakteristike a rekao bih da je na svakih 200.000km pozeljno ciscenje dizni i uopste sistema dovoda benzina pa ako je auto dosta presao (recimo 300+ k km) a nije nikada ciscen ja bih na to posumnjao.

                        moze biti i da je nesto uletelo u kuciste filtera vazduha, da je mis ili nesto napravilo gnezdo pa da zato motor cima kada se optereti. vijdao sam cak i takve banalnosti.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • srle1
                          CBC Senator XXL
                          • 08.02.2005
                          • 320
                          • Beograd

                          #13
                          Originally posted by brick
                          mis ili nesto napravilo gnezdo pa da zato motor cima kada se optereti.


                          Stvarno,to još nisam video... =]
                          Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                          Comment

                          • Pistol_ns
                            CBC Član
                            • 22.04.2005
                            • 36
                            • NS

                            #14
                            dizne sam cistio u ultrazvuxnoj kadici pre 10000

                            presla je 70000

                            imam nove svecice i kablove

                            novi maf

                            novu lambda sondu

                            jedino mi se jednom prilikom spajanja na kts javila greska
                            "temparatue sensor ope circuit"
                            tako da mislim da je to zar ne

                            mislio sam da se zamo szbinio zato sto sam izbrisao gresku i nije se vise javljala

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              hm sve ukazuje da je ok stanje, ali ako problem postoji i dalje onda trba dalje tragati za uzrokom.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X