prevelika potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iggyboy
    CBC Veteran
    • 18.03.2008
    • 148
    • pozarevac
    • stilo 16v

    prevelika potrosnja plina

    Pozz svima.Imam suzuki balena 1998.god 1.3 .Auto sam kupio sa ugradjenim plinom.Ima i atest.Vozim ga oko 4 meseca i sve vreme imam 2 problema.Prvi problem je potrosnja,naime sa 10 litra predjem oko 70km,sto je po meni bash puno.A drugi problem je taj sto auto sa vremena na vreme pocne da se gushi i gasi na leru.Nekad radi dobro 2,3 dana pa onda zeza dan dva i tako u krug.Nekad se gasi kad je hladan motor a nekad lepo radi dok se ne zagreje pa onda pocne da se gasi.Bio sam kod majstora i zamenio filter za plin koji je bio bash prljav i jedno crevo od oko 10cm koje je imalo lufta.Zamenio sam i filter za vazduh i svecice i opet se isto desava,potrosnja nije spala i auto se ponekad sam gasi na leru.Evo slike mog sistema pa mi kazite jel to deluje dobro i kvalitetno.Rasprsivac je longas type90 class1/2a evo slike

    ovo na sledecoj slici je neki deo landi renzo , ne znam cemu sluzi al je jedno crevo od rasprsivaca do njega imalo lufta i zamenjeno je

    tu je i slika emulatora i filtera.Boca u gepeku je 60l i nju nisam slikao.Jedan komsija mi reche da me mozda zeza struja kad mi se auto gasi a za potrosnju ni on nema pojma.Pomagajte
  • error
    CBC Veteran
    • 28.03.2008
    • 175
    • beograd

    #2
    nemoj da ti padne na pamet da remontujesh isparivach nego ga menjaj
    a svidja mi se kombinacija fema, landirenzo, lovato, longas
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Ako su tvoja zapazanja dobra potrosis oko 14,3l / 100km sto je malo previse za taj motor. Do nekih 12 litara bi trebalo da bude ok mada bi trebalo da je i manje od 12.
      Ako si promenio filter vazduha mozda je bas zato i poremecen ler. Sad je vreme da ides kod majstora koji radi Landi Renzo da ti podesi ponovo sve. Svecice je bolje da stavis na 0,70mm preventivno.
      Iskusan majstor ce odmah podesiti kontroler da trosi normalno i da ide super a i da bude stabilan na leru.
      Pokusaj da nekako ispustis ulje koje se eventualno skupilo u isparivacu jer mi izgleda star a ko zna da li je to ikada radjeno.
      Ne bi bilo lose da znas koliko je stara instalacija da bi moglo bolje da se proceni jer je poznato koliki je vek trajanja pojedinih komponenti.
      Na kraju krajeva mozda je povecana potrosnja u nekoj meri i zbog kvaliteta gasa ali ne za toliko nego malo po malo pa se skupe problemi.
      Starost lambda sonde takodje moze da utice na potrosnju kod te vrste instalacije koju ti imas. Ti verovatno i ne znas sta je na tom auto servisirano a mi ne znamo koliko je presao bar po cajgeru tako da se sve svodi na pretpostavke. Nemoj bas sto posto da verujes da je "do struje" to sto se gasi na leru ako se to isto ne desava i na benzinu. To je jako zahvalan i super dobar i pouzdan motor. Jedan od najboljih ikada napravljenih samo sto se o tome mozda malo zna.
      Takvi motori veoma cesto i lete a to sigurno nije slucajno.
      Kad se vozi na gas potrebno je proveravati zazor ventila redovno a to je na 30k po propisu proizvodjaca.
      Ako ti ne umes a ides kod majstora s vremena na vreme reci mu da ti podesi paljenje na 9-10 stepeni pre GMT da bi optimalizovao motor za voznju na gas i povecao iskoriscenje goriva. Sve ovo su licna iskustva jer sam vozio dugo Swifta sa takvim motorom na gas. Ko moze da podnese mali auto nista bolje za voznju od toga a i Baleno je isto odlican.

      Comment

      Working...
      X