Miriše plin kod isparivača

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #16
    na tom isparivacu na toj kilometraži ne može da propadne membrana ni pomoću trikova,ja se kladim da nije dobro podešen uređaj te se zbog toga oseća gas,koliko vremena iziskuje kucanje ovih pitanja toliko vremena iziskuje i odlazak kod majstora,zato idi do majstora i problem će ti biti rešen za 15-ak minuta,ako ne i manje.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Otkad se bavim ovim poslom video sam možda tri pocepane membrane sem onih keje sam ja pocepao prilikom reparacije uredjaja.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #18
        Dešava se da se membrana pocepa prilikom detonacije, tako da pređena kilometraža isparivača nemora da bude presudna. Dobro je što se oštećenje lako otkrije.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #19
          Sto fordovi efi motori vole da rokaju i cepaju membrane...
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • error
            CBC Veteran
            • 28.03.2008
            • 175
            • beograd

            #20
            Originally posted by Plinadzija
            Sto fordovi efi motori vole da rokaju i cepaju membrane...
            potpisujem...
            2 identichna sluchaja na istim automobilima
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Ajmo onda ispočetka... Kad pukne membrana od detonacije onda nema dileme da li je pukla ili nije.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #22
                Jel ima jos nesto na isparivacu sto moze da crkne osim membrane, neki dihtung ili sl. pa da plin zamirise? Ne mislim na creva i cevi nego na gumice unutar isparivaca.
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • error
                  CBC Veteran
                  • 28.03.2008
                  • 175
                  • beograd

                  #23
                  moze. ali taj ostatak ne riknjava od detonacija
                  riknjava od smrzavanja i od fush kvaliteta
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Mare_Bg
                    CBC Senator
                    • 14.12.2007
                    • 202
                    • Beograd

                    #24
                    E ovako.
                    Bio sam danas u servisu gde sam ugradio plin i lik mi kaže da to normalno da se oseća malo plin oko isparivača. I pokazuje mi neku rupicu gde se valjda hladi membrana ili tako nešto nisam siguran šta je rekao, pa kaže da se odatle oseća...

                    Da menjam majstora?
                    Mislim ne oseća se sada toliko strašno, ali mi se čini da ne sme uopšte da se oseća...

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #25
                      Ako ti je stavrno rekao da se membrana hladi na rupicu, onda menjaj majstora.

                      Ponekad u gasu ima suviše odoranta, pa je pojačan specifičan miris gasa i može da se oseti ako se nos baš prisloni na isparivač. Ukoliko se miris konstantno pojavljuje ili curi ili membrana ima rupicu.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Mare_Bg
                        CBC Senator
                        • 14.12.2007
                        • 202
                        • Beograd

                        #26
                        Hvala Ivane na odgovoru!

                        Slikao sam i zaokružio oblast u kojoj se oseća. Dakle samo kada je vruć motor, onda se tu oseća. Nekada jače, nekada slabije...

                        Šta je vaš savet za dalje? Da ga ostavim ovako ili da potražim pomoć nekog drugog servisa?

                        I imam još jedno pitanje. Pošto karburator nije 100% ispravan (iako sam ga servisirao pre ugradnje - samo mi uzeli pare...), koliko to veze ima sa štelovanjem plina? Znam da su ga jedva naštelovali kada su ga ugrađivali i da su mi rekli da sredim ili nabavim novi karb, pa da se vratim da ga ušteluju.
                        Ja ga ovako vozim već 6 meseci i zadovoljan sam potrošnjom, ali ne specijalno performansama, što se i očekivalo. Da li bih možda dobio nešto zamenom karba?
                        Jeste mali offtopic, ali kada već pišem...

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #27
                          Osnovna stvar je da motor na benzinu radi ispravno, kako bi radio i na gasu, međutim promena karburatora neće uticati na performanse. Dok motor radi na gasu, uloga karburatora je da održi stabilan ler, jutarnji saug, ukoliko je uređaj pravilno naštelovan i ugrađen.
                          Sa prvim otvaranjem leptira gasa, uloga karburatora je skoro beznačajna i tada predstavlja samo "sprovodno grlo" i ništa više, tako da performanse moraš da imaš i sa starim karbom.

                          BTW

                          Uređaj ti je nakaradno ugrađen...
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Mare_Bg
                            CBC Senator
                            • 14.12.2007
                            • 202
                            • Beograd

                            #28
                            Još jednom hvala!
                            U tom slučaju ništa ne menjam, pošto za sada funkcioniše kako treba. (i ler gas i saug) A performanse, pa moglo bi to i malo bolje, ali za moje potrebe su zadovoljavajuće...

                            A što se tiče ugradnje, ja sam prvo trebao kod vas u servisu da ugradim, čak sam i zakazao ugradnju, ali ćale me onda ubedio da odem u vaš komšiluk gde je on ugrađivao, jer je prezadovoljan.
                            Sada se kajem što sam ga na kraju poslušao...
                            Ali dobro, biće još automobila...

                            BTW

                            Moraću da slikam kod drugara isto na kadettu da vidiš šta je tek katastrofa (makar se meni čini na pogled). Inače na uređaju piše Lovatec...

                            Comment

                            • alexa05
                              CBC Senator XXL
                              • 23.07.2006
                              • 1769
                              • Smederevo
                              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                              #29
                              Originally posted by *IvanT*

                              Uređaj ti je nakaradno ugrađen...
                              Sto bre crni Ivane!? Pa zar nema pravilno odradjene zavoje na bakarnim cevima, onako po PS-u ni manje od 2 ni vise od 3?
                              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                              Comment

                              • svsavic
                                CBC Član
                                • 09.07.2007
                                • 52
                                • Beograd

                                #30
                                Ja sam skoro bio u servisu na štelovanju, i imam isti BRC, i isto ponekad osećam plin kao kod tebe. Pitao sam majstora za to, i on kaže da na isparivaču ima rupa (vidi se, fi oko 1cm) gde membrana ima odušak (ili tako nešto) i da je to normalno.
                                Karburator nema puno veze sa perfomansama na gas. Najbolje da uzmeš stvar u svoje ruke i sam ga nešteluješ

                                Comment

                                Working...
                                X