Alfa 164 Super / Problemi sa plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikica
    CBC Član
    • 25.03.2005
    • 34
    • Novi Beograd

    Alfa 164 Super / Problemi sa plinom

    Elem ljudi, problem...

    Alfa 164Super 2.0TS '95.

    Do pre nedelju dana radilo svrsheno...
    ali... zadnjih nedelju dana:

    Kada je na leru... radi neko vreme, a onda se cuje klik (ne mogu da lociram odakle) i auto se ugasi.

    Kada je u voznji... takodje se cuje klik, i tada, kao da ostane bez dotoka plina ili varnica na svecicama pa auto cimne u zaustavljanje, ali nakon sekunde, ponovo klik... i sve je opet ok... naravno opet uz cim.

    Ovo se deshava od: Nijednom celog dana, pa do nekoliko puta u pola sata voznje.

    Nisam uspeo da otkrijem pravilo kada se deshava i shta utice na to.

    Na benzinu radi bez problema.

    Klik zvuci kao da:
    ili prekine pa vrati neki relej
    ili neki magnet (verovatno na isparivacu)

    Proverio sve relevantne konektore i kontakte (sve OK)

    E, da... za boravih... nije sekvenc... obican, sa varalicom za dizne

    Help!
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Neka od električnih špulni gubi masu ili +12V. Proveri kontakte.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • mikica
      CBC Član
      • 25.03.2005
      • 34
      • Novi Beograd

      #3
      Originally posted by *IvanT*
      Neka od električnih špulni gubi masu ili +12V. Proveri kontakte.
      Proverio sve relevantne konektore i kontakte (sve OK)

      Comment

      • ostres
        CBC Senator XXL
        • 01.06.2008
        • 305
        • Zemun

        #4
        A da slucajno prekidac benzin/plin ne luduje pa prebacuje sam.
        Live together, die alone.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Originally posted by mikica
          Originally posted by *IvanT*
          Neka od električnih špulni gubi masu ili +12V. Proveri kontakte.
          Proverio sve relevantne konektore i kontakte (sve OK)
          Ako se čuje klik, nije u redu.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • mikica
            CBC Član
            • 25.03.2005
            • 34
            • Novi Beograd

            #6
            Ako se čuje klik, nije u redu. [/quote]

            Naravno da nije u redu... ali gde poceti:

            Kablovi? (nikakvih problema na benzinu)/(izkljucena jedna bobina - radi benzin/ Iskljucim drugu bobinu - radi benzin)

            Protokomer?

            Plinska elektronika?
            / Neki hladan lem na plinskoj elektronici
            / Neki povratni signal koji zatvara plin

            Masa... negde ko zna gde? (na benzinu nema problema)

            Racunar?

            Kazem konektori provereni... shta dalje?

            Prekidac benzin / plin - ne... kada se to desi u voznji lampica koja signalizira da je aktivan plin ostaje upaljena. Ne rebacuje na benzin. Samo auto ostaje bez dovoda goriva.
            Drugi razlog - plinski uredjaj dozvoljava paljenje samo na benzinu. Dakle, ako ugasim auto na plin, palim ga na benzin. Nema mogucnost paljenja na plin. U koliko mi auto radi na plin, a ja izvucem konektor iz kontrolne jedinice u kabini na kojoj se nalazi prekidac plin / benzin, automatski se prebaci na benzin.

            U mom slucaju nikada ga ne prebaci na benzin... samo iskljuci plin

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Daj da probamo ovako.... Koji je uređaj u pitanju? Koji je prekidač u pitanju?


              Pa onda ponovo pročitaj moj prvi odgovor u temi.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • mikica
                CBC Član
                • 25.03.2005
                • 34
                • Novi Beograd

                #8
                Na unutrashnjoj jedinici (prekidac) pishe BRC New Line
                Ima dve led diode; Crvena za benzin, Zelena za plin i jedan taster (ne prekidac) na kome stoji slovo S

                Ukoliko je auto vozen na benzin (crvena LED), i tako ugashen, sledeci put kada se pali gori samo crvena LED i radi na benzin

                U koliko je auto ugashen na plin, (zelena LED), sledeci put kada se da kontakt, naizmenicno blinkaju crvena i zelena lampica, kada se zavergla i startuje, samo blinka zelena lampica (josh radi na benzin), kada predje 2500 obrtaja prebaci na plin - konstantno svetli zelena lampica

                Do jedinice dolazi kabl sa cetvoro pinskim konektorom

                Isparivac je Longas, Tip ec67

                Comment

                • mikica
                  CBC Član
                  • 25.03.2005
                  • 34
                  • Novi Beograd

                  #9
                  Dodjavola!...
                  Ceo dan pokushavam da ponovim problem... i ne uspeva mi.

                  Ma danas nece da iskljuci nikako...
                  Razmrdao sam sve kavlove i kontakte...

                  Al' znam... sutra ce opet da zeza...
                  Ugasice se u najvecoj guzvi na nekom semaforu bash kada se upali zeleno!

                  Comment

                  • Tihomirce
                    CBC Senator XXL
                    • 06.09.2008
                    • 443
                    • Arandjelovac

                    #10
                    Samim tim sto si mrdao kablove si resio problem , donekle normalno,
                    vremenom ce se sigurno ponoviti pre ili kasnije ,
                    negde se gubio kontakt , najverovatnije na masi sto ti je lepo rekao *IvanT*

                    Comment

                    • error
                      CBC Veteran
                      • 28.03.2008
                      • 175
                      • beograd

                      #11
                      prekidach te ******** 100%
                      taj koji imash je poznat po takvim problemima

                      izvuci dzek iz prekidacha, spoji mu crvenu i plavu zicu i probaj da ga vozish tako da vidish (chujesh) da li che o5 da klikche. poshto che ti tada auto raditi iskljuchivo na plin, prilikom paljenja nemoj da mu dajesh gas nikako. i nemoj da ga drzish dugo na kontaktu.

                      bude li radio tada ok, menjaj ga ili proveri impuls gde je uzet (crna zica)
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Flavio
                        CBC Senator XXL
                        • 13.06.2006
                        • 1926
                        • 012 Centar
                        • KaraWagon 1.4T.Spark

                        #12
                        Da li kojim slucajem taj prekidac moze zezati i dok radi na benzinu motor ?
                        (isti shalter,isti tip plina i motora)

                        Samo da se proverim .Crna zica je ona sto se omotava oko nekog od kablova za svecice?

                        Pitam sve ovo jer mi jako lici na problem u ovim slucajevima.

                        Comment

                        • mikica
                          CBC Član
                          • 25.03.2005
                          • 34
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Originally posted by Flavio
                          Da li kojim slucajem taj prekidac moze zezati i dok radi na benzinu motor ?
                          (isti shalter,isti tip plina i motora)

                          Samo da se proverim .Crna zica je ona sto se omotava oko nekog od kablova za svecice?

                          Pitam sve ovo jer mi jako lici na problem u ovim slucajevima.
                          O, da....
                          Taj mi je problem licno poznat.
                          Gasha je lupao glavu dva dana... ali je taj problem reshen. U pitanju su bili kablovi.

                          Kod mene nije taj slucaj... odmah smo Gasha i ja posumljali na to... ali sam sa nekoliko testova to odbacio kao mogucnost u konsultaciji sa njim

                          Comment

                          • mikica
                            CBC Član
                            • 25.03.2005
                            • 34
                            • Novi Beograd

                            #14
                            Originally posted by error
                            prekidach te ******** 100%
                            taj koji imash je poznat po takvim problemima

                            izvuci dzek iz prekidacha, spoji mu crvenu i plavu zicu i probaj da ga vozish tako da vidish (chujesh) da li che o5 da klikche. poshto che ti tada auto raditi iskljuchivo na plin, prilikom paljenja nemoj da mu dajesh gas nikako. i nemoj da ga drzish dugo na kontaktu.

                            bude li radio tada ok, menjaj ga ili proveri impuls gde je uzet (crna zica)
                            Samo jedno pitanjce....

                            U koliko spojim crvenu i plavu zicu, tada ce raditi, kazesh, samo na plin. To znaci da ce dovod benzina biti zatvoren, a ventili na plinskoj instalaciji otvoreni, te tako moze da se vozi bez problema?
                            Nisam siguran da je onaj koji je ugradjivao plin pratio tacno boje zica, pa da potvrdimo ispravnost ovako:

                            Kada konektor skinem, i prag za pricvrshcivanje je okrenut ka meni, tada su zice poredjane s leva na desno: Crvena, Braon, Plava, Crna.
                            Dakle... kada je konektor na prekidac prikljucen, na strani (levoj) ide crvena... a na desnoj crna

                            Jel to uredu?

                            Comment

                            • mikica
                              CBC Član
                              • 25.03.2005
                              • 34
                              • Novi Beograd

                              #15
                              Originally posted by Tihomirce
                              Samim tim sto si mrdao kablove si resio problem , donekle normalno,
                              vremenom ce se sigurno ponoviti pre ili kasnije ,
                              negde se gubio kontakt , najverovatnije na masi sto ti je lepo rekao *IvanT*
                              Rastresanjem kablova, i mrdanjem konektora sam pokushao da izazovem ponovni prekid... ali bezuspeshno.

                              Dakle... nije on prekidao, pa ja rastresanjem reshio problem...
                              Auto ceo dan radio bez greshke, a ja rastresanjem pokushavao da nadjem losh spoj...

                              kao shto rekoh ... bezuspeshno

                              Comment

                              Working...
                              X