treba mi konkretan odgovor na ove dve situacije :
radi se o stelovanju venturija na "uvo"
Kada ce biti veca potrosnja plina (u slucaju kada se auto nasteluje da ide isto)
1. kada se zatvori dotok vazduha za 70% i zavrne sve dok auto ide dobro
2. otvoriti redukciju(selotejp) i odvrce slavina dok ne pocne da vuce kao u prvom slucaju? U MOM SLUCAJU NEKOLIKO KRUGOVA
Ja sam posle dugog eksperimentisanja uspeo da namestim pomocu "prvog nacina" i zadovoljan sam kako auto vuce ali sam negde procitao da prevelika redukcija u**** moze da steti motoru??
Dali sam svo vreme bio u zabludi?
Sada mi auto dobro vuce ali imam potrosnju od 16l prosecnu(od 13do20) STO PO MENI NIJE STRASNO ZA 2000ccm I 120KS
Nisam od onih koji mere potrosnju svaki cas i pocnu da panice kada im auto potrosi 10l umesto 9,5
ALI MI JE BITNO AKO MI MOTOR RIKNE ZBOG TE REDUKCIJE VAZDUHA
radi se o stelovanju venturija na "uvo"
Kada ce biti veca potrosnja plina (u slucaju kada se auto nasteluje da ide isto)
1. kada se zatvori dotok vazduha za 70% i zavrne sve dok auto ide dobro
2. otvoriti redukciju(selotejp) i odvrce slavina dok ne pocne da vuce kao u prvom slucaju? U MOM SLUCAJU NEKOLIKO KRUGOVA
Ja sam posle dugog eksperimentisanja uspeo da namestim pomocu "prvog nacina" i zadovoljan sam kako auto vuce ali sam negde procitao da prevelika redukcija u**** moze da steti motoru??
Dali sam svo vreme bio u zabludi?
Sada mi auto dobro vuce ali imam potrosnju od 16l prosecnu(od 13do20) STO PO MENI NIJE STRASNO ZA 2000ccm I 120KS
Nisam od onih koji mere potrosnju svaki cas i pocnu da panice kada im auto potrosi 10l umesto 9,5

Comment