zabluda ili . . . ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #16
    Originally posted by MIRETOM
    ...Bez redukcije treba vise plina i dobijam punu snagu motora kao i punu potrosnju
    sa redukcijom treba manje plina (minimum potrosnje) i slabe performanse
    neka me neko ispravi ako gresim?
    Trenutno imas redukciju sa "punom potrosnjom" od 16l . Dakle nisu stvari tako jednostavne. Moze i bez redukcije da se potrosi manje plina ako je sve doterano kako treba.

    @Dren je super opisao redosled radnji. Kod opisanog stelovanja, na kraju se odvrne malo slavina gasa (malo = 1/4 do 1/2 kruga) .

    Zapanjices se kako ce na kraju merdza da leti , sa potrosnjom od 12-13l
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • RANK
      CBC Senator XXL
      • 28.02.2007
      • 1635
      • Beograd
      • FIAT MAREA WEEKEND 1

      #17
      dranix je ovde u pravu u kljucnoj stvari, a to je da sa odgovarajucim mikserom ne treba nikakva restrikcija. svojevremeno sam na kadetu imao venturi sa zaista kvalitetnim mikserom i nikakvi dodaci na usisu nisu bili potrebni. stavise, slavina je bila uvek odvrnuta do kraja i potrosnja uvek prihvatljiva (put 7-9L). taj auto je sad kod mog oca, doduse sa nekakvim brc isparivacem za 100kw. i dalje nema problema sa podesavanjem ni potrosnjom. jednostavno, nasteluje se na benzin i to je to.
      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

      Comment

      • galileo5
        CBC Veteran
        • 31.03.2005
        • 131
        • Leskovac, South Serbi

        #18
        Lepo si sve ukapirao, a znaj da mozes da stavis i solarnu celiju na krov i mali elektro motor pa da ne trosi nista, samo sto ces onda morati da se non stop kreces po suncu i neces smeti da stajes... jer ce onda biti veliki problem da ponovo krenes...
        NHF...
        Ne znam odakle to da sa restrikcijom i vecim difuzorom manja potrosnja, ok, ti redukujes protok na nekim obrtajima i to radi, ali map vozila nije linearan i to nece vaziti za sve uslove, pa odatle i posledica prebogate, a u nekim slucajevima i presiromasne smese.

        Sve u svemu ne gubi vreme i ne naprezi vijuge sa tim stvarima nego stavi mikser koji treba, stavi analizator i nasteluj, a potrosnja ni u kom slucaju nece biti ista vise od par puta jer na to uticu 1000 faktora, a prvi je onaj na pumpi i njegov gazda, pa sve redom na dalje...

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Prvo pročitaj pravila foruma, isključi CL da nepomislim da se dereš, a onda pročitaj lepljive teme u autogasu.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • error
            CBC Veteran
            • 28.03.2008
            • 175
            • beograd

            #20
            ...i pravopis
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • povratnik
              CBC Član
              • 29.09.2008
              • 50
              • krusevac

              #21
              Ja licno mislim da ova prevelika redukcija u**** od 70% ne moze da utice mnogo na motor i da ga osteti,ali...
              Veliki podpritisak i to na vecem broju obrtaja,moze da u**** ulje iz motora preko oduska (iber laufa) i tako poveca potrosnju ulja u motoru.


              Imam jedno resenje oko redukcije u**** koje sam isprobao ne nekoliko automobila na kojima je morala da se primeni redukcija jer je MUSTERIJA uvek u pravu

              To resenje prvo sam isprobao na mom Volvu i dalo je zadovoljavajuce rezultate sto se tice pracenja potrosnje sa brojem obrtaja motora i kolicina snage na istim,kako na auto gasu tako i na benzinu.
              Naime,od kada sam kupio auto (Marta meseca) kuburio sam sa potrosnjom i to sam resio* ali sam i dalje bio nezadovoljan sa opadanjem snage pri vecim Rpm, posebno na benzinu!! Usis je bio reduciran skoro za 50% a znajuci da za moj Lovato uredjaj NEMA nigde meni dostupan original (kvalitetan) set membrana (sve neki Bugarski dronjci) i znajuci da mi je mixer po Lovato katalogu adekvatan za moj shiber karburator (motor 2.0L karoserija 360 GLS),eee onda sam uradio sledece:
              - Od case jogurta (0.2L) napravio sam neku vrstu elasticnih (savitljivih) i prilagodljivih perca koja limitiraju redukciju u**** za otprilike 50% isto kao i predhodna koja je bila od cvrste livene plastike. Prilikom dodavanja gasa plasticna perca se povijaju i time omogucavaju otvaranje odnosno propustanje vece kolicine vazduha tako da se redukcija odprilike smanjuje na 10% Jedini problem je u tome sto se mnooogo vremena izgubi u prilagodjavanu sirine i duzine samih perca dok se ne dobije zeljeni efekat i sve to nije bas dugotrajno jer sama perca od savijanja mogu kad-tad da se polome i ulete u usisnu granu . Ali i to sam resio ...
              Stradala je stara babina cediljka sa pletenim zicanim platnom koje sam stavio sa druge suprotne strane usisnika i tako sprecio mogucnost da potencijalno odlomnjeno perce prodje i uletu tamo gde ne treba.

              Rezultati su odlicni i ja sam zadovoljan jer mi potrosnja u cistom lokalu ne prelazi 14L auto-gasa,dobio sam vecu snagu kada se auto vozi na vecem Rpm, a takodje i same performanse voznje na benzinu ponovo su se unormalile.
              Ovaj postupak sam primenio na nekoliko automobila od mojih stalnih musterija i rezultat je potpuno isti, kao i na mom Volvu!


              resio*-nekome na ovom forumu sam detaljno opisao (u odgovoru na postavljenu temu) kako sam resio preveliku potrosnju plina na mom autu.
              Миром на рат идите,
              и ратом мир чините,
              љубављу на љубав идите,
              Али крвљу крв СРПСКУ браните.

              Стефан Немања
              (Свети Симеон Мироточиви)

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #22
                Bravo !! Mastovito i originalno. A kako su ta perca tacno pricvrcena?

                usput, ta perca stavlja moj klinac na tocak bicikle, razlog stavljanja mi je nepoznat (osim sto pravi buku).
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #23
                  Originally posted by povratnik


                  Naime,od kada sam kupio auto (Marta meseca) kuburio sam sa potrosnjom i to sam resio* ali sam i dalje bio nezadovoljan sa opadanjem snage pri vecim Rpm, posebno na benzinu!! Usis je bio reduciran skoro za 50% a znajuci da za moj Lovato uredjaj NEMA nigde meni dostupan original (kvalitetan) set membrana (sve neki Bugarski dronjci) i znajuci da mi je mixer po Lovato katalogu adekvatan za moj shiber karburator (motor 2.0L karoserija 360 GLS),eee onda sam uradio sledece:
                  - Od case jogurta (0.2L) napravio sam neku vrstu elasticnih (savitljivih) i prilagodljivih perca koja limitiraju redukciju u**** za otprilike 50% isto kao i predhodna koja je bila od cvrste livene plastike. Prilikom dodavanja gasa plasticna perca se povijaju i time omogucavaju otvaranje odnosno propustanje vece kolicine vazduha tako da se redukcija odprilike smanjuje na 10% Jedini problem je u tome sto se mnooogo vremena izgubi u prilagodjavanu sirine i duzine samih perca dok se ne dobije zeljeni efekat i sve to nije bas dugotrajno jer sama perca od savijanja mogu kad-tad da se polome i ulete u usisnu granu . Ali i to sam resio ...
                  Stradala je stara babina cediljka sa pletenim zicanim platnom koje sam stavio sa druge suprotne strane usisnika i tako sprecio mogucnost da potencijalno odlomnjeno perce prodje i uletu tamo gde ne treba.

                  Da li je bitno koji je jogurt? Imlek, Somboled ili nešto treće?

                  Mislim da će ti ispod Nicka povratnik, stajati titula Proka pronalazač.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    #24
                    Prof. Baltazar ?

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #25
                      Da se bilo ko ne naljuti...

                      Ovo je tehnički forum, na kojem pokušavamo da naučimo sve zainteresovane, kako rešavati problem na pravi način. Čaše od jogurta, najlon čarape, sunđeri i ostala "tehnološka čuda" ovde neće imati prođu, bar dok je par nas u životu na ovom forumu. Ili će biti ispravnih saveta ili neće biti nikakvih.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • MIRETOM
                        CBC Član
                        • 25.07.2008
                        • 53
                        • sremska mitrovica

                        #26
                        povratnik da li bi mogao da mi das skicu ili dimenzije tvog mixera da zauvek resimo dilemu bar oko ispravne ugradnje kod mene je sve osta lo je na svom mestu. Posto cini mi se imamo isti karb i kubikazu

                        Comment

                        • povratnik
                          CBC Član
                          • 29.09.2008
                          • 50
                          • krusevac

                          #27
                          ako,ako...
                          neka,neka...
                          samo vi mene ********jte ali kada budem patentirao ovaj moj izum,trazicete od mene da otkupite autorsko pravo

                          Salu na stranu jer sam ja ovaj forum shvatio kao mesto na kome mogu nesto vise da naucim,a kao drugo da svojim korisnim savetima pomognemo ljudima koji su ovde zbog nekog svog problema. Dalje necu vise da pisem jer bih sigurno ponovo zaradio ban,a i obecao sam jednom coveku ovde...

                          Prijatelju MIRETOM, neke stvari sam ti lepo napisao (odgovorio) u tvojoj predjasnoj temi kada si se zalio da ti auto mnogo trosi...
                          Malo vise mi je komplikovano da skinem kuciste filtera vazduha da bih ti rekao tacnu dimenziju mixera, ali bi neko drugi ko ima Lovato katalog mixera mogao da ti kaze tacne dimenzije jer je kod mene potpuno isti takav mixer za shiber karb. Stromberg ili Zenit.
                          Moj ti je savet da nabavis original mixer koji je neka poznata firma,kao na primer Lovato ili BRC, napravila u adekvatnim dimenzijama i preporucuje za karb. koji se koristi na tvom autu!
                          Pozdrav...
                          Миром на рат идите,
                          и ратом мир чините,
                          љубављу на љубав идите,
                          Али крвљу крв СРПСКУ браните.

                          Стефан Немања
                          (Свети Симеон Мироточиви)

                          Comment

                          • MIRETOM
                            CBC Član
                            • 25.07.2008
                            • 53
                            • sremska mitrovica

                            #28
                            a ha dobro da preformulisem onda :
                            Molim nekoga ko ima katalog lovatovih mihera da mi posalje dimenzije mixera za moj karb stromberg 175 cd na mercedes-u 190
                            Pa da stavljamo lock na ovu temu

                            evo i slika mog mixera i karba





                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #29


                              adresa : http://www.autogasitalia.it/db/prodotto ... eng&id=817
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #30
                                @Povratnik : mozda ovo vrsi posao ? (umesto case za jogurt )



                                adresa : http://www.autogasitalia.it/db/prodotto ... eng&id=117

                                btw: ja sam jednom pitao cemu ovo sluzi,ali mi niko nije odgovorio


                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X