Gasi se na leru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mladenovic73
    CBC Član
    • 10.12.2007
    • 29
    • Leskovac

    #16
    to sam zaboravio da kazem da je postavljen taj prsten ali nisam znao da je rasprsivac postavljen visoko.Kako da postavim rasprsivac?
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • mladenovic73
      CBC Član
      • 10.12.2007
      • 29
      • Leskovac

      #17
      Originally posted by broj 123
      a jer si probao da izbacis ovu rebrasto crevo i da vidis kako radi?
      Pa radio je isto tako bez njega a sa njim sam probao da u****va vazduh od pozadi.
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • broj 123
        CBC Senator
        • 29.08.2008
        • 221
        • srbija

        #18
        pa onda ti zato mrzne zato sto je isparivac postavljen mnogo viseoko mora da bude ispod nivoa hladnjaka!!!
        a jer si probao da vuce ispod motora

        Comment

        • mladenovic73
          CBC Član
          • 10.12.2007
          • 29
          • Leskovac

          #19
          Sutra cu da pomerim rasprsivac,da ga spustim ispod nivoa hladnjaka.
          A i crevo cu da spustim nize,ajde i to da probam.
          Hvala vam ljudi na pomoci.Ako imate jos neku ideju javite a ja cu da probam ovo da sredim za neki dan pa javljam.
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • BARTONE
            CBC Senator XXL
            • 25.09.2006
            • 398
            • Bor

            #20
            ako ces pomerati isparivac,za svaki slucaj zatvori slavine na boci i upali motor da potrosis gas koji ostaje u cevi do el.ventila sa filterom gasa

            Comment

            • boki1982
              Banovan
              • 16.03.2008
              • 273
              • Beograd
              • Fiat stilo JTD

              #21
              ja sam imao isti problem na bravo 1.6, zamenom rasprsivaca problem je resen

              Comment

              • error
                CBC Veteran
                • 28.03.2008
                • 175
                • beograd

                #22
                a od kada imash te probleme?
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • mladenovic73
                  CBC Član
                  • 10.12.2007
                  • 29
                  • Leskovac

                  #23
                  pa imam vec duze vreme ali je leti malo manje problema.Verovatno je rasprsivac obicna kanta koju treba zameniti i uzeti nesto valjano.
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • subicd
                    CBC Senator XXL
                    • 20.06.2008
                    • 463
                    • Novi Sad

                    #24
                    Sigurno.

                    Znas kako kazu, kad stedis na ugradnji posle bacis puno vise para i zivaca na stelovanju i problemima.
                    Ja sam se jednom opekao, pa zato sam se opet vratio na turbo dizele.

                    Comment

                    • error
                      CBC Veteran
                      • 28.03.2008
                      • 175
                      • beograd

                      #25
                      skini crevo sa shtel rachve, zaverglaj ga kratko na plin i oslushni posle verglanja da li se u crevu chuje blago shishtanje. ako se chuje riknula je neka gumica u njemu. ova voltran djubrad su poznata po tome...
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • Uča
                        CBC Veteran
                        • 24.01.2008
                        • 168
                        • Kruševac

                        #26
                        Sitne cake!

                        Prijatelju, svaka mašina je priča za sebe, ali uvek postoji rešenje. Nemoj da paničiš i onda se do rešenja dolazi 100%. Moj ti je savet da ne diraš isparivač. Mislim da je lepo postavljen jer i kod mene stoji na istom mestu i sve funkcioniše besprekorno. Drugo, promeni kućište filtera ( zbog mogućnosti da klapna nije dobra ),a nije skupo (imaš ga na svakom otpadu ), kupi filter vazduha matke MAN, treće, zatvori dovod toplog , a ne hladnog vazduha (uguraj neku vunenu čarapu unutra i stavi okrugli klingerit na rebrasto crevo ), četvrto, izvrši štelovanje na 3000 obrta, kada je motor zagrejan i doteraj ler gas. Nakon toga sedi i VOZIIII. Tvrdim da će biti sve u redu. Pogotovo obrati pažnju na štelovawe lera - polako i strpljivo ( na uvo ). Nadam se da ćeš uspeti u tome!
                        Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                        Comment

                        • mladenovic73
                          CBC Član
                          • 10.12.2007
                          • 29
                          • Leskovac

                          #27
                          Ma vec sam ugovorio sutra menjam gumice.Verovatno su propale skroz.Videcemo sutra kakva je situacija.
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • mladenovic73
                            CBC Član
                            • 10.12.2007
                            • 29
                            • Leskovac

                            #28
                            Re: Sitne cake!

                            Originally posted by Uča
                            Prijatelju, svaka mašina je priča za sebe, ali uvek postoji rešenje. Nemoj da paničiš i onda se do rešenja dolazi 100%. Moj ti je savet da ne diraš isparivač. Mislim da je lepo postavljen jer i kod mene stoji na istom mestu i sve funkcioniše besprekorno. Drugo, promeni kućište filtera ( zbog mogućnosti da klapna nije dobra ),a nije skupo (imaš ga na svakom otpadu ), kupi filter vazduha matke MAN, treće, zatvori dovod toplog , a ne hladnog vazduha (uguraj neku vunenu čarapu unutra i stavi okrugli klingerit na rebrasto crevo ), četvrto, izvrši štelovanje na 3000 obrta, kada je motor zagrejan i doteraj ler gas. Nakon toga sedi i VOZIIII. Tvrdim da će biti sve u redu. Pogotovo obrati pažnju na štelovawe lera - polako i strpljivo ( na uvo ). Nadam se da ćeš uspeti u tome!
                            Daj molim te objasni mi gde je dovod toplog vazduha da zatvorim.Imas sliku mog motora na prethodnoj strani pa mi pokazi.Da probam i to.
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • Uča
                              CBC Veteran
                              • 24.01.2008
                              • 168
                              • Kruševac

                              #29
                              Dovod toplog vazduha

                              Da budem iskren, nisam baš vešt oko baratanja sa slikama, ali ću ti objasniti ukratko. Dovod toplog vazduha je ispod same klapne ( iznad izduvne grane. Na izduvnoj grani treba da ima jedan usmerivač toplog vazduha na koji se kači rebrasto srevo i ulazi odozdo (ispod klapne ). Na taj nači ne samo da zatvaraš dovod toplog vazduha, nego se i oslobađaš viška vazduha što znači da ćeš i dovod plina smanjiti ( zavrtanjem točkića za dovod plina ). I još nešto, to što ti isparivač ledi, postoji mogućnost da si dolivao ili menjao antifriz, a onda nisi izvršio obezvazdušenje sistema, pa se stvorio vazdušni čep koji ne dozvoljava prolaz tople vode koja je prvi i osnovni uslova da isparivač radi kako treba, a samim tim i ceo sistem.
                              Prvo: Ja sam uvek u pravu. Drugo: I kad nisam u pravu poštuje se prvo pravilo

                              Comment

                              • mladenovic73
                                CBC Član
                                • 10.12.2007
                                • 29
                                • Leskovac

                                #30
                                Ma taj dovod je skroz zatvoren i to pre neki dan ali bio sam kod majstora i kaze da gumice na isparivacu nisu dobre(nekvalitetne)pa ih zato sutra menjam.Hvala na savetu.
                                https://t.me/pump_upp

                                Comment

                                Working...
                                X