Lovato u Cherokee-ju 4.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nazime
    CBC Član
    • 13.12.2008
    • 17
    • Zagreb

    Lovato u Cherokee-ju 4.0

    Pozdrav,
    pročitah sve na forumu ali nigdje nisam našao sličan problem.
    Sve je počelo od kad je zahladilo.
    Imam ugrađen Lovato LCS sistem i u kabini mi je prekidač Lovato 198-DI.
    Postavit ću i neke slike da otprilike vidite pa možda lakše odgonetnete problem. Autu jako dugo treba da prebaci na plin(ponekad i 20-ak km) i onda kad se odluči prebaciti na plin dvoumi se. Malo prebaci ali se odmah vrati na benzin i tako neko vrijeme dok konačno ne prihvati plin i onda je dalje normalna vožnja. Nemam ugrađen toplinski senzor za prelazak na plin već prebacuje prema broju okretaja. Plin je u autu nekoliko godina, a kod mene je par mjeseci. Ne znam kad je zadnji put rađen servis na plinu ili mijenjani filteri. U isparivaču se vidi da ima ulja.
    Kod naglog dodavanja gasa, auto na otprilike 3500-4000 okretaja više ne prima gas ali se jako "dere"(na taj sam problem naišao na forumu), a ja mislim da je zbog premalog isparivača i da taj isparivač ne može opskrbiti taj motor sa plinom. To mi i nije neki problem, već me muči onaj prvi problem, a ne znam ga riješiti.
    Problem sa majstorima je da ih 90% ne želi uzeti taj auto na servis.








    HVALA
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Pregledaj sve stopice koje idu na ventile i mase (minuse), negde gubi kontakt.
    Ako nemaš NTC mora trenutno prebaciti bez obzira na temperaturu.
    Nešto je labavo pa kad se zagreje dobije spoj.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • nazime
      CBC Član
      • 13.12.2008
      • 17
      • Zagreb

      #3
      Ovo je jedan od najkonkretnijih odgovora što sam ih dobio. Bar znam odakle krenuti. I nekako mi se čini najlogičnije, od najjednostavnijih banalnih stvari. Pa zar može jedan nedovoljan kontakt raditi takve probleme?
      U kabini gdje je onaj prekidač 198-DI, odnekud su dovedene dvije žice, koje su oguljene i samo namotane na druge dvije koje idu direkt u taj prekidač, ne znam koje su boje, ne sjećam se.
      Što omogućava da ona lijeva lampica (ona koja označava na kojem smo gorivu), počne žmigati prije prebacivanja na plin?
      Slažem se sa Dorom da bi pošto nemem NTC trebalo prebaciti na plin odmah.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Koliko vidim to je jedini odgovor pa je lako u biti najbolji u konkurenciji

        Crna žica sa prekidač koja ide na minus pol bobine, odredjuje momenat prebacivanja pa time i blinkanje lampice kad se to dostigne.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • nazime
          CBC Član
          • 13.12.2008
          • 17
          • Zagreb

          #5
          Originally posted by Dora
          Koliko vidim to je jedini odgovor pa je lako u biti najbolji u konkurenciji

          Crna žica sa prekidač koja ide na minus pol bobine, odredjuje momenat prebacivanja pa time i blinkanje lampice kad se to dostigne.
          Jedini odgovor ovdje na forumu.
          Danas sam cijelo jutro pregledavao kontakte. Ima puno žica koje su motane jedna oko druge. Sve sam odmotao i ponovo zamotao. Ona koja ide sa bobine je lotana. Resetirao sam onaj prekidač u kabini(našao na forumu ono sa kontaktom).
          I nakon što sam sve pregledao i premotao kontakte i izolirao, upalim auto i opet neće na plin. Ostavio sam ga da malo radi i nakon nekog vremena je počeo prebacivati s tim da se opet malo nećkao i vraćao na benzin ali ne toliko kao ranije. Par sati poslije, kad je auto odstajao ali je još bio topao ponovno upalim i nije mu dugo trebalo da prebaci na plin s tim da je čim sam upalio svjetla odmah prebacio na benzin. Još sam pokušao to sa svjetlima 2-3 puta i čim bih upalio svjetla prebaci na benzin. Nakon što je malo odradio na mjestu i nakon paljenja svjetla ostao je raditi na plinu kao da nema nikakvih problema. I primjetio sam u zadnje vrijeme da mi kazaljka od punjenje akumulatora, ona što pokazuje amperažu, pada skroz do crvenog.
          Ma tko će ga znat.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Taj prekidač radi na obrtaje motora tako da preračunava signal od minusa bobine.
            Ne znam kad je ugradjeno i koliko je star prekidač. Ako je signal slab pa još padnu obrtaji, on "shvati" da je motor ugašen i prebaci na benzin za novo paljenje motora. Pošto se radi o slabom signalu, može da smeta svaki loš kontakt od plusa ili minusa. Ako je i plus uzet sa bobine i pod uslovom da je prekidač ispravan, jedino što možeš je da signal za obrtaje uzmeš direktno sa obrtomera ili sa pina od ECU-a koji ide na obrtomer.

            Ne znam kolik ose razumeš u ovo ali to nije neki zahvat koji neki električar bi bi znao uraditi. Ako imaš stroboskop sa obrtomerom ili neki obrtomer posebno, mogao bi proveriti na crnoj žici koliko meri obrtaja dok motor radi.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • nazime
              CBC Član
              • 13.12.2008
              • 17
              • Zagreb

              #7
              Nije baš da se razumijem ali imam neke koji znaju u struju pa ćemo to zajednički da i ja usput nešto naučim.
              U biti sve ukazuje na slabe signale zbog struje, slabi kontakti ili možda pada napon i u samom akumulatoru?
              Pogledat ćemo odakle je uzeta glavna struja za plin pa tu izmjeriti napon.
              Jel moguće (bez nekih specijalnih uređaja) provjeriti ispravnost onih špula, prekidača u kabini i onog crnog ventila na crijevu od plina između isparivača i u****?
              U isparivaču ima ulja, može li se ispustiti nekako?
              Imam neku "posudu", 013 67R ili slično(našao nešto na forumu o tome) ali se tamo gdje sam to pročitao zadnje brojke spominju 0044 ili sl., a kod mene je 0122 ili sl. Ne mogu sve popamtiti, a nisam zapisao jer sam u to trenutku bio lijen. Zanima me jel i tu ima filter i treba li čišćenje?
              Malo sam naporan, znam, ali ne znam više što bih.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Ako pada napon na alternatoru, time pada napon i na bobini a time i na prekidaču...

                Prekidač retko crkava tako da ne verujem i ne bi imao šta meriti bez otvaranja, ako si mislio na emulator onda meriš samo da li je provodan na sva četiri relea. Ono crno je step motor i to ne možeš proveriti bez softvera. Špulne na ventiliam treba da imaju oko 16-17 oma.
                Ulje se ispušta na isparivaču, odole (malo sa strane) ima plastični šraf-čep.
                Filter ima samo u elektroventilu.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • nazime
                  CBC Član
                  • 13.12.2008
                  • 17
                  • Zagreb

                  #9
                  Na prvoj slici se s desne strane vide one žice koje idu sa prekidača. Siva nije bila spojena nigdje a trebala je na senzor za toplinu i ja sam je spojio pošto nemam tog senzora na masu(pod šaraf lijevo gdje su spojene još dvije mase, od ovog plavog elventila što se vidi i sa smeđom od prekidača iz kabine).
                  Crna je lotana sa žicom sa bobine od okretaja, crvena ide na + preko osigurača, plava na taj elektroventil što se vidi i sa njega na isparivač. Zelena je cvikana, a iz boce su dovedene dvije žice i smotane oko druge dvije žice tik uz prekidač u kabini(valjda da pokazuje razinu goriva).
                  Valjda to što su neke žice samo motane s drugima nema neke veze, ali ako baš treba zalotat ću ih sve. Nemam garažu pa me muči kiša inače bi već jutros izmjerili napon. Čim bude moguće mjerim da vidim jel pada negdje.






                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Nisam pitao najvažnije, da li je to ikad radilo kako treba pa se pokvarilo ili tako radi od ugradnje...

                    Da bih sprečio sve moguće takve misteriozne kvarove, uvek letujemo sve spojeve i uvek masu vučemo direktno sa akumulatora.
                    To ispod šrafova kad tad dovede do gubitka spoja. Plav žica (ili ljubičasta) sa boce ide na plavu žicu prekidača a zelena na tu zelenu što niej spojena. Ne diraj to za sada jer ne znam koji davač imaš na boci.

                    Isto sa slike ne vidim kako ej spojen emulator ili rele za dizne, šta već imaš.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • nazime
                      CBC Član
                      • 13.12.2008
                      • 17
                      • Zagreb

                      #11
                      Auto je kupljen (prije par mjeseci) sa plinom koji je ugrađivan prije 6-7 godina. Dok nije zahladilo nisam imao nikakvih problema. Poslikam kako je spojen isparivač pa stavim sliku.
                      Čišćenje ili zamjena filtera i membrane, bi li to riješilo problem što kad stisnem gas do daske i auto ubaci u kick down(automatik), digne okretaje do 3500-4000 i onda se samo jako dere a ne ide s mjesta. Kad polako dodajem gas auto normalno ubrzava, samo pri gasu do daske se javlja taj problem. Onda prebacim na benzin i auto jednostavno poleti.
                      Da onda ove sve mase skinem sa šarafa na karoseriji i spojim direktno na - ? Ili da samo poboljšam spojeve ma šarafu da sam siguran da je to dobro (postružem farbu, stavim veće stopice)?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Očisti dobro i pregledaj sve stopice, često nema kontakt u samoj stopici.
                        Obzirom na potrošnju u litrama za taj motor, sigurno je isparivač davno zreo za reparaciju a filter se mora češće menjati ili bar kontrolisati.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • nazime
                          CBC Član
                          • 13.12.2008
                          • 17
                          • Zagreb

                          #13
                          Prosječna potrošnja mi je oko 20 litara plina, za benzin ne znam nisam nikad mjerio. Lagane vožnje otvorene ceste oko 15 litara plina.

                          Comment

                          • nazime
                            CBC Član
                            • 13.12.2008
                            • 17
                            • Zagreb

                            #14
                            Otkako sam malo premotao kontakte(žice premotao oko žice nanovo), ne treba dugo kao prije par dana da prebaci na plin, ali ostaje problem vračanja na benzin.
                            To napravi par puta i onda ostane na plinu i sve je normalno.Jasno mi je iz prijašnjih postova da mu je signal slab ili ga gubi negdje. Ne mogu odgonetnuti, pošto nema toplinskog senzora već prebacuje na okretaje, zašto ne prebaci čim nakon paljenja hladnog auta stisnem gas, a kad je auto još zagrijan od prijašnje vožnje prebacuje na plin i bez gasa, čim ga upalim.
                            Treba li isparivač ipak postiči neku temperaturu a koja bi mogla biti regulirana preko onog el. ventila na isparivaču? Ovo su samo moja laička razmišljanja.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ne, ako nema NTC mora odmah da prebaci pa makr imao -20 stepni. Može da se ugasi ali mora da prebaci.
                              Nema dobar signal, masu ili je prekidač u kvaru, premeri otpore špulni.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X