Pozdrav,
pročitah sve na forumu ali nigdje nisam našao sličan problem.
Sve je počelo od kad je zahladilo.
Imam ugrađen Lovato LCS sistem i u kabini mi je prekidač Lovato 198-DI.
Postavit ću i neke slike da otprilike vidite pa možda lakše odgonetnete problem. Autu jako dugo treba da prebaci na plin(ponekad i 20-ak km) i onda kad se odluči prebaciti na plin dvoumi se. Malo prebaci ali se odmah vrati na benzin i tako neko vrijeme dok konačno ne prihvati plin i onda je dalje normalna vožnja. Nemam ugrađen toplinski senzor za prelazak na plin već prebacuje prema broju okretaja. Plin je u autu nekoliko godina, a kod mene je par mjeseci. Ne znam kad je zadnji put rađen servis na plinu ili mijenjani filteri. U isparivaču se vidi da ima ulja.
Kod naglog dodavanja gasa, auto na otprilike 3500-4000 okretaja više ne prima gas ali se jako "dere"(na taj sam problem naišao na forumu), a ja mislim da je zbog premalog isparivača i da taj isparivač ne može opskrbiti taj motor sa plinom. To mi i nije neki problem, već me muči onaj prvi problem, a ne znam ga riješiti.
Problem sa majstorima je da ih 90% ne želi uzeti taj auto na servis.



HVALA
pročitah sve na forumu ali nigdje nisam našao sličan problem.
Sve je počelo od kad je zahladilo.
Imam ugrađen Lovato LCS sistem i u kabini mi je prekidač Lovato 198-DI.
Postavit ću i neke slike da otprilike vidite pa možda lakše odgonetnete problem. Autu jako dugo treba da prebaci na plin(ponekad i 20-ak km) i onda kad se odluči prebaciti na plin dvoumi se. Malo prebaci ali se odmah vrati na benzin i tako neko vrijeme dok konačno ne prihvati plin i onda je dalje normalna vožnja. Nemam ugrađen toplinski senzor za prelazak na plin već prebacuje prema broju okretaja. Plin je u autu nekoliko godina, a kod mene je par mjeseci. Ne znam kad je zadnji put rađen servis na plinu ili mijenjani filteri. U isparivaču se vidi da ima ulja.
Kod naglog dodavanja gasa, auto na otprilike 3500-4000 okretaja više ne prima gas ali se jako "dere"(na taj sam problem naišao na forumu), a ja mislim da je zbog premalog isparivača i da taj isparivač ne može opskrbiti taj motor sa plinom. To mi i nije neki problem, već me muči onaj prvi problem, a ne znam ga riješiti.
Problem sa majstorima je da ih 90% ne želi uzeti taj auto na servis.



HVALA
Comment