Busenje karburatora Weber 34 DMTR (ili DAT) za plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NickRP
    CBC Senator
    • 19.10.2005
    • 263
    • Serbia - Germany

    Busenje karburatora Weber 34 DMTR (ili DAT) za plin

    Zelim na prolece/leto da mi se ugradi plin na jugo. E sada, odradio bih neke stvari sam, jer znam da su serviseri u guzvi da neke detalje pazljivo odrade, a meni ce smetati da gledam budzevine.

    Karburator bih, na primer, izbusio sam. Uradicu to na glodalici, maksimalno cisto, tako da narusim protok kroz karb u sto manjoj meri. Planiram da probusim rupu kroz neki od delova koji su vec odliveni na karbu za neku namenu, a nisu iskorisceni.

    E sada, postavlja se pitanje, koliki je unutrasnji precnik cevi neophodan da bi se pravilo napajala (oba) grla karburatora. Za busenje prvog grla postoji zgodno mesto, moze da se otvori rupa recimo precnika 8mm i u nju ubaci cevcica unutrasnjeg precnika ca. 6mm. Drugo grlo je mnogo nezgodnije, posto je ne moze da se otvori tolika rupa, max 6mm, sto ce znaciti da bi cev imala unutrasnji precnik od 4mm, i sve to uz dosta natezanja...

    Motor je 1600ccm.

    Osim busenja karba, da li je zgodno da jos nesto uradim sam? Da izmestim bobinu, recimo? Imam elektricnu pumpu za gorivo, tako da mi ventil nije potreban.

    Par fotografija:
    [attachment=0:2cs7r0bi]IMG_0056_small.jpg[/attachment:2cs7r0bi]
    [attachment=2:2cs7r0bi]IMG_0401_s_marked.jpg[/attachment:2cs7r0bi]
    [attachment=1:2cs7r0bi]IMG_0403_s_marked.jpg[/attachment:2cs7r0bi]
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Busenje karburatora Weber 34 DMTR (ili DAT) za plin

    Jasno mi je da ne želiš mikser zbog protoka a bušenje dvogrlog karburatora je kompromis. Prvo grlo se buši na donjoj obeleženoj tačci. Uvek bliže leptiru a i dizna ti neće udariti u onaj srednji stub, idealno je ako je tik ispod njega u centru. Drugo grlo takodje ne zadovoljava taj uslov tamo gde si obeležio. Ja bih bušio desno od vertikalnog kanala a levo od šrafa koj idrži karburator. Tu je čist zid i nema kanala iza. Zid je tanak ali se metalnim lepkom sve rešava, tu ne treba nikakava nosivost. Obe cevi treba da su minimum 8mm unutrašnji prečnik. Imaš da kupiš takve gotove dizne, navoj 10X1 sa kontra maticom.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • NickRP
      CBC Senator
      • 19.10.2005
      • 263
      • Serbia - Germany

      #3
      Re: Busenje karburatora Weber 34 DMTR (ili DAT) za plin

      Sve jasno, hvala puno. Jedino sto ce ruzno da izgleda tako lepljeno .

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Busenje karburatora Weber 34 DMTR (ili DAT) za plin

        Pa neće ako pedantno uradiš. Pre kontra matice namažeš tečni metal i kad staviš diznu u odgovarajući položaj zavrneš maticu. Ono što "iscuri" lepo vlažnim papirom ili tako nekom plastikom zaokružiš i izgleda kao saliveno
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ljube-kugla
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 1531
          • batajnica

          #5
          Re: Busenje karburatora Weber 34 DMTR (ili DAT) za plin

          ja sam busio 32dmtr,i vozi se na jugu 1.6,sa sprint filterom,odaziva se na gas bez knedle na otvaranje drugog grla i ide 190km/h

          koristio sam one klasicne dizne za karburatore ali bez kontra matica jer nema mesta za maticu,namotao teflon trake i klestima zategao onako da stoji a da se ne odvija a ujedno ih drze creva da se ne odvijaju
          ko na nas krene iz mesta je naje&o
          a sto nas je vise,jaci smo

          Comment

          Working...
          X