Poštovani,
vidim da se bavite auto gasom pa sam želeo da vam postavim par pitanja u vezi sa tim a vi mi odgovorite ukoliko imate vremena.
Prvo, vozim yugo 55 malo sređivan, ništa posebno, bregasta od specijala i obrađivana glava.
E sad, na njemu imam neki karburator, jednogrli, običan sa UBUŠENOM diznom za plin.
Prošle godine sam sam zamenio membrane i kupio ih u UNION KARIĆ a pošto original nije bilo za moj LOVTEC isparivač, neki momak je pogledao i prodao mi neke ATIKER - Turske, koje su se bez problema uklopile na moj isparivač.
Sam sam menjao membrane jer sam hteo da vidim kako sve to izgleda i kako funkcioniše. Naravno, namestio sam kako treba i nema problema, osim što nisu baš SVE membrane bile identične, tačnije GUMA koja stoji do zida isparivača je glatka i ravna (ta atiker) a original guma je na sebi imala neka vazdušna ispupčenja.
Naravno, uzeo sam i nov filter.
Stare membrane su bile VIDNO kruće od novih, i nije bilo drugog rešenja osim da se zamene.
E sada, pre toga, potrošnja na yugu je bila oko 8 - 9 litara kako god da ga vozim (pre zamene membrana je teško palio i slabije vukao) a sada je potrošnja oko 11 litara kako god da ga vozim ( a baš ga i ne cimama) ali pali normalno.
Da napomenem da su mi kablovi novi, kapa i ruka takođe, svećice NGK sve u svemu, yugo ko čaša ali šta mi se dešava.
Kada zavrnem plin na dovodu, oslabi mi malo auto ali se i potrošnja smanji, međutim počne da mi ne logično podiže i spušta broj obrtaja na leru a kada odvrnem taj šraf te promene nestanu tj radi normalno.
Mene interesuje, da li i kako treba da bude ubušena dizna? Da li i koliko treba da viri u grlu karburatora?
Kakva je funkcija LER ŠRAFA na isparivaču? Šta on pomera ili dopušta da se pomera?
Koji je najprecizniji način za štelovanje? Čitao sam nešto za BRC uređaj ali da li je tako i za ovaj LovTec?
Siguran sam da imam još pitanja ali i ovo je više nego dovoljno.
Hvala na odgovoru
pozzzzz
vidim da se bavite auto gasom pa sam želeo da vam postavim par pitanja u vezi sa tim a vi mi odgovorite ukoliko imate vremena.
Prvo, vozim yugo 55 malo sređivan, ništa posebno, bregasta od specijala i obrađivana glava.
E sad, na njemu imam neki karburator, jednogrli, običan sa UBUŠENOM diznom za plin.
Prošle godine sam sam zamenio membrane i kupio ih u UNION KARIĆ a pošto original nije bilo za moj LOVTEC isparivač, neki momak je pogledao i prodao mi neke ATIKER - Turske, koje su se bez problema uklopile na moj isparivač.
Sam sam menjao membrane jer sam hteo da vidim kako sve to izgleda i kako funkcioniše. Naravno, namestio sam kako treba i nema problema, osim što nisu baš SVE membrane bile identične, tačnije GUMA koja stoji do zida isparivača je glatka i ravna (ta atiker) a original guma je na sebi imala neka vazdušna ispupčenja.
Naravno, uzeo sam i nov filter.
Stare membrane su bile VIDNO kruće od novih, i nije bilo drugog rešenja osim da se zamene.
E sada, pre toga, potrošnja na yugu je bila oko 8 - 9 litara kako god da ga vozim (pre zamene membrana je teško palio i slabije vukao) a sada je potrošnja oko 11 litara kako god da ga vozim ( a baš ga i ne cimama) ali pali normalno.
Da napomenem da su mi kablovi novi, kapa i ruka takođe, svećice NGK sve u svemu, yugo ko čaša ali šta mi se dešava.
Kada zavrnem plin na dovodu, oslabi mi malo auto ali se i potrošnja smanji, međutim počne da mi ne logično podiže i spušta broj obrtaja na leru a kada odvrnem taj šraf te promene nestanu tj radi normalno.
Mene interesuje, da li i kako treba da bude ubušena dizna? Da li i koliko treba da viri u grlu karburatora?
Kakva je funkcija LER ŠRAFA na isparivaču? Šta on pomera ili dopušta da se pomera?
Koji je najprecizniji način za štelovanje? Čitao sam nešto za BRC uređaj ali da li je tako i za ovaj LovTec?
Siguran sam da imam još pitanja ali i ovo je više nego dovoljno.
Hvala na odgovoru
pozzzzz
Comment