Gas LovTec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banebg81
    CBC Veteran
    • 26.06.2008
    • 195
    • Beograd

    Gas LovTec

    Poštovani,
    vidim da se bavite auto gasom pa sam želeo da vam postavim par pitanja u vezi sa tim a vi mi odgovorite ukoliko imate vremena.

    Prvo, vozim yugo 55 malo sređivan, ništa posebno, bregasta od specijala i obrađivana glava.

    E sad, na njemu imam neki karburator, jednogrli, običan sa UBUŠENOM diznom za plin.
    Prošle godine sam sam zamenio membrane i kupio ih u UNION KARIĆ a pošto original nije bilo za moj LOVTEC isparivač, neki momak je pogledao i prodao mi neke ATIKER - Turske, koje su se bez problema uklopile na moj isparivač.
    Sam sam menjao membrane jer sam hteo da vidim kako sve to izgleda i kako funkcioniše. Naravno, namestio sam kako treba i nema problema, osim što nisu baš SVE membrane bile identične, tačnije GUMA koja stoji do zida isparivača je glatka i ravna (ta atiker) a original guma je na sebi imala neka vazdušna ispupčenja.
    Naravno, uzeo sam i nov filter.

    Stare membrane su bile VIDNO kruće od novih, i nije bilo drugog rešenja osim da se zamene.

    E sada, pre toga, potrošnja na yugu je bila oko 8 - 9 litara kako god da ga vozim (pre zamene membrana je teško palio i slabije vukao) a sada je potrošnja oko 11 litara kako god da ga vozim ( a baš ga i ne cimama) ali pali normalno.
    Da napomenem da su mi kablovi novi, kapa i ruka takođe, svećice NGK sve u svemu, yugo ko čaša ali šta mi se dešava.
    Kada zavrnem plin na dovodu, oslabi mi malo auto ali se i potrošnja smanji, međutim počne da mi ne logično podiže i spušta broj obrtaja na leru a kada odvrnem taj šraf te promene nestanu tj radi normalno.

    Mene interesuje, da li i kako treba da bude ubušena dizna? Da li i koliko treba da viri u grlu karburatora?

    Kakva je funkcija LER ŠRAFA na isparivaču? Šta on pomera ili dopušta da se pomera?

    Koji je najprecizniji način za štelovanje? Čitao sam nešto za BRC uređaj ali da li je tako i za ovaj LovTec?

    Siguran sam da imam još pitanja ali i ovo je više nego dovoljno.
    Hvala na odgovoru
    pozzzzz
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Gas LovTec

    Pogledaj u tehnički deo podešavanje isparivača, dodao sam za Lovato.

    viewtopic.php?f=300&t=34146&p=640202#p640202
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • banebg81
      CBC Veteran
      • 26.06.2008
      • 195
      • Beograd

      #3
      Re: Gas LovTec

      Hvala DORA !

      Nisam sve baš najjasnije razumeo ali dobro, otprilike znam o čemu se radi.

      E sad imam jedno drugo pitanje.

      Posle pumpe za benzin između karboratora i pumpe stoji lepo zakačen elektro ventil koji se upali ili ugasi po potrebi kada voziš na benzin ili na plin ( i na dovodu plina ima takođe isti takav). Međuti, na tom istom mestu, pored elektro ventila nalazi se i nekakav ŠRAF ventil koji otvara i zatvara dovod benzina.

      Šta se dešava. Auto nije hteo da mi radi na benzin i ja sam uzeo i skinuo pumpu i zameno membrane jer je curkalo po malo sa strane ulje i benzin a i usput sam mislo da zbog toga ne radi .
      Šta se dešava, taj šraf (koji inače nije uobičajen jer na drugom autu -KEC toga nema) je bio OTPUŠTEN tj otvoreno je bilo i nije hteo da radi na benz razume se. Kada sam ga uspeo otpustiti uz pomoć klješta opet nije hteo da radi. KADA SAM GA ZAVRNUO, POVEĆAO MI SE LER NA TNG a onda sam prebacio na benzin i on je proradio !?
      Kako je moguće da kada zatvoriš nekakvu slavinicu ono radi a kada otvoriš ono neće !?
      Nisam imao vremena sada da štalujem plin je je hladno napolju ali sam primetio da je odmah se povećao ler na TNG !?
      Šta je to?
      hvala na odgovoru
      pozdrav

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Gas LovTec

        Šraf služi da se mehanički otvori benzinski ventil koji se otvara na struju kad se pokvari recimo il icrkne osigurač pa nema struje. U to mslučaj uako nestane gasa ne bi mogli voziti na benzin. Kod nekih ventila je zavrnut šraf kod nekih je odvrnut a neki imaju malu polugicu levo-desno.

        Ako je Lovato ventil, kad si zavrnuo šraf pustio si benzin iako je ventil bio elktrično zatvore, šrafom prisilno dižeš kotvu pa je ventil obična cev u tom slučaju. Ak ose tada diga oler, znači da imaš malo plina pošto si pusti dva goriva odjednom a opet znači i da ti je ventil mehanički zaprljan jer da je puštao koliko treba, motor bi se ugušio jer ne može da radi na oba goriva odjednom.
        Skini, operi, produvaj, odvrni šraf kako je i bio i sve će raditi kako treba.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • banebg81
          CBC Veteran
          • 26.06.2008
          • 195
          • Beograd

          #5
          Re: Gas LovTec

          Originally posted by Dora
          Š
          Ako je Lovato ventil, kad si zavrnuo šraf pustio si benzin iako je ventil bio elktrično zatvore, šrafom prisilno dižeš kotvu pa je ventil obična cev u tom slučaju. Ak ose tada diga oler, znači da imaš malo plina pošto si pusti dva goriva odjednom a opet znači i da ti je ventil mehanički zaprljan jer da je puštao koliko treba, motor bi se ugušio jer ne može da radi na oba goriva odjednom.
          Skini, operi, produvaj, odvrni šraf kako je i bio i sve će raditi kako treba.
          Nisam skidao ništa, zašrafljeno je nekim inbusom a taj trenutno nemam.

          LOVATO je prekidač i istina, kada sam zavrnuo taj šraf nije bilo funkcije kada prebacim u kabini na neutralno auto je radio normalno. Bio sam se prepao da nešto ne valja dok nisam odvrnuo taj šaraf do granice (ima granica oseti se) i radio je još neko vreme i ugasio se, znači sve radi OK.

          Što se tiče smeše, nisam siguran da li je dobra, siromašna ili bogata, jer dok sam prebacio da radi na OBA goriva, gušio se

          Onda sam primenio ono što ste gore napisali, i ostavio tako kako je. Videćemo kako ide, da li je dobro ili ne u principu neke odgovore sam dobio.

          Hvala na odgovorima
          pozdrav

          Comment

          Working...
          X