ler šraf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • banebg81
    CBC Veteran
    • 26.06.2008
    • 195
    • Beograd

    ler šraf

    Naime, znam da vakumski isparivač funkcioniše tako što ga vakum od motora pokreće membrane koje upumpavaju gas koji se usled tople vode u isparivaču pretvori u GAS ili nešto tečno ne bitno.

    E sad, kakva je funkcija tog ler šrafa ? Znam ja da on povećava i smanjuje broj obrtaja ali, šta se dešava sa smešom i kako on utiče na to?
    Kako meni sve to izgleda, kada se taj šraf zavrne, manje se pomera membrana i zato opadne ler gas a kada se odvrne on oslobodi više membranu i onda ima više plina i ler se poveća.

    Možete li mi to malo pojasniti?
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: ler šraf

    Radu lakšeg pojašnjavanja, kaže se da on reguliše ler ali ustvari reguliše sve pa i potrošnju, to je već objašnjavano. Ukratko, ako je šraf više zavijen, membrana se teže pomera kako na leru tako i na većim obrtajima. Cil jštelovanaj je da se taj šraf nalazi negde na sredini kod Lovatovih isparivača. Normalno je da kod svakog motora to neće biti isto jer nisu isti mikseri, potpritisci u usisnoj grani, kapacitet usisne grane i sl... Česta greška je da se glavni štaf zavrne koliko god da bi manje trošio ali u tom slučaju se mora onda na isparivaču znatno odvrnuti šraf za ler što opet znaći mnogo lakše pomeranje membrane na većem gasu, obrtajima.
    Malo teško za objasniti nekom bez iskustva ali tako otprilike.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • banebg81
      CBC Veteran
      • 26.06.2008
      • 195
      • Beograd

      #3
      Re: ler šraf

      Meni je taj šraf bio odvijen bukvalno do kraja !?
      Zato sam i pitao kako funkcioniše.
      JA sam svoj isparivač otvarao i menjao membrane, znao sam da nije neka nauka i video sam da se sa tim šrafom sistemom poluge utiče na membranu (onu malu u sredini) i došao do zaključka da ona određuje kako i koliko se ona pomera.
      Međutim, neko mi je rekao da kada se šteluje smeša tj rad na plin, to se odvrće sve dok se povećava broj obrtaja na leru i kada prestane sa povećavanjem tada se vrati za pola kruga i to je to !?
      Tako sam ga i vozio a on troši ko tenk 11 litara plina sa ispravnim motorom i normalnom vožnjom je više nego MNOGO.

      To bi trebalo da znači da sam negde u štelovanju zabrljao ...

      Ukratko, kada se šteluje rad motora sa ovakvim uređajem trebalo bi da izgleda ovako:
      PRVO SE SVE PODESI DA NA BENZIN RADI NA 800 RPM, znači normalno.
      Onda se prebaci na plin, sačeka se malo, pa se onda doda gas na nekih 3000 RPM.
      tada se odvrće na dovodnom crevu šraf sve dok ubrzava rad motor, kada prestane da ubrzava, tada se vrati taj šraf za 1/4 kruga i pusti se par sekudndi da radi, na leru i isturira.
      Onda se podesi broj obrtaja na tom LER ŠRAFU da bude na nekih 800 RPM i ako se taj šraf nađe u položaju otprilike na sredini, auto vuče normalno, i potrošnja bi trebalo da bude normalna.

      Ispravite me ako grešim.
      hvala na odgovorima
      pozdrav

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: ler šraf

        Imaš u tehničkom delu podešavanje isparivača (lepljiva). Na ler šrafu se ne podešava broj obrtaja, rečeno je mnogo puta, podešava se da bude najveći mogući.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • broj 123
          CBC Senator
          • 29.08.2008
          • 221
          • srbija

          #5
          Re: ler šraf

          imam jedno pitanje meni je taj ler saf odvrten poprilicno i zanima me kako da ga vratim od prilike na pola jer kad ga odvrcem on povecava gas a kad ga zavrcem on smanjuje?

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            Re: ler šraf

            ako je neodgovarajuci mixer onda mu ne mozes nista...
            ako je dizna u pitanju, onda jos i mozes mesto da pokusas, opet, ako je ispravno ugradjena.. probaj da odvrces sraf na crevu a da zavrces "ler" sraf..mozda ga nadjes negde...
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Re: ler šraf

              Originally posted by broj 123
              imam jedno pitanje meni je taj ler saf odvrten poprilicno i zanima me kako da ga vratim od prilike na pola jer kad ga odvrcem on povecava gas a kad ga zavrcem on smanjuje?
              Ako malo pročitaš i potražiš po forumu, videćeš da taj šraf ne sme da povećava i smanjuje ler. Ako ga odvrćeš a on povećava ler znači da si ga prigušio a to nije dobro štelovanje.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • broj 123
                CBC Senator
                • 29.08.2008
                • 221
                • srbija

                #8
                Re: ler šraf

                pa znas kako kad ga nastelujem posle toga zatvaram dovod vazduha on ne povecava obrtaje od prilike je to to jer nemam obrtometar da bi ga stelovao po njemu,a tim safom sam uvek stelovao ler gas tj da mi motor radi mirno a to znaci da mi je on povecavao gas ili smanjivao,pa me zanima kako da ga vise zavrtim.jer je to moguce uredjaj je lovato!!!

                Comment

                • broj 123
                  CBC Senator
                  • 29.08.2008
                  • 221
                  • srbija

                  #9
                  Re: ler šraf

                  i jos jedno pitanje ako bi ja zavreto taj saf i tada nastelovao auto jer bi to nesto promenili ili bi ponovo morao da ga vratim gde stoji?

                  Comment

                  • broj 123
                    CBC Senator
                    • 29.08.2008
                    • 221
                    • srbija

                    #10
                    Re: ler šraf

                    nece niko nista da mi odgovori?

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      Re: ler šraf

                      najbolje da probas pa vidis... na svakom autu je druga prica..
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Re: ler šraf

                        Originally posted by broj 123
                        pa znas kako kad ga nastelujem posle toga zatvaram dovod vazduha on ne povecava obrtaje od prilike je to to jer nemam obrtometar da bi ga stelovao po njemu,a tim safom sam uvek stelovao ler gas tj da mi motor radi mirno a to znaci da mi je on povecavao gas ili smanjivao,pa me zanima kako da ga vise zavrtim.jer je to moguce uredjaj je lovato!!!
                        Kad zatvaraš dovod vazduha, mora odmah da padaju obrtaji, ako na sekund zatvoriš skroz, mora da se ubije ko zec. Za ostalo pročitaj onu lepljivu o štelovanju gde piše da se tim šrafom ne mogu povećavati obrtaji...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • banebg81
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2008
                          • 195
                          • Beograd

                          #13
                          Re: ler šraf

                          Originally posted by Dora
                          Ako malo pročitaš i potražiš po forumu, videćeš da taj šraf ne sme da povećava i smanjuje ler. Ako ga odvrćeš a on povećava ler znači da si ga prigušio a to nije dobro štelovanje.
                          Kako to mislite NE SME DA POVEĆAVA I SMANjUJE ler? Što se onda zove LER ŠRAF ili je to ONAKO ofrlje naziv - srpski naziv za šraf koji šteluje kretanje membrane?

                          pozzz

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Re: ler šraf

                            Mislim tako kako sam više puta objasnio njegovu funkciju. Da ofrlje se zove ler šraf jer da bi znao njegovu funkciju moraš naštelovati nekoliko različitih auta, rastaviti isparivač da bi tačno shvatio kako funkcioniše i znati bar osnove kako tačno radi motor i proces vakuma, potpritiska ili disanja motrora kako ga ko već zove. Ako to sve znaš onda neam svrhe pitati a ako to sve ne znaš onda nema svrhe objašnjavati u sitna crevapa je to u narodu postalo opštepoznati naziv ler šraf, što je u suštini dovoljno precizno za većunu ljudi koji voze auto i hteli bi da malo pročačkaju.

                            Ostalima koji bi više da nauče, preporučujem bar dve nedelje čitanja foruma, znam da je dosadno i da ima svakavih gluposti medju pametnim porukama ali šta je tu je...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • broj 123
                              CBC Senator
                              • 29.08.2008
                              • 221
                              • srbija

                              #15
                              Re: ler šraf

                              shvatio sam ja da on ne sluzi za povecavanje obrtaja nego da dovede do mirnog rada motora,mene samo zanima dali taj "ler saf" uvek stoji na isto mesto kad je auto nastelovan ili moze da se pomera a da i dalje bude auto dobro nastelovan?

                              primer ako meni sada stoji odvrten mnogom,jer bi moga ja da ga zavrtim do pola na primer i da nastelujem auto kako treba jer bi taj "ler saf" mogo da ostane tu na pola ili bi mora ponovo da ga odvrtim mnogo?jer me razumes!!

                              Comment

                              Working...
                              X