Prvo da se predstavim . Ja se zovem Igor iz Nisa , vozim vec 5 godina Astru F 1,4 16v oznaka X14XE. Puno pozdrava za sve ljubitelje automobila. Moram da vam cestitam na vrlo korisnim informacijama koje ste u prethodnih nekoliko godina omogucili da budu dostupne sirim masama Imam jedno pitanje vezano za temu.Plinski uredjaj sam ugradio u moj auto pre nekih 7 meseci . Radi se o loveco pro ( isti prekidac kao gore na slici ).Moram da kazem da sam zadovoljan kako auto vuce na plin,ler gasom ... Od kad je ugradjen lampica CHECK ENGINE se pali po zagrevanju auta , a narocito ukoliko ga drzaim na istom broju obrtaja , i naravno jedina mogucnost da je ugasim potom je da prebacim na benzin ili ugasim auto pa ponovo upalim.U voznji ne primecujem nikakvu razliku , vuce dobro a trosi u gradu oko 11l. plina. Pitao sam majstora koji mi je ugradjivao , a njegov odgovor je da mora tako navodno treba mi specijalni emulator dizni Reko mi je da on moze samo da mi ugasi lampicu fizicki .Mene interesuje da li je moguce sa postojecim sistemom da se uredjaj loveco pro tako nasteluje da se lampica ne pali i da li to sto se pali znaci da smesa nije dobra na nekim obrtajima...Procitao sam na forumu neke razgovore na tu temu vezano za punta , ali mi treba direktan odgovor na pitanje da ako se pali lampica znaci li to da uredjaj nije dobro nastelovan za moj auto konkretno ili ne mora to da znaci? Hvala unapred na odgovorima
CHECK ENGINE-Problem ili ne
Collapse
X
-
Re: CHECK ENGINE-Problem ili ne
To što se pali kad držiš odredjen broj obrtaja ukazuje da nije dobra smeša. Ako bi trebao specijalni emulator dizni, palio bi stalno, a to nije slučaj. Treba to malo preštelovati u vožnji. Podrazumeva se da se lampica ne pali zbog neispravne lambda sonde što se opet može utvrditi na bilo kojoj dijagnostici pri radu na benzin.
-
-
Re: CHECK ENGINE-Problem ili ne
Lambda sonda je nova iz ovlascenog servisa GM-a kupljena pre 2-3 meseca ( oko 5.000,00 din.), a CHECK ENGINE se upali uvek kad temperatura motora dostigne 90c - tj.radnu.Ugasi se jedino kad prebacim na benzin.Bio sam nekoliko puta da kod servisera koji mi je ugradio da probamo to da resimo , a odgovori su bili da tako treba , da treba da se nadje specijalni emulator dizni i da je sve ok. Serviser ima dobru volju ali znanje
??? Pitam se sto sam ugradio loveco-pro ako mi radi kao obican bez emulatora?
Comment
-
-
Re: CHECK ENGINE-Problem ili ne
Ništa nije svemoguće pa ni LovEco, ne postoji za taj auto specijalni emulator, postoji emulator dizni ali on nema uticaja na paljenje lampice, kad ima onda je pali odmah pri startovanju motra, bez obzira vruć ili hladan motor. Kad se prikopča LovEco na softver, vidi se kakva je smeša, ako je loša u nekom dužem periodu upaliće lampicu.
Loše podešen LovEco je gori od slavine jer ti ne možeš ništa da uradiš po pitanju štelovanja.
Comment
-
-
Re: CHECK ENGINE-Problem ili ne
Nisam nasao odgovor na pitanje da li je CHECK ENGINE problem ili ne? I da li cu odgovarajucim stelovanjem postici to da se lampica ne pali , smanjiti potrosnju ... i na kraju ko zna to da odradi , savet? Moram da kazem da sam pricao sa nekoliko servisera i da su mi svi rekli da lampica CHECK ENGINE ne moze da se izbegne podesavanjem moze samo fizicki da se iskljuci kod takvog motora ( ECO-TEC )?
Comment
-
-
Re: CHECK ENGINE-Problem ili ne
Iz priložene šeme se vidi da treba staviti rele na lampicu i isključiti je kad radi na gasu. Bez obzira na sve, smatram da nije dobro podešeno i da bi se i bez ovog relea palila samo povremeno.
Sigurno je da bi sa ispravno podešenim uredjajem dobio manju potrošnju i bolje vozne osobine.
Ko to zna tamo u okolini da uradi, ne znam...
Comment
-
Comment