Broj obrtaja motora, Opel kadet, 1988, mpi, 2.0, 85kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • interceptor@
    CBC Početnik
    • 06.07.2008
    • 9
    • kosjeric

    Broj obrtaja motora, Opel kadet, 1988, mpi, 2.0, 85kw

    Znaci ovako, isparivac je Tomasseto Achille (bar tako pise na njemu),predvidjen za snagu motora do 140ks, nema restrikcija na usisu,
    Na isparivacu postoji onaj standardan sraf za ler, plus jos jedan manji, koji koliko sam ukapirao najbolje da ostene skroz zasrafljen jer tada auto najbolje ubrzava

    E sad, u toku voznje prilikom dodavanja gasa do odredjenog broja obrtaja i pritiskanja kvacila-pustanja gasa radi saltanja, broj obrtaja se ne smanjuje TRENUTNO vec posle par sekundi pa moram sacekati tih par sekundi pa saltati

    Naravno sajla za gas NIJE u pitanju jer na benzin ovaj problem NEPOSTOJI!!

    Jos da dodam da se ovo ne desava uvek vec ponekad, najcesce dok je motor jos hladan, mada i zagrejan zna divljati
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Broj obrtaja motora, Opel kadet, 1988, mpi, 2.0, 85kw

    Kod rada na benzin kad se pusti gas trenutno nestaje benzina i zato obrtaji padaju brzo. Kod venturi sistema i dalje ide gorivo (gas) iako je puštena pedala, zato padaju sporije, to je normalno. Koliko sporo zavisi od motora i podešavanja, ako se dešava sporadično, ne uvek i ne isto, imaš negde grešku oko ler motora, zaprljanog grla ili tako nešto. Negde ostaje veća rupa za vazduh nego što treba...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • interceptor@
      CBC Početnik
      • 06.07.2008
      • 9
      • kosjeric

      #3
      Re: Broj obrtaja motora, Opel kadet, 1988, mpi, 2.0, 85kw

      Pa evo ovako, poslusao sam Dorin savet i danas detaljno Carb cleaner-om ocistio motoric ler gasa i leptir na usisnom grlu...usput sam pomerao tps i ostavio ga u krajnjem polozaju...

      Upalio sam, malo se provozao i sad zasad je sve OK , nadam se da ce potrajati

      Comment

      • interceptor@
        CBC Početnik
        • 06.07.2008
        • 9
        • kosjeric

        #4
        Re: Broj obrtaja motora, Opel kadet, 1988, mpi, 2.0, 85kw

        Pomislih da je problem resen ali...ubrzo posle ove gore navedene intervencije desava se opet ista stvar...Naravno odem odmah na auto otpad i kupim drugi motoric ler gasa (100% ispravan)...ali nista opet isto...

        Primetio sam da kada se iskljuci motoric, ler se i na plin i na benzin poveca kada je motor zagrejan dok kad je hladan nece uopste da radi...

        Motoric lera sam malo prestelovao tako da sam malo smanjio ler tako da je u potpunosti isti i kada je motoric ON i kada je OFF, naravno kada je motor zagrejan...
        U auto sam izveo prekidac kojim mogu da gasim motoric lera.
        Sad jednostavno na benzin je motoric ON a na plin je OFF (cim pocne da zaglavljuje)

        Sad ovo resenje je takvo kakvo je ali funkcionise . Juce me zove drugar koji vozi Vectru A sa istim motorom i ima identican problem na plinu...
        Da li neko zna zbog cega motoric lera "brljavi" a ispravan je ?

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #5
          Re: Broj obrtaja motora, Opel kadet, 1988, mpi, 2.0, 85kw

          procitaj pazljivije sta je dora napisao,prvi deo si preskocio pa si se odmah uhvatio za step motor

          Comment

          Working...
          X