Znaci ovako, isparivac je Tomasseto Achille (bar tako pise na njemu),predvidjen za snagu motora do 140ks, nema restrikcija na usisu,
Na isparivacu postoji onaj standardan sraf za ler, plus jos jedan manji, koji koliko sam ukapirao najbolje da ostene skroz zasrafljen jer tada auto najbolje ubrzava
E sad, u toku voznje prilikom dodavanja gasa do odredjenog broja obrtaja i pritiskanja kvacila-pustanja gasa radi saltanja, broj obrtaja se ne smanjuje TRENUTNO vec posle par sekundi
pa moram sacekati tih par sekundi pa saltati 
Naravno sajla za gas NIJE u pitanju jer na benzin ovaj problem NEPOSTOJI!!
Jos da dodam da se ovo ne desava uvek vec ponekad, najcesce dok je motor jos hladan, mada i zagrejan zna divljati
Na isparivacu postoji onaj standardan sraf za ler, plus jos jedan manji, koji koliko sam ukapirao najbolje da ostene skroz zasrafljen jer tada auto najbolje ubrzava

E sad, u toku voznje prilikom dodavanja gasa do odredjenog broja obrtaja i pritiskanja kvacila-pustanja gasa radi saltanja, broj obrtaja se ne smanjuje TRENUTNO vec posle par sekundi


Naravno sajla za gas NIJE u pitanju jer na benzin ovaj problem NEPOSTOJI!!
Jos da dodam da se ovo ne desava uvek vec ponekad, najcesce dok je motor jos hladan, mada i zagrejan zna divljati

Comment