BRC OK START za opel astru 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vuletj
    CBC Član
    • 24.06.2005
    • 16
    • Ada,Vojvodina

    BRC OK START za opel astru 1,6 16v

    BRC majstori
    Molim objasnite sta je BRC OK START i za cega sluzi,zasto je
    stavljen-ugradjen u Italiji u Opel astri 1,6i 16v '98 koju sam udarenu
    kupio i prebacio ceo motor i plin.BRC uredjaj .
    Taj uredjaj je prikljucio covek sa lovato iskustvom ali po semi bas za
    ovaj moj auto a na njoj nema prikljucen OK START.
    Iako smo nasli kako se on prikljucuje osim braon zice koju neznamo,jer
    sema je na italijanskom a to nerazumemo.
    Sada auto radi na plin ali bez prikljucenog OK START.

    Jos jedno pitanje za sve pametnije od mene.
    Auto trza i na benzin ali i na plin i to malo jace sa ponekad detonacijom.
    Ima Antidetonator ali neznamo dali treba jos nesto ugraditit kod ulaza
    vazduha.Dali je prevelik dovod vazduha pa treba neki prsten plasticni da to smanji ili netreba nista jer paznja ovo je 16V,injektorski.
    Kazu neki da verovatno kablovi za svecice imaju neki otpor-problem pa
    sam narucio nove,i da zato trza.
    Ima li ko ideju-predlog
    Pozdrav
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Kao prvo dobrodoshao!

    Za OK start chekaj BRC majstore, ako insistirash.

    Ima Antidetonator ali neznamo dali treba jos nesto ugraditit kod ulaza
    Antidetonatori, pp klapne, itd... nisu tu da bi sprechavali detonacije vec da bi ih eventualno ublazili. Mozesh da ih stavish 50 komada i detonacija ce i dalje da postoji. Treba preduzeti neshto da se ona sprechi.

    Kazesh da auto trokira i na benzin i na plin. Idi kupi kablove i svecice i zameni ih! Osnovna stvar za pravilno funkcionisanje uredjaja!

    Nisi rekao koji je sistem (ne tip uredjaja vec model)?

    Da li je ispravno nashtelovan?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • vuletj
      CBC Član
      • 24.06.2005
      • 16
      • Ada,Vojvodina

      #3
      Hvala,na savetu,i evo uspeo sam naci kablove,jer svecice su svakako bile nove.
      I sada sam isao samo na benzin i posle oko 40 km voznje izgleda da vise
      uopste ne trza auto na benzinu.Na gasu nisam probao.
      Majstor koji je radio iskljucivo LOVATO i bio u Subotici na obuci-a radio u
      Beceju,Podize rad motora na 4000 obrt.i podesava po njegovom znanju jer ja se ipak nerazumem.Pri tom podesavanju je bila 1 jaca detonacija,i
      posle moga teranja na plin na putu se i meni desila.Znam da antidetonat.
      sprecava raspadanje plasticnih delova.
      Sada vas pitam,kada sam promenuo kablove za svecice i uocio stvarno da auto veoma lepo ide bez trzanja,kakve su sad sanse za detonaciju i
      dali je vazan dotok vazduha za detonaciju,ili je dovoljno dobro dozirati
      dotok gasa.
      Ovo je pitanje zato sto je BRC majstor najblizi u Bg a to je skoro
      tamo-nazad 400 km od mene.
      Sto se tice BRC ima 2 modula,BRC Blitz kompj.,mesac je stavljen u motor
      u BRC servisu u Italiji i ne znam nista kakvo je to,i isparivac je BRC oznaka 90 na semi BRC stoji da je za 100 KS auto,a moj 16V ima toliko.
      Pozdrav

      Comment


      • #4
        Re: BRC OK START za opel astru 1,6 16v

        Originally posted by vuletj
        BRC majstori
        Molim objasnite sta je BRC OK START i za cega sluzi,zasto je
        stavljen-ugradjen u Italiji u Opel astri 1,6i 16v '98 koju sam udarenu
        kupio i prebacio ceo motor i plin.BRC uredjaj .
        Taj uredjaj je prikljucio covek sa lovato iskustvom ali po semi bas za
        ovaj moj auto a na njoj nema prikljucen OK START.
        Iako smo nasli kako se on prikljucuje osim braon zice koju neznamo,jer
        sema je na italijanskom a to nerazumemo.
        Sada auto radi na plin ali bez prikljucenog OK START.

        Jos jedno pitanje za sve pametnije od mene.
        Auto trza i na benzin ali i na plin i to malo jace sa ponekad detonacijom.
        Ima Antidetonator ali neznamo dali treba jos nesto ugraditit kod ulaza
        vazduha.Dali je prevelik dovod vazduha pa treba neki prsten plasticni da to smanji ili netreba nista jer paznja ovo je 16V,injektorski.
        Kazu neki da verovatno kablovi za svecice imaju neki otpor-problem pa
        sam narucio nove,i da zato trza.
        Ima li ko ideju-predlog
        Pozdrav
        uredjaj ok start ili modular start vrsi produzenje rada motora posle gasenja kontak kljuca da potrosi ostatak plina u usisu i da nebi detoniro pri sledecem paljenju. nepostoji sema za takav motor ali se instalaciona sema da uklopiti

        Comment

        • vuletj
          CBC Član
          • 24.06.2005
          • 16
          • Ada,Vojvodina

          #5
          EVO PITANJA ZA RANKA.
          Hvala na odgovoru,potpuno je jasan.
          A dali mi mozes odgovoriti,dali postoji opasnost od detonacije-rad na gasu
          sada kada mi vise auto netrza na benzin?

          Kada hocu da upalim auto na plin okretanjem odmah kljuca on upali na momenat i ugasi se pa moram malo duze da verglam da bi uplaio.
          Drugo,ako okrenem kontakt-kljuc i cekam par secundi,dioda na tasteru
          BRC za plin-benzin ,sa plin se ukljuci na benzin .Dali je to normalno,i dali
          se tako pali-treba cekati da preskoci na benzin ili se moze odmah paliti
          na Plin,sto dosta tesko upali????????
          Molim te posalji mi adresu i telefon,pa verovatno ako me strefi put ka Zemunu ili negde u blizini,voleo bih da se izvrsi pregled i podesavanje.
          A posto sam daleko,molim te Ranko pomozi u vezi ovih par pitanja,
          mozda uspe ovaj Lovatas da podesi.
          I MOLIM TE BRAON ZICU BRC OK START-A na cega da prikljucim.
          na semi stoji +12V Power ON: Dali je to kljuc,bombina ili sta????
          Hvala.

          Comment

          Working...
          X