Pozdrav
Imam Peugeot 309 GTI 1.6 116ks.
Sistem ubrizgavanja je Jetronic LE2.
Ugradjen Lovato isparivac, ploca za isparavanje mi je 32mm.
Pitanja su sledeca:
Da li je plaoca dobra (probao sam sa manjim promerom i imam potrosnju oko 12 l/100km pri 120km/h na otvorenom, dok sa ovom imam 11l/100km pri istoj brzini), jer sa manjim promerom zavio sam ventil za dva kruga i dobio miran ler, dok sa vecim promerom imam nemiran ler.
Do sada sam imao Bosch FR7D+ i na benzin su se pokazale idealne, dok sa NKG sam imao lose iskustvo, (ne samo na mom auto vec na svim ostalim koje sam radio u smislu da se crkavale posle 100-200 km).Koje NGK V line bi mi trebale?
Da li neko od clanova ima Peugeot kao moj i da li je normalno da trosi 11 litara na otvorenom?Meni se cini da je malo vise nego sto bi trebalo.
Napominjem da je gradska od 12.5-14 litara.
Isparivac 9 je navodno ) nastelovan na probnom stolu i kao takvog ga je majstor namontirao.Prethodni mi je pravio probleme (neki put nemam ni max. brzinu niti hoce da vuce, a neki put je sve normalno.)Pa je probao sa zamenom isparivaca i samo je kolicina gasa nastelovana.
Detonacija nemam.
Dovodno crevo za vazduh do filtera je otkaceno(kraj koji je otkacen je na prednjoj masci) i pomereno u stranu, jer se gasi zbog toga (kada idem brzinom napr.50km/h i izbacim na leru on se ugasi).Da li ima leka tome.
Po ugradnji plina povecana mi je potrosnja benzina(mislim da je razlog zbog smanjenja protoka vazduha) za oko 1,5 litar.Da li je to normalno?
Svaki savet je dobro dosao.
Ako sam nesto ispustio pitajte.
Imam Peugeot 309 GTI 1.6 116ks.
Sistem ubrizgavanja je Jetronic LE2.
Ugradjen Lovato isparivac, ploca za isparavanje mi je 32mm.
Pitanja su sledeca:
Da li je plaoca dobra (probao sam sa manjim promerom i imam potrosnju oko 12 l/100km pri 120km/h na otvorenom, dok sa ovom imam 11l/100km pri istoj brzini), jer sa manjim promerom zavio sam ventil za dva kruga i dobio miran ler, dok sa vecim promerom imam nemiran ler.
Do sada sam imao Bosch FR7D+ i na benzin su se pokazale idealne, dok sa NKG sam imao lose iskustvo, (ne samo na mom auto vec na svim ostalim koje sam radio u smislu da se crkavale posle 100-200 km).Koje NGK V line bi mi trebale?
Da li neko od clanova ima Peugeot kao moj i da li je normalno da trosi 11 litara na otvorenom?Meni se cini da je malo vise nego sto bi trebalo.
Napominjem da je gradska od 12.5-14 litara.
Isparivac 9 je navodno ) nastelovan na probnom stolu i kao takvog ga je majstor namontirao.Prethodni mi je pravio probleme (neki put nemam ni max. brzinu niti hoce da vuce, a neki put je sve normalno.)Pa je probao sa zamenom isparivaca i samo je kolicina gasa nastelovana.
Detonacija nemam.
Dovodno crevo za vazduh do filtera je otkaceno(kraj koji je otkacen je na prednjoj masci) i pomereno u stranu, jer se gasi zbog toga (kada idem brzinom napr.50km/h i izbacim na leru on se ugasi).Da li ima leka tome.
Po ugradnji plina povecana mi je potrosnja benzina(mislim da je razlog zbog smanjenja protoka vazduha) za oko 1,5 litar.Da li je to normalno?
Svaki savet je dobro dosao.
Ako sam nesto ispustio pitajte.
Comment