Otkad su pocele malo vece temperature pojavio mi se jedan problemcic. Odmah da napomenem da se desava iskljucivo dok radi na gas, tj. na benzinu je sve ok.
Elem, kada mi je ukljucena klima kod zaustavljanja i izbacivanja iz brzine broj obrtaja usporeno pada i u nekih 20-ak % slucajeva kada se spusti na minimum malo duze (10-ak sekundi) osciluje polako frekvencijom od oko 1Hz sa srednjom vrednoscu nesto iznad ravnoteznog polozaja da bi se konacno ustalio. Ponekad se desi da mu treba i duze od tih 10-ak sekundi, odnosno zaglupi se i udje u neprigusene oscilacije jednake amplitude (nekih +-200-300 obrtaja), pa moram da pipnem pedalu gasa. Kada je klima iskljucena isto se desava neuporedivo redje, tj. skoro da se ne desava, ali je opet potrebno za malcice duze da se stabilizuje broj obrtaja u odnosu na rad na benzinu, kada se to desava momentalno. Takodje, sa ukljucenom klimom skoro da uopste nema kocenja motorom, tj. mnogo sporije spusta obrtaje u odnosu na situaciju kada je klima iskljucena.
Zbog cega se to desava i da li se to moze resiti?
Elem, kada mi je ukljucena klima kod zaustavljanja i izbacivanja iz brzine broj obrtaja usporeno pada i u nekih 20-ak % slucajeva kada se spusti na minimum malo duze (10-ak sekundi) osciluje polako frekvencijom od oko 1Hz sa srednjom vrednoscu nesto iznad ravnoteznog polozaja da bi se konacno ustalio. Ponekad se desi da mu treba i duze od tih 10-ak sekundi, odnosno zaglupi se i udje u neprigusene oscilacije jednake amplitude (nekih +-200-300 obrtaja), pa moram da pipnem pedalu gasa. Kada je klima iskljucena isto se desava neuporedivo redje, tj. skoro da se ne desava, ali je opet potrebno za malcice duze da se stabilizuje broj obrtaja u odnosu na rad na benzinu, kada se to desava momentalno. Takodje, sa ukljucenom klimom skoro da uopste nema kocenja motorom, tj. mnogo sporije spusta obrtaje u odnosu na situaciju kada je klima iskljucena.
Zbog cega se to desava i da li se to moze resiti?
Comment