Za Doru i Ivana T. kadet c14nz 91g.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • legenda
    CBC Senator XXL
    • 28.03.2009
    • 1345
    • Beograd

    Za Doru i Ivana T. kadet c14nz 91g.

    Postovani,citao sam po sajtu Vase odgovore i molio bih Vas da mi odgovorite na vise pitanja!Prvo,juce sam sam zamenio filter plina i vazduha na gore pomenutom kadetu,i nisam imao potrebe da stelujem plin(f.za plin 6500km,za vazduh 7000km),pa me interesuje da li je to u redu i o cemu se radi?Drugo,takodje na sajtu sam nasao da je potrebno onaj saf za stelovanje plina da bude sto blize karburatoru,pa me interesuje sta se time dobija i savetujete li da skratim creva i da ga postavim sto blize?I kao trece i poslednje da li cu da dobijem nesto na potrosnji i ubrzanju ako stavim ngk svecice V-line naravno one koje odgovaraju za kadeta po katalogu?Ako vec na sajtu postoje odgovori na ova pitanja molio bih Vas da me uputite gde i naravno da mi ne zamerite!Veliki pozdrav!
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Re: Za Doru i Ivana T. kadet c14nz 91g.

    Odgovori postoje, ali tražili ih mi ili ti svejedno je.

    Ukratko... Ako je potrošnja preštelovana kod predhodne zamene filtera za vazduh, a sada si montirao novi istog kvaliteta, nema potrebe ništa dirati. Kod karburatorskih motora male snage, položaj regulatora protoka ne igra neku veliku ulogu. Na ubrzanju, zamenom svećica ništa nećeš dobiti, a možeš da dobiješ stabilniji rad na leru, kao i pravilnije sagorevanje.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • legenda
      CBC Senator XXL
      • 28.03.2009
      • 1345
      • Beograd

      #3
      Re: Za Doru i Ivana T. kadet c14nz 91g.

      Hvala Vam puno,mnogo mi je jasnije,profesionalac je profesionalac!Skidam kapu,svako dobro!Veliki pozdrav

      Comment

      • legenda
        CBC Senator XXL
        • 28.03.2009
        • 1345
        • Beograd

        #4
        Re: Za Doru i Ivana T. kadet c14nz 91g.

        Ovim putem zelim da se zahvalim Dori i Ivanu pre svega na ljudskosti a zatim i profesionalnosti!Citajuci ovaj forum,naucio sam mnogo o Tng-u i o automobilima uopste!Naime,posto sve volim da radim sam,skinuo sam monopoint i detalno ga ocistio,ispustio ulje iz isparivaca i normalno pokusao da prestelujem plin!To mi nikako nije polazilo za rukom pa sam pozvao Doru da se posavetujem!Covek je toliko fin i ljubazan da ja to ne mogu da vam opisem!Posto sam iz Bgd-a uputio me je na Ivana,sa kojim ja nisam stupio u kontakt,ali je zaposleni iz AC Rasic pitao da li on moze da pomogne i posle par saveta ustanovio sam da je problem na benzinu!Ponovo sam dosadjivao tom zaposlenom i dobio broj mehanicara!Problem je resen(nije valjao senzor leptira gasa) i sada auto radi mnogo bolje nego ranije!Inace gospodin Doroslovac mi je rekao ako nista ne resim, iako ne radi subotom da dodjem u N.Sad!Toliko od mene,Doro i Ivane da ste zivi i zdravi i da Vas Bog pozivi!Veliki pozdrav

        Comment

        Working...
        X