ciscenje instalacije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mustimag
    CBC Član
    • 22.01.2008
    • 40
    • beograd

    ciscenje instalacije

    pre nego sto obrisete ovaj post moram da kazem da sam pokusao pretrage prvo preko polja a onda rucno jedan po jedan post i nisam nasao jasno gde se nalazi "shraf" kojim se ispusta ulje iz isparivaca. znam da je moj isparivac LandiRenzo i montiran je na kadetu 1.3 1988 godine sa jednogrlim karburatorom i dizna je ubusena u isti. primetio sam problem ponekad kada upalim auto (palim uvek na plin, i zimi bez problema) i kada povucem sauh da se auto ugasi. nakon "chachkanja" srafa za stelovanje smeshe i njegovog vracanja u prvobitni polozaj problem je nestao ali se nakon par dana ponovo pojavio. zbog ovoga sumnjam da je sistem prljav pa bih hteo da ga ochistim ali na mom isprsivacu ne mogu da nadjem sraf za ispustanje ulja!

    nemam sliku rasprshivaca ali koga zanima moze da pogleda na youtube klip u 1:17 se vidi rasprsivac.
  • legenda
    CBC Senator XXL
    • 28.03.2009
    • 1345
    • Beograd

    #2
    Re: ciscenje instalacije

    Slabo se vidi isparivac,meni na lovatu se nalazi sa donje strane u pravcu srafa za stelovanje lera...ma obican plastican sraf,nemas tu sta mnogo da promasis...odvijes ga i ulje iscuri...samo ga posle dobro zavrni...mislim da samo postoje dva srafa,ako znas koji je ler za ispustanje je onaj drugi

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Re: ciscenje instalacije

      Isparivač ne stoji vertikalno u odnosu na centralnu osu, pa je pitanje da li ćeš uspeti da ispustiš ulje. Valjda je lakše da napraviš jednu fotku, nego ovaj snimak....
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • mustimag
        CBC Član
        • 22.01.2008
        • 40
        • beograd

        #4
        Re: ciscenje instalacije

        odvojio sam rasprsivac od sasije i proverio u donjem delu sa zadnje strane pored inbus srafa ima malo veca rupa kao za dosta veliki sraf koga nema a provaljuje se da na toj rupi "vlazi" ulje tako da pretpostavljam da je to-to, samo me brine da li je opasno to sto nedostaje sraf vec non-stop stoji ovako otvoreno...?

        Comment

        • slavko_bgd
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2009
          • 771
          • Batajnica
          • Stilo 1.6 16V MW

          #5
          Re: ciscenje instalacije

          Originally posted by radenkovich
          odvojio sam rasprsivac od sasije i proverio u donjem delu sa zadnje strane pored inbus srafa ima malo veca rupa kao za dosta veliki sraf koga nema a provaljuje se da na toj rupi "vlazi" ulje tako da pretpostavljam da je to-to, samo me brine da li je opasno to sto nedostaje sraf vec non-stop stoji ovako otvoreno...?
          Auh, prijatelju, zavrte mi se u glavi dok sam ti video isparivač!
          Isparivač je marke LANDI, neka od verzija LE96 ili LE98,popularna "njuška".
          Ta velika rupa sa zadnje strane mora da bude otvorena(rupa je sa sitnim navojem, M18x1). Vijak za ispuštanje uljnog destilata se nalazi na najnižoj tački isparivača.
          Ivan T ti je već napisao da je uređaj nepravilno postavljen, ali ne samo u smislu mogućnosti ispuštanja ulja već i u smislu položaja u odnosu na pravac kretanja.
          Najbolje da svratiš u neki servis da ti to srede kako treba.
          Moguće da ti je prsla membrana i da zato curi ulje na zadnjoj strani isparivača.Simptomi ukazuju na to.
          Posle zamene membrane na tom isparivaču mora se proveriti na kompresoru pritisak (0,6 do 0,8 bar) i treba podesiti položaj radne poluge 2-og stepena ( ima specijalni alat za to mada sumnjam da ga iko u Srbiji ima). Iskusan majstor ti to može odraditi i bez tog alata.
          Dakle savet: ne čačkaj sam, idi u servis.
          Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

          Comment

          • mustimag
            CBC Član
            • 22.01.2008
            • 40
            • beograd

            #6
            Re: ciscenje instalacije

            slavko hvala na iscrpnom odgovoru!
            ako se ne varam remont rasprsivaca bas i nije jeftin tako da je pitanje koliko se to isplati jer ovaj auto godisnje prelazi 3000km. ne volim (bas uvek) sam da cackam ali imam ogroman problem sa nedostatkom vremena i ugovaranjem termina kod majstora tako da najcesce zavrsim silom prilika kao sam svoj majstor.
            jos jedno pitanje u vezi tvog posta je ako je pukla membrana i zbog toga curi ulje (pazi, ulje ne curi u toj meri vec vlazi sa donje strane tek toliko da rasprsivac nije odozdo suv) kako bi se to manifestovalo u voznji?

            Comment

            Working...
            X