Astra Lovato problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Delija
    CBC Senator XXL
    • 29.08.2005
    • 310
    • NS
    • plavi auto

    Astra Lovato problem

    100 puta sam procitao isti komentar, pa me zanima sta znaci "gotovo isto", tj. sta se razlikuje?

    Pitanje postavljam zato sto ja izmedju gasa i benzina osecam razliku jedino u tome da sporije spusta ler na gasu, sto je pogotovo izrazeno sa ukljucenom klimom - u pitanju je, naravno, 'venturi'. Razmisljam o sekventu - naravno, ne baca mi se 500 evra - pa otud i postavljeno pitanje.


    p.s. U pitanju je mali, "iznudjeni" offtopic...
    Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
  • Ji 4Tze
    CBC Senator XXL
    • 04.05.2006
    • 806
    • bg
    • Honda CR-V 4WD

    #2
    Re: Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

    pa evo primera radi, ideš na Zlatibor i kad zađeš malo u neka brda, tamo gde bi išao 5. sve vreme, moraćeš da prebaciš u 4.
    Ali cenim da to važi za manje i slabije motore, na jačim se razlika ne primeti.

    Comment

    • tomamega
      CBC Senator XXL
      • 19.03.2009
      • 715
      • Beograd / Crna burma, prim. prev.
      • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

      #3
      Re: Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

      @Delija
      Mislim da si sam već odgovorio na svoje pitanje. "Gotovo isto" znači malo drugačije od "potpuno isto", a ti si već naveo jednu razliku - ler gas. Ako već želimo da budemo detaljisti, onda da potpuno objasnim "neznatnu razliku". I ja najveću promenu (koja je zanemaljiva) osećam pri šaltanju brzina, u viši stepen, kao da mi ler padne malo brže na autogasu pa auto "štucne". I to je jedina razlika koju osećam, a auto je 1.2 16V opelov, dakle manji motor je u pitanju.

      P.S. Poenta je bila dobar posao koji su ljudi iz AC Rašića uradili i moje zadovoljstvo uslugom pruženom - čisto da se ne zaboravi.

      Comment

      • Delija
        CBC Senator XXL
        • 29.08.2005
        • 310
        • NS
        • plavi auto

        #4
        Re: Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

        @tomamega

        Zahvaljujem na odgovoru

        Bas zato sam i pitao - zanimaju me te nijanse, a sad me zanima i da li je taj problemcic resiv na sekventu...


        Originally posted by Ji 4Tze
        pa evo primera radi, ideš na Zlatibor i kad zađeš malo u neka brda, tamo gde bi išao 5. sve vreme, moraćeš da prebaciš u 4.
        Ali cenim da to važi za manje i slabije motore, na jačim se razlika ne primeti.
        "Pentrao" sam se po Fruskoj Gori i nisam primetio poteskoce, ali je ipak 1.8 u pitanju...
        Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

        Comment

        • Ji 4Tze
          CBC Senator XXL
          • 04.05.2006
          • 806
          • bg
          • Honda CR-V 4WD

          #5
          Re: Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

          Pa eto, onda nemaš problema. To sa ler gasom je drugo, nemaš cut-off (gašenje dotoka goriva) na venturiju. Koliko sam razumeo, sve što može da prouzrokuje siromašnu smešu se izbegava (zbog detonacija) pa tako i cut-off.
          Moraš da shvatiš da je venturi najgluplji mogući sistem ubrizgavanja goriva i kao takav ima određene mane, ali kada se ugrađivao na veliko, sekvencijalni sistemi su bili 800, 1200€ pa nije bilo problem živeti s tim manama

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #6
            Re: Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

            Originally posted by Ji 4Tze
            venturi najgluplji mogući sistem ubrizgavanja goriva
            Netacno .
            Jos je gluplji-nije ubrizgavanje.Najslicniji je karburatorskom principu.Vakum iz motora u****va vazduh i "gas" iz reduktora a jedini dozer je glavni leptir gasa na usisu.Rad motora na minimumu regulise samo "step motor" koji u slucaju rada motora na "plin" propusta u usis gorivu mesavinu.
            U principu,sistem koji znatno degradira tehnoloski nivo motora sa ubrizgavanjem benzina.Sa druge strane,ima i nekih prednosti,no,da ne zalazim dalje u off .

            p.s.
            @Delija,mozda imas problemcic koji prouzrokuje taj usporeni pad obrtaja .

            Comment

            • ale944
              CBC Senator XXL
              • 20.03.2006
              • 1457
              • Beograd

              #7
              Re: Astra Lovato problem

              Vakum iz motora u****va vazduh i "gas" iz reduktora a jedini dozer je glavni leptir gasa na usisu
              ne u****va ga vakum iz motora (grane) vec lokalni pad pritiska na mesacu usled povecane brzine strujanja vazduha kroz blendu mesaca. zbog toga su mesaci uvek manjeg preseka od u****, da bi doslo do povecanja brzine/pada stat. pritiska.
              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Re: Astra Lovato problem

                Da bi video šta je gotovo isto a nije isto ti treba dino merenje ili tako nešto sa motornom kočnicom pa u nekoliko režima rada motora. Isto tako bi pomogao i gasanalizator u nekoliko režima vožnje.

                Generalno kad je dobro uradjeno oba sistema rade dobro (normalno ako motor trpi uopšte venturi) i za većinu vozača je to gotovo isto, to jest nema razlike. Rizik od detonacije ili relativno "kvarenje" lera ili otežano paljenje spada pdo venturi i sto je kao kasko i obično osiguranje. Ide se na to neće to mene zadesiti.

                Idi malo na venac kao što si išao nadji neki uspon i vozi konstantno isto, posmatraj obrtaje i kilometar sat, prebaci na benzin pa isto posmatraj, samo će ti se kasti i znaćeš da l itebi gotovo isto znači ili ne znači puno.

                Druga strana medalje je kad dodje vreme za ekološki test na tehničkom, mnogi sa venturi sistemom će se iznenaditi kako ne mogu da prodju ovaj test.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • zokiii
                  CBC Član
                  • 22.09.2008
                  • 19
                  • zemun

                  #9
                  Re: Astra Lovato problem

                  Originally posted by Delija
                  100 puta sam procitao isti komentar, pa me zanima sta znaci "gotovo isto", tj. sta se razlikuje?

                  Pitanje postavljam zato sto ja izmedju gasa i benzina osecam razliku jedino u tome da sporije spusta ler na gasu, sto je pogotovo izrazeno sa ukljucenom klimom - u pitanju je, naravno, 'venturi'. Razmisljam o sekventu - naravno, ne baca mi se 500 evra - pa otud i postavljeno pitanje.


                  p.s. U pitanju je mali, "iznudjeni" offtopic...
                  Ako mogu da se nadovezem,posto na mom autu nemoze sekvent,razmisljam o ugradnji izmedju venturi i LC.Kolika je ovde razlika?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Re: Astra Lovato problem

                    Mnogo više u korist LC-a nego kad ga nema.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • zokiii
                      CBC Član
                      • 22.09.2008
                      • 19
                      • zemun

                      #11
                      Re: Astra Lovato problem

                      Hvala.

                      Comment

                      Working...
                      X