Elem, Drugar je pre neke 3 nedelje ugradio u juga 55, '91 god lovato uredjaj sa cilindricnom bocom od 30 lit bruto zapremine. Matematika kaze da u tu bocu moze max da stane 24 lit plina (80%)ako je sve u redu. Prvo punjenje staje 27 lit. Majstor rece da je to normalno za prvo punjenje (prazna instalacija, nov uredjaj, treba da legne sve na svoje...). OK, kaze drugar, mada meni nesto i nije logicno, ali dobro. Drugo punjenje u praznu bocu (ostao bez gasa) staje 30 lit??????? Trece punjenje isto u praznu bocu pistolj pocinje da usporava ali tek od 26-og litra, i na 27-om lit drugar rukom iskljucuje pumpu. Znaci da opet prelazi onih sigurnih 24 lit.
Pitanje. Da li moze da se multi ventil "nasteluje" da zatvara kada treba ili tu nema regulacije. Ako nema regulacije, jel znaci da je MV neispravan i da ga treba zameniti ili postoji i neka treca varijanta. Uredjaj je pod garancijom, Lovato rgv090 ( ovo neznam za sta je oznaka, da li za MV ili za israrivac). Ipak idu vrucine pa se nije zezati sa prepunjavanjem boce.
Drugo pitanje je u vezi potrosnje. Naime potrosnja merena iz ova dva potpuna praznjenja je 12 lit/100km. Jel' to normalno ili moze i nize? Da napomenem da je pre ugradnje plinskog uredjaja uradjeno sledece:
servis i pranje karburatora
-uzupcavanje ( jedan zub pomeren,auto je bio trom)
-stelovanje paljenja
-zamena svecica (bosch ne znam tip)
-VN kablovi (Lika)
-razvodna kapa i ruka
-ulje i filter ulja
-filter vazduha
-sipan ruski univerzalni modifikator (prilicno duva motor)
Unapred hvala na svim dobronamernim odgovorima.
Pitanje. Da li moze da se multi ventil "nasteluje" da zatvara kada treba ili tu nema regulacije. Ako nema regulacije, jel znaci da je MV neispravan i da ga treba zameniti ili postoji i neka treca varijanta. Uredjaj je pod garancijom, Lovato rgv090 ( ovo neznam za sta je oznaka, da li za MV ili za israrivac). Ipak idu vrucine pa se nije zezati sa prepunjavanjem boce.
Drugo pitanje je u vezi potrosnje. Naime potrosnja merena iz ova dva potpuna praznjenja je 12 lit/100km. Jel' to normalno ili moze i nize? Da napomenem da je pre ugradnje plinskog uredjaja uradjeno sledece:
servis i pranje karburatora
-uzupcavanje ( jedan zub pomeren,auto je bio trom)
-stelovanje paljenja
-zamena svecica (bosch ne znam tip)
-VN kablovi (Lika)
-razvodna kapa i ruka
-ulje i filter ulja
-filter vazduha
-sipan ruski univerzalni modifikator (prilicno duva motor)
Unapred hvala na svim dobronamernim odgovorima.
Comment