Svecice i ler na 164 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gaston
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2005
    • 324
    • N BG - Batajnica

    Svecice i ler na 164 2.0 TS

    Znam da je mnogo pisano i objasnjavano oko svecica ali se nije spominjao ler gas , pre svega za nadzornika ili Ivana pitanje , ako mi sa jednim svecicama na leru dize skoro dvesta obrtaja vise kada je temperatura radna , da li bi trebalo da znaci da na plin sa njima i radi bolje ,tj za neku nijansu bolje pali smesu , na benzinu nema promena a u voznji je tesko primetiti kada je na plinu .Radi se o razlicitom modelu svecica , svih 8 , oba kompleta nova iste toplotne vrednosti .Naravno klasican venturi .
    ????????????????????????????
    27.5 god za djevrekom auta snova :
    Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


    NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

    Cudna pojava u svakom slucaju. Bilo bi lepo na analizatoru pogledati kakvo je sagorevanje sa jednim pa sa drugim setom svecica, mada je venturi takav sistem da broj obrtaja na leru ne sme da bude visi nego na benzinu. Ukoliko je visi, postoji jos neki problem (fals vazduh, IAC ili sl.).
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • gaston
      CBC Senator XXL
      • 24.03.2005
      • 324
      • N BG - Batajnica

      #3
      Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

      Ne znam sta je IAC , fals sigurno nigde ne vuce , nema lambda kontrol , a regulator lera kod njega moze samo da digne ler po impulsu iz ecu a ne i da ga obori , stari TS sa razvodnicima , pre tri hiljade menjane hilzne karike i glava kada su i stavljene golden lodge 25 HL , kada stavim NGK V line 6 tice i dostigne radnu temp radi na 1200 obrtaja , ponovo stavio lodge i u istim uslovima nije presao 1 K .Znam da se za gas ne preporucuju visekrake i da bi V line trebalo da budu izbor , ali kod mog drugara sa njima se desavaju detonacije doduse retke i bez nekog pravila i problem je resen sa lodgeom .E da i elektrode su na NGK bile svetlije , probano vise dana na istoj relaciji isti nacin voznje i spoljna temperatura ( + - 2-4 stepena .)Pre osvezenja motora sam sa NGK presao oko 50 K i naravno posto su dobile obline izmedju anode i katode castio sam ga sa novim .Ali opet i tada su bile pre Beru ultra X , Lodge , i stavio NGK jednokrake samo zato sto je savetovano na sajtu , neku razliku misam primecivao ni u voznji ni u potrosnji .
      27.5 god za djevrekom auta snova :
      Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


      NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

      Comment

      • slobce44
        CBC Član
        • 07.06.2009
        • 23
        • zvezdara bgd

        #4
        Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

        [iko koje su svecice najbolje za BMW520 88 god 95 kilovata

        Comment

        • gaston
          CBC Senator XXL
          • 24.03.2005
          • 324
          • N BG - Batajnica

          #5
          Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

          I jos nesto vezano za svecice , u svim kombinacijama su cadjave kao da se vozim na ugalj , i posle voznje na otvorenom samo vrh elektroda nije cadjav , to se ranije nije desavalo a od osvezenja presao 3,5 K km , karike trebale su legle , ventili odradjeni .....????? ler jeste malo veci ali definitivno sa V line ipak naj lakse startuje i naj manje trosi .
          27.5 god za djevrekom auta snova :
          Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


          NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            #6
            Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

            Originally posted by gaston
            Ne znam sta je IAC
            Znam da znas nego te mozda zbunio izraz .Mislio na ler motorche,step motor ili kako ga jos ko zove .
            Gledam bre nesto ... cudna ova tvoja situacija.Sad mozda i prolupam malo ,no,da probam .
            Kakva ti je situacija sa radnom temperaturom motora?Garave svecice i povisen ler gas mi iz nekog ugla gledano asociraju na nedovoljno zagrejan motor.
            Kako radi termostat?Ako ti varira temperatura u raznim uslovima voznje od 72-3 do 92-3*C (po saticu) mislim da nije nemogutje da termostat motora pravi problem.
            Na benzinu dok radi,svi uredjaji motora su u funkciji pa se mozda lakse previdi.
            Mozda to ili mozda ipak negde sitno falshira ...
            Potrosnja od 10-ak lit kombinovano (kako rece u drugoj temi) izgleda OK ...

            probaj ovo sto rece @Ivan tj. probaj sa drugim stepom sta se desava .

            Comment

            • gaston
              CBC Senator XXL
              • 24.03.2005
              • 324
              • N BG - Batajnica

              #7
              Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

              Pa step odreaguje recimo ukljucim klimu on digne pre nego kopca ukopca , kad polako krecem na leru dize ler , termoistat otvara na oko 90 i varira izmedju 90-95 , e sad nesto sumnjam da li su mi kada su radili glavu zamenili gumice , posto sam juce konstatovao da je potrosio pola litre na 2 k km , sto zbog novih karika moze da bude ali ne bi trebalo ????????
              Hvala u svakom slucaju , ako moze smesa da ima veze , mozda je sirota pa zato ne razvije temp unutar cilindra , mada se motor relativno brzo zagreje na normalu , i pali povremeno ventilator ??????
              27.5 god za djevrekom auta snova :
              Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


              NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

              Comment

              • Flavio
                CBC Senator XXL
                • 13.06.2006
                • 1926
                • 012 Centar
                • KaraWagon 1.4T.Spark

                #8
                Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

                Originally posted by gaston
                termoistat otvara na oko 90 i varira izmedju 90-95
                Izgleda da je OK onda .

                Originally posted by gaston
                ako moze smesa da ima veze , mozda je sirota pa zato ne razvije temp unutar cilindra , mada se motor relativno brzo zagreje na normalu , i pali povremeno ventilator ??????
                Od siromasne smeshe se vishe greje motor a hoce i ventilator kasnije da pali.Ustvari,ventilator pali u isto vreme ali je senzor termometra (satica) mnogo blize glavi (gde bi bila povishena temp. zbog siromasne smeshe) nego termoprekidac ventilatora pa se desava taj privid.

                Nego,gremlina kod tebe i dalje ne nadjosmo ...

                Comment

                • gaston
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2005
                  • 324
                  • N BG - Batajnica

                  #9
                  Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

                  Znaci siromasnija smesa = manjak gasa = visak vazduha = produzeno sagorevanje = poviseno grejanje svecica i kompresionog prostora uopste ukljucujuci ventile , a to se ne uklapa , auto na benz i gas ide tako da se tesko primeti razlika , cak i ali na gas ujutru bez problema , stvarno sam ????????? jedino da za vikend proverim komresiju i odem do ovih sto su radili glavu , a ako i nisu tesko da ce riznati da nisu menjali gumice , sto opet ne resava povisen ler , i sa zavrnutim i odvrnutim srafom za smesu , sraf za ler zavrnut na isparivacu do kraja ili odvrnut dva kruga = Isti reultat
                  Cak mi je dok nisam radio motor auspuh bio uvek boje bele kafe a sada tanka naslaga crnr cadji . Sve vise smrdi da je problem u motoru a ne u LPG
                  27.5 god za djevrekom auta snova :
                  Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                  NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                  Comment

                  • Flavio
                    CBC Senator XXL
                    • 13.06.2006
                    • 1926
                    • 012 Centar
                    • KaraWagon 1.4T.Spark

                    #10
                    Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

                    Siromasnija smesha -> bas to kako reche .
                    Srafce za ler
                    Neznam koji isparivac imas ali trebalo bi da samo njime podeshavas smeshu za ler ne i visinu obrtaja na leru.
                    Trebalo bi da nije bas pozeljno da je zavrnut do kraja.Najbolji polozaj je kad motor radi onako zdravo,punim plucima na leru.Moze da se oceni "na uvce" bar priblizno .Znaci,odvrnut donekle.
                    Varijacija obrtaja od tog podesavanja je nesto tipa + - 50 rpm.

                    Comment

                    • gaston
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2005
                      • 324
                      • N BG - Batajnica

                      #11
                      Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

                      Lovato ovako nesto , ne znam da li je isti model ali ima sve elemente :
                      27.5 god za djevrekom auta snova :
                      Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                      NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                      Comment

                      • Flavio
                        CBC Senator XXL
                        • 13.06.2006
                        • 1926
                        • 012 Centar
                        • KaraWagon 1.4T.Spark

                        #12
                        Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

                        Mislim da je ovaj crni plasticni onaj sraf na koji sam mislio,za smeshu.Ovaj gde pishe:
                        "Mixer waporizer set up balancing adjuster".

                        Ovaj drugi,mesingani "Idle valve",kao sto pishe,nediraj.Fabricki je podeshen i,u najvec broju sluchajeva cackanje njega proizvodi nov(e) problem(e).

                        Comment

                        • gaston
                          CBC Senator XXL
                          • 24.03.2005
                          • 324
                          • N BG - Batajnica

                          #13
                          Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

                          E problem je sto su mi u GTA jos pre 4 god odmah i njega kao podesili , kada sam dosao po uputstvu posle predjenih 500 km, i sve je dugo funkcionisalo , posetio sam dvojicu usput ovih dana, u cara dusana u zemunu i ugrinovackoj cacnuli na uvce , kao to je to a ustvari je isto , kada skinem crevo od miksera dovedem plus na ventil ovaj idle valve kada zavrcem smanjuje se isticanje samog gasa , ako odvrnrm trosi primetno uz neprimetno povecanje performansi , a kada stavim kako je objasnjavano, po oduzimanju gasa i kocenju hoce da se ugasi , ili padnu obrtaju na par stotina pa regulator digne na 1k5 obrtaja , mislim da prvo moram da proverim kompresiju kakao je uradjen motor , uzupcen je korektno , ali mi treba nastavak za merac kompresije , ovaj koji imam ne moze da dodje do navoja svecice , hvala ti nekako cu se snaci , probao sam da odvrcem ovaj za ler i posle kruga i po smanji ler pa jos par milimetara opet pocne da dize ali onda moram i ovaj za smesu da ponovo stelujem . i malo zavrnem na dovodu za mikser jer cak pocinje da se cuje ( oseca ) na auspuh i ne radi ravnomerno , i ostaje ga u grani tako da posle pola sata pali na pola kljuca ????? mnogo ima ali , da ja izmerim kompresiju za sv slucaj i vidim ko je voljan da pomogne da podesi , ja sam se do skoro snalazio i nisam imao problema sam ali od osvezenja ne ce da moze .
                          TNX
                          27.5 god za djevrekom auta snova :
                          Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                          NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

                            Što se podešavanja tiče, opet sve radiš pogrešno. Nazovi telefonom pa ću ti sve lepo objasniti.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • gaston
                              CBC Senator XXL
                              • 24.03.2005
                              • 324
                              • N BG - Batajnica

                              #15
                              Re: Svecice i ler na 164 2.0 TS

                              Zahvaljujem svima na svesrdnoj pomoci i savetima , i ako me je zbunila mogucnost fals vazduha , jer sam celu granu po PS pa jos + zadihtovao ispostavilo se da je to u pitanju , naime izgleda da je pukla karika ili nesto slicno i ustvari je "fals " vazduh dobijao iz separatora , kako se motor greje sve vise , , iberlauf gurnuo dole , zapusio ulaz u gumu ispred usisne grane posle miksera , podesio malo jos finese kako je nadzornik sto mu i prilici uputio i do kuce je drzao zakucano 950 obrtaja po instrumentu , i kada sam startovao klimu .
                              Sutra merenje kompresije i po svoj prilici sledi otvaranje motora ponovo , naime naduva hirusku rukavicu za pet sest sekundi .Pretpostavljam da bi to mogao biti i uzrok cadjavenju svecica , pa bih jos molio i za potvrdu te mogucnosti ako nije tesko , s tim da napomenem da cadjave svih 8 .
                              TNX .
                              27.5 god za djevrekom auta snova :
                              Djulieta 1750, Junior GT 2.0, sud 1.3 , sprint 1.5 QV , sud 1.5 QV , 33 1.3 IE , 75 2.0 TD , 33 1.7 , 164 2.0 ts , ALFA SUD 1.3 , 164- 2.0 TS +156 2.0 ?KW ...za dalje ??????????


                              NIJE BITNO DA LI JE DO KOLENA ILI ZEMLJE .. VAZNO JE DA JE DO PUPKA

                              Comment

                              Working...
                              X