Hocu da ugradim 4 karburatora keihen CVK karba od jamahe R6 na motor od mog auta ( s7 ). Ovi karburatori imaju slajdere i membrane i drze konstantan podpritisak u delu oko dizne , tj kako se daje gas tako protok vazduha dize slajdere . E sada , gde tu uvesti dizne za plin
( ako uopste ovo moze da radi ) ?
Keihen CVK
Collapse
X
-
Re: Keihen CVK
Samo iznad slajdera, pomoću mešača.Originally posted by VanHocu da ugradim 4 karburatora keihen CVK karba od jamahe R6 na motor od mog auta ( s7 ). Ovi karburatori imaju slajdere i membrane i drze konstantan podpritisak u delu oko dizne , tj kako se daje gas tako protok vazduha dize slajdere . E sada , gde tu uvesti dizne za plin
( ako uopste ovo moze da radi ) ?
Trebaju ti 4 identična mešača, sa unutrašnjim difuzorom koji je 1 do 2 mm manjeg prečnika od prečnika grla karburatora.
Broj rupica u difuzoru mešača i njihov prečnik treba da budu prilagođeni snazi svakog cilindra tog motora.
Na primer, ako ti je karburator CVK 26mm, difuzor (unutrašnji prečnik prstena u mešaču) treba da bude 24 do 25 mm.
Na taj prečnik(24 do 25 mm), ako je motor npr 1400 ccm sa 4 cilindra, trebaju ti 4 rupice prečnika 3,5 mm po svakom cilindru/mešaču.
Uvodnik za gas koji ide u mešač treba da bude spoljnog prečnika 12mm sa navojem M12x1mm.
Taj KEIHIN CVK je ludo dobar karburator, često ga koriste tjuneri za "budženje".
Najbolje je da prvo staviš karburatore na motor, da odeš do nekog servisa koji ugrađuje gas i da probaš da nađeš 4 gotova mešača koja ćeš samo malo prepraviti.
I to će da radi kao besno!Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
-
-
Re: Keihen CVK

Motor je 2.0 i ima fabricki oko 105 ks . Pri tom mu je frizirana glava i jos neke sitnice tako da cenim da je na 115 ks sa fabrickim karbom i izduvom . Pokusavam da stignem na 130 ks sa CVK i 4-2 pravljenim izduvom .
Treba da napravim usisnu granu i jos po neke sitnice .
E sada , precnik leptira 38 mm kakav mi difuzori trebaju tada ?...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Re: Keihen CVK
Vidi ovako, na slici ne vidim tačnu oznaku karbiratora. Najčešće posle CV ili CVK piše dvocifreni broj: to je najmanji prečnik grla karburatora (leptir je uvek većeg prečnika).
Za 2,0 motor trebaće ti po 6 rupica x 3,5 mm na svakom difuzoru. Sve drugo kao u predhodnom postu.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
Comment