BMW 20i 91 god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • broj 123
    CBC Senator
    • 29.08.2008
    • 221
    • srbija

    BMW 20i 91 god

    cao svima vozim bmw na plin,prvo paljenje pali pali dobro a kad se zagreje treba mnogo da vergla i tesko upali na plin i kad upali to je na nekih 300 obrtaja i tek sa gasom mu dignem obrtaje,cim digne obrtaje radi normalno.
    dali neko zna zasto lose pali na plin kad je zagrejan?
  • Markedjani
    CBC Senator XXL
    • 24.07.2007
    • 968
    • BG-Cerak
    • Ford Escort RS2000 M

    #2
    Re: BMW 20i 91 god

    Pa zato što treba da pališ auto na benzin... ne na plin... svaki put kad pališ auto

    Jedino ako nisi spalio dizne dosad pa ti auto ne radi na benzin
    fordclubserbia.org

    Comment

    • broj 123
      CBC Senator
      • 29.08.2008
      • 221
      • srbija

      #3
      BMW 20i 91 god

      za benzin treba da se ciste dizne jer su zaprljane i lose radi na benzin!!!
      jer moze da se namesti da pali na plin?

      Comment

      • slavko_bgd
        CBC Senator XXL
        • 24.03.2009
        • 771
        • Batajnica
        • Stilo 1.6 16V MW

        #4
        Re: BMW 20i 91 god

        Pogledaj "PROBLEM BMW 520i 88 god" od 11.06.2009 na ovom istom forumu.
        Pozdrav
        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

        Comment

        • broj 123
          CBC Senator
          • 29.08.2008
          • 221
          • srbija

          #5
          Re: BMW 20i 91 god

          gledao sam ga!!
          ali meni auo radi odlicno bez greske kad je upaljen bio hlada ili vruc nema da secka padaju obrtaji niti bilo sta,problem je samo kad je auto zagrejan i palis ga?

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            #6
            Re: BMW 20i 91 god

            Uzroka može da bude više:

            -isparivač: krute membrane,nema izlaza gasa pri verglanju (mali podsis); velika količina zaostalog gasa u usisu u momentu gašenja motora,pa motor ne može da sastavi dok ne potroši taj gas (može da se reši dodatnim ventilom između isparivača i mešača), i slično
            -prekidač: ili meša goriva (neki prekidači istovremeno puštaju i plin i benzin pri startovanju na plin);prekidač nema "prajming"(vreme za koje pusti malo gasa u usis pri davanju kontakta) ili je vreme prajminga pogrešno;
            -emulator za isključenje benzina: drži uključene benzinske dizne neko vreme (aktivan tzv "overlapping" ili vreme preklapanja 2 goriva). Najčešće je to trimer potenciometar na donjoj strani kućišta emulatora pored kablovskog priključka.

            U svakom slučaju, preporuka je da središ auto na benzin tako da zadovolji 3 uslova:
            -može da upali i vruć i hladan;
            -može da radi na benzin dok se malo ne ugreje da možeš da pređeš na plin;
            -može da te doveze do pumpe ako ostaneš bez plina.

            Do tada, vidi ovo što sam ti napisao.

            Pozdrav
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • broj 123
              CBC Senator
              • 29.08.2008
              • 221
              • srbija

              #7
              Re: BMW 20i 91 god

              Ma na benzin on radi pali ide i kad je hladan i kad je vruc,samo sto na leru radi lose,inace pali on na benzin!!!
              on je podesen tako da kad dam kontakt na plin on pusti plin nekoliko sekundi i cakne kad prestane,
              e neznam taj emulator za isključenje benzina gde se nalaazi i kako da vidim dali drzi istovremeno ukljucene dizne i plin?

              znas desava se to da dok auto radi na plin cuje se pozadi pumpa da radi non stop sto milim da nebi trebalo?

              Comment

              • slavko_bgd
                CBC Senator XXL
                • 24.03.2009
                • 771
                • Batajnica
                • Stilo 1.6 16V MW

                #8
                Re: BMW 20i 91 god

                Ok, sad znamo nešto više.
                -Prekidač ima prajming. U momentu kad daš kontakt on pusti malo plina u usis i ako se motor ne pokrene on isključi plin.Ali,dok verglaš,sve dok se ponovo ne uključi plin aktivno je ubrizgavanje benzina i moguće je da to pravi problem. Po meni, ovako na neviđeno, treba isključiti prajming. Napiši koji je prekidač (proizvođač ili šta već piše na njemu) pa da nađemo uputstvo kako da ga setuješ;
                -EMULATOR, ako je ugrađen, je kutija do koje ćeš doći tako što ćeš propratiti dodatne kablove od benzinskih dizni do njega.
                Ako su dizne isključene relejem,što je moguće, relej može biti bilo gde u motoru. Na njega idu 4 žice, 2 premošćavaju zajedničko napajanje benzinskih dizni (+12V) a druge 2 su +12V sa gasnog ventila i masa. Probaj da nađeš čime su isključene dizne pa napiši;
                -Pumpa za gorivo mora da radi i dobro je da radi. Samo se postaraj da nikada ne ostaneš bez benzina, da pumpa ne ostane suva i da ne zvekne.

                Napiši pa idemo dalje...
                Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                Comment

                • broj 123
                  CBC Senator
                  • 29.08.2008
                  • 221
                  • srbija

                  #9
                  BMW 20i 91 god

                  i ja mislim da je problem to sto se pale i dizne jer dok verglam stoji mi upaljena lampica za benzin!!!

                  imam lovato prekidac belim slovima pise sa 3 podeoka(benzin,plin i automacko prebacivanje) na njega ima skala za pokazivanje plina u boci.Kazu da je to turski prekidac tako sam cuo!!! od pozadi mu se steluje broj obrtaja za prebacivanje!!
                  kad stavim da pali direkotno na plin tj srednji polozaj onda se desava to da pusti plin pa stane!!

                  Ima na levi kos relej koji mislim da je za dizne jer se vidi da je skoro dodat tj kad je plin ugradjen stoji pricvrscen sa plasticnom selnom!!!

                  Comment

                  • slavko_bgd
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2009
                    • 771
                    • Batajnica
                    • Stilo 1.6 16V MW

                    #10
                    Re: BMW 20i 91 god

                    Rešenje problema je prekidač TAMONA IN-3.
                    On isto ima položaje BENZIN-AUTOMATSKO-GAS samo što kada pali na gas ne aktivira benzin, tako da kod njega nema mešanja goriva.Ovaj prekidač nema indikaciju nivoa gasa i mislim da nema podešavanje prajminga.
                    Kažu da je pouzdan i ne kvari se.

                    Pozdrav,
                    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                    Comment

                    • broj 123
                      CBC Senator
                      • 29.08.2008
                      • 221
                      • srbija

                      #11
                      Re: BMW 20i 91 god

                      a jer mogu ja nekako da iskljucim dizne tj da ih skroz iskljucim pa da probam da palim na plin da vidim kako ce da upali?ovaj moj prekidac sto imam jer moze da se steluje na njega kolicina pustenog plina na kontakt i kako ako moze?
                      a jer ima taj prekidac isto ko ovaj pustanje plina na kontakt?

                      Comment

                      • slavko_bgd
                        CBC Senator XXL
                        • 24.03.2009
                        • 771
                        • Batajnica
                        • Stilo 1.6 16V MW

                        #12
                        Re: BMW 20i 91 god

                        Da, možeš da isključiš dizne tako što ćeš sa releja sa kontakta 30 ili 87 skinuti jednu žicu (OBAVEZNO IZOLUJ). Probaj tako da pališ na plin bez davanja gasa;
                        Ne znam koji je prekidač LOVATO na tvom autu,nejasan mi je opis.Ako je turski,ko zna šta je to i kako radi...
                        IN-3 pušta plin pod kontaktom ali ne mogu da se setim da li se vreme puštanja podešava (99% da ne).
                        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Re: BMW 20i 91 god

                          Prekidač nije Lovato, takav ne postoji, možda je Lovuto ili slično, nebitno... Sumnjam da ima štelovanje vremena koliko će pušati gas al ise to lako proveri, daš kontakt i čekaš da isključi ventil gasa, ne više od 5 sekundi, ako ne uradi ili nema kontrolu ili je crkao.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • broj 123
                            CBC Senator
                            • 29.08.2008
                            • 221
                            • srbija

                            #14
                            Re: BMW 20i 91 god

                            pa na njega pise lovato ali sam cuo da je turski!!
                            on kad das kontakt on pusti plin neko vreme (nisam merio) i iskljuci,ali bi ja zelo da vidim ako bi pustio da tece malo vise plina nego i obicno dali bi auto bolje palio?

                            slavko_bgd
                            probacu da ga upalim kad iskljucim te dizne!!!

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Re: BMW 20i 91 god

                              Pa piše i na tarabi neka stvar a nije... To koliko pušta plina dok ne isključije sasvim dovoljno za paljenje a smatram i da je previše i da otežava paljenje.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X