Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzalf
    CBC Član
    • 28.07.2006
    • 85
    • Beograd/Zarkovo

    Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

    Pozdrav!
    Pre nekoliko dana sam terao Alfu 33 1.5 karb kod majstora koji mi je namestio paljenje, stelovao karburatore i odradio jos masu nekih stvarcica.
    Nakon tih zahvata auto ide odlicno na benzin, ali sada nesto slabije pali na gas, tj. kada ga palim moram da mu i zagrejanom pritiskam papucicu gasa, dok je ranije palio samo na kljuc, bez ikakve potrebe za papucicom gasa ili sauhom. Takodje sada na gasu slabije vuce, tj. na nesto vecim obrtajima pocinje da se gusi, dok je ranije na gas isao super.
    Interesuje me, posto trebam da vozim auto ponovo kod majstora da li je potrebno da se paljenje pomeri, i ako jeste za koliko da bi auto palio kao ranije na gasu, ali da to ne poremeti i paljenje na benzinu.
    Takodje sta moze da bude razlog toga sto sad slabije vuce na gasu i kako da to resim a da ne zeznem nesto dodatno - bilo na gasu ili benzinu?
    Hvala unapred.
    Jednom Alfa, uvek Alfa!
  • dane_alfa
    CBC Član
    • 28.11.2007
    • 43
    • bor

    #2
    Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

    sigurno ti je ranije bio reduciran usis vazduha, ataj majstor je to skinuo zato slabije idea takodj teze i pali

    Comment

    • Dzalf
      CBC Član
      • 28.07.2006
      • 85
      • Beograd/Zarkovo

      #3
      Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

      Jeste bio reduciran usis, jos odavno i to tako sto je preko gornjeg u**** delimicno nalepljena izolir traka.
      Mada sada kada stavim nesto (ruku npr) preko gornjeg u****, nista znacajno se ne desava, ali kada malo prepokrijem usis ispod njega auto se gasi.
      U sustini sta da uradim da podesim za voznju na gas ali da ne stavljam nista na usis vazduha tj. da ga ne reduciram jer bih onda opet zeznuo podesenost na benzinu?
      I jos jednom za koliko stepeni (i da li uopste) bi trebalo da se pomeri paljenje unapred da bi bolje palio na gas, posto sam negde cuo da je za gas potrebno da se ugao paljenja malo pomeri pre nego sto je to za paljenje na benzin, ali da opet ne zeznem nista na benzinu?
      Probao sam da koristim pretragu i on mi izbaci delice postova gde se pominje odredjena rec ali za vecinu njih nema linkovan naziv teme tako da osim tog delica ne mogu da vidim nista konkretno ni ucelom postu, a kamoli celu temu.

      Da priupitam i ovo - da li i koliko recimo malo busan auspuh moze da utice na te probleme oko losijeg paljenja, slabije vuce ili vece potrosnje gasa?
      Jednom Alfa, uvek Alfa!

      Comment

      • dane_alfa
        CBC Član
        • 28.11.2007
        • 43
        • bor

        #4
        Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

        probaj da fiksiras klapnu na usisu filtera za vazduh [donje crevo] agornje , usis reduciraj 20%. paljenje moze malo ranije

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

          moras se odluciti sta ti je primarno, gas ili benzin... gas trazi malo ranije paljenje da bi isao kako treba, i kad recimo podesis paljenje za gas, nije preporucljivo terati pun gas na beznin, jer ce biti knocka.. prerano paljenje za beznzin..
          smesa naravno mora biti propisno nastelovana, i kad je postavljen odgovarajuci mesac, nema potrebe za redukcijama koje samo dodatno komplikuju stvari..oko izbora mesaca je najbolje konsultovati nekog krstenog gasadziju, znaci ne tog sto stavlja redukcije izolir trakom
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Dzalf
            CBC Član
            • 28.07.2006
            • 85
            • Beograd/Zarkovo

            #6
            Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

            U sustini, kako god okrenes trebalo bi da radi korektno i na jednom i na drugom (i na gasu i na benzinu).
            Inace ta redukcija je stavljena jos pre nego sto sam ja kupio auto, a ja je svo to vreme nisam ni dirao, mada nesto nisam siguran da je igrala neku znacajnu ulogu posto je usis bio samo malo prekriven istom.
            U svakom slucaju naravno da cu da konsultujem najbolje poznavaoce (in fact vec jesam), a onaj sto je stavio izolir traku nije bio moj izbor, kao sto nikako ne ni mogao da bude. Ne bi me doduse zacudilo ni da je prethodni vlasnik to sam stavio.
            Jednom Alfa, uvek Alfa!

            Comment

            • rrapaic
              CBC Senator
              • 13.02.2008
              • 225
              • Beograd
              • Fiat Stilo 1.9 JTD

              #7
              Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

              Imas u lepljivim temama stelovanje gasa na karburatoru, jako je dobro pojasnjeno. I inace, to te ceka svaki put kad promenis filter vazduha, recimo.

              Rajko

              P.S. Samo jedna sitnica. Pre nego sto pocnes da "juris" 3000 obrtaja na gasu (procitaj uputstvo!), odvrni slavince na crevu do kraja, pa tek onda natempiraj obrtaje, pa kreni sa zavrtanjem slavine. Tako sam se ja jednom zeznuo, i nikako nisam uspevao da nastelujem gas (a samo je trebalo odvrnuti do daske slavinu - nov filter vazduha...).

              P.P.S. A ako bas ne ide, kod majstora (kao ja onomad ).
              Fiat Stilo 1.9 JTD

              Comment

              • ale944
                CBC Senator XXL
                • 20.03.2006
                • 1457
                • Beograd

                #8
                Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

                U sustini, kako god okrenes trebalo bi da radi korektno i na jednom i na drugom (i na gasu i na benzinu).
                da, ali ako hoces maksimum iz plina treba ti malo ranije paljenje nego na benz...a onda sa tako podesenim paljenjem na benzu samo na vrh gasa, sve drugo je rizicno..
                http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                Comment

                • Dzalf
                  CBC Član
                  • 28.07.2006
                  • 85
                  • Beograd/Zarkovo

                  #9
                  Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

                  U kom smislu rizicno?
                  Inace kao odgovor za prioritet, generalno gledano planiram da 90% vozim na gas a jedno 10% vozim na benzin, barem tako sam i do sada vozio, posto nisam bas skroz od onih koji kad ugrade gas zaborave da mogu da voze i na benzin.
                  Jednom Alfa, uvek Alfa!

                  Comment

                  • ale944
                    CBC Senator XXL
                    • 20.03.2006
                    • 1457
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

                    rizicno u smislu da idealno paljenje za gas je suvise rano za benzin, pa moze doci do pinga/knocka/(detonacije)..... znaci nastelujes paljenje za gas na malo ranije, e onda to vise nije odgovarajuce za pun gas na benzinu... ili nastelujes idealno paljenje za benzin, ali onda na gasu ne izvlacis maksimum..
                    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                    Comment

                    • broj 123
                      CBC Senator
                      • 29.08.2008
                      • 221
                      • srbija

                      #11
                      Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

                      rrapaic:
                      P.S. Samo jedna sitnica. Pre nego sto pocnes da "juris" 3000 obrtaja na gasu (procitaj uputstvo!), odvrni slavince na crevu do kraja, pa tek onda natempiraj obrtaje, pa kreni sa zavrtanjem slavine. Tako sam se ja jednom zeznuo, i nikako nisam uspevao da nastelujem gas (a samo je trebalo odvrnuti do daske slavinu - nov filter vazduha...).

                      jer to mislis da odvrtim pre nego sto pocnem da stelujem tj da odvrtim i onda tek da drzim jedan gas i da ga trazim na 3000 obrtaja?

                      Comment

                      • rrapaic
                        CBC Senator
                        • 13.02.2008
                        • 225
                        • Beograd
                        • Fiat Stilo 1.9 JTD

                        #12
                        Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

                        Originally posted by broj 123
                        rrapaic:
                        P.S. Samo jedna sitnica. Pre nego sto pocnes da "juris" 3000 obrtaja na gasu (procitaj uputstvo!), odvrni slavince na crevu do kraja, pa tek onda natempiraj obrtaje, pa kreni sa zavrtanjem slavine. Tako sam se ja jednom zeznuo, i nikako nisam uspevao da nastelujem gas (a samo je trebalo odvrnuti do daske slavinu - nov filter vazduha...).

                        jer to mislis da odvrtim pre nego sto pocnem da stelujem tj da odvrtim i onda tek da drzim jedan gas i da ga trazim na 3000 obrtaja?
                        Ups, nije me bilo na forumu...

                        Da, odvrnes slavinu za gas (onako izdasno), pa tek onda ti neko (asistent) digne gas na 3000 obrtaja (zgazi pedalu ). Zatim ti pocnes da zavrces slavinu, i osluskujes gas, ili ti asistent kaze (ako imas obrtomer) cim vidi promenu. Cim pocne gas da pada, to je trazena tacka.

                        Rajko
                        Fiat Stilo 1.9 JTD

                        Comment

                        • broj 123
                          CBC Senator
                          • 29.08.2008
                          • 221
                          • srbija

                          #13
                          Re: Slabije radi na gasu nakon stelovanja motora

                          hvala to nisam znao

                          Comment

                          Working...
                          X