Ugradjena mi je plinska instalacija kod Dore pre godinu dana i sve je bilo OK, auto isao skoro kao i na benzin. Medjutim, posle nedavne zamene svecica, kablova svecica, bobine i filtera vazduha poceo je da se gusi poprilicno. Da bi iole isao moram da ga na crevu propisno zavrnem kao i ler sraf jako puno da odvrnem. On tada ide ali ne kao pre a imam utisak da je to voznja sa siromasnom smesom. Klapna na usisu mi je fiksirana da vuce samo hladan vazduh.
Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Collapse
X
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Problem je verovatno do podešavanja ali ne valja ako zavrneš glavnu slavinu a odvrneš na isparivaču, nešto sa usisom vazduha ne štima. Ako nema niko bliži naidji, to se rešava za dva minuta. U lepljivim temama imaš način štelovanja, pročitaj i probaj.
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Kada ga nastelujem po uputstvu auto se vuce po putu i dokle god ga ne zavrnem poprilicno on je neupotrebljiv u voznji. Da ne bih glumio strucnjaka ipak cu gledati da naletim do Vas. Hvala na odgovoru.
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Reseno, naravno kod Dore, zupcasti kais prezubio i pomerio paljenje, na benzinu se nije drasticno manifestovalo ali na plinu nije moglo da se vozi. Plin se jos jednom pokazao kao dobar dijagnosticki alat :-) Hvala Doro!
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Samo mala ispravka, nije kaiš prezubio nego ga majstor nije dobro uzubio. To je ove nedelje treći auto koji je popravljen i plaćeno od 100 do 300 evra a nije uradjeno kako treba. Juče je bio najbolji biser sa jednim Fordom, menjali mu sve živo da ga osposobe da upali, popravka 320 evra, došao na tri cilindra jer je majstor rekao da ja prvo namestim gas da radi kako treba a onda će i benzin biti kako treba. Majstor jesam ali čarobnjak nisam.
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Ipak jos uvek nisam resio problem u potpunosti. Iako su se stvari posle stelovanja zupcastog kaisa drasticno popravile (do tada nije moglo voziti na plin), stvari jos ne sljakaju besprekorno. Elem, kada se isparivac podesi po principu zvanom "3000 obrtaja" koji sam u zadnje vreme (nazalost) poprilicno usavrsio auto ne ide kao na benzin, odnosno ide osetno slabije, sto pre nije bio slucaj. Ukoliko pokusam ventil na crevu da odvrnem za otprilike 1/4 kruga auto pocinje da trza i da se gusi, kao da nema vazduha ili sta vec... a ukoliko zavrnem za isto toliko, naravno gubi snagu. Jos jedna simptomaticna stvar je da kada drzim obrtaje na npr. 3000 min[sup:1qrr92mu]-1[/sup:1qrr92mu] na plinu i prebacim na benzin obrtaji padnu za oko 250 min[sup:1qrr92mu]-1[/sup:1qrr92mu]. Cini mi se da cu ipak morati, kao sto kaze Dora, da nazubim cekic i odem do majstora koji mi je radio auto
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Pre nego umlatiš majstora ili baciš kiselinu na njegov auto, probaj da nadješ neki pogodan čep, plastičan ili bilo kakav i da smanjiš malo otvor za usis vazduha. Ako je recimo 50 mm smanji na 40, prešteluj pa probaj.
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Mislim da bi trebalo vratiti stari filter vazduha pre nego što se uradi bilo kakva dorada u****.
Po meni, uvaljen je filter prevelike gustine i zato pri odvrtanju regulatora za 1/4 kruga motor trokira i reaguje u vrlo malom opsegu.Zatvaranjem u**** mislim da će se stvari pogoršati, ali probajte pa napišite kako se auto ponaša.Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
I ja mislim da je tako. Medjutim, kupio sam i drugi filter vazduha i pazio sam da bude drugi proizvodjac i ponasa se slicno. E sad moguce je da su oba gusta. Kada sa novim filterom namestim neki optimum smese auto ide prihvatljivo ali se oseti razlika u odnosu na benzin sto pre nije bio slucaj, malo je vise trosio plina nego benzina ali su performanse bile tu negde, kontam da u je u tom slucaju odnos plina i vazduha dobar ali da zbog osrednjih performansi ima malo i jednog i drugog. Drugo, kada recimo na leru rukom preklopim oko pola u****, mozda malo vise, auto se ukoka kao zec, sto jos vise upucuje da tu fali vazduha. Ako mu na crevu odvrnem da vuce malo vise plina auto se gusi sto opet upucuje da mu fali vazduha. Sve u svemu auto je podesiv u jako uskom opsegu, mrdnes levo ne valja mrdnes desno ne valjaJa na moj laicki nacin ovako rezonujem, sto ne znaci da sam u pravu.
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Problem je sa suvise malom kolicinom vazduha koja dolazi do motora. Kako je duzi period nakon ugradnje sve bilo normalno, treba pregledati kompletan usis vazduha. Lici i na suvise mali protok izmedju difuzora i dizne. Jedna fotka ne bi bila na odmet...
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Druže dobro se snalaziš. Ivan ima dobru ideju,možda je problem u mikseru.
Da bi to otkrili,izvadi filter vazduha,probaj da došteluješ auto i probaj ga u vožnji.
Interesuje me da li vuče bolje i otprilike koliki je ugao slavine na crevu za gas (štel-šraf) od tačke kada se guši zbog malo plina do tačke kada se guši zbog mnogo plina.
Malo je teško pomoći ovako na daljinu, slikaj usis kompletno,pre i posle filtera, a naročito mesto gde se gas uvodi u motor,pa da rešavamo problem.
Pozdrav,Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Prvom prilikom cu uslikati kompletan usis, pa cu staviti fotku. Inace ne verujem da mikser nije odgovarajuci posto je pre sljakalo super sa istim mikserom. Povecao sam bio dotok vazduha pre filtera tako sto sam klapnu koja je fiksirana da vuce samo hladan vazduh skinuo tako da je vukao na obe rupe i za hladan i za topao vazduh i imam utisak da je bilo jos gore. Sto se stelovanja tice ako u odnosu na sadasnje stanje zavrnem za 1/4 kruga vuce se kao vucibatina, a ako odvrnem za oko 1/2 kruga, mozda cak i manje, pocinje da se gusi dok ne primi gas, kao da ima neku knedlu i kad je proguta poleti, s tim sto kako vise odvrcem "knedla" je sve veca. I jos nesto kada dignem haubu izgleda da se plin malo oseti, nije strasno ali se oseti.
Comment
-
-
Re: Punto mk1 1.2 - Ne mogu da ga nastelujem
Kad radim te SPI ako je duža dizna obavezno stavim jedan podmetač od klingerita koji diže diznu višlje da bi imalo protok vazduha. Ne verujem da je taj što je radio motor rastavljao monopoint ali treba i to proveriti, nisam video kad si bio da li ga ima ili ne....
Comment
-
Comment